Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Dos spil kører i en mærkelig opløsning
Fra : Christian Probst

Dato : 05-08-01 11:41

Jeg har et lidt mærkeligt problem med opløsningen i dos spil. På min skærm
stod der tidligere 640x480/85 Hz i dos spil som Transport Tycoon og Ocean
Trader, men nu står der pludselig 31,5 KHz/60 Hz. Det gør egentlig ikke det
store fordi billedet ser ud som det skal, men det irriterer mig grænseløst
at jeg ikke længere er i stand til at sætte refresh raten til højere end 60
Hz. I og med at der ikke er nogen steder man kan definere hvilken refresh
rate opløsningen 31,5 KHz skal have kan jeg ikke se at jeg kan ændre det. Er
der nogen der har en løsning?

-Christian