http://di.se/Default.aspx?sr=3&tr=271554&rlt=0&pid=205965__ArticlePageProvider
Hér i oversættelse af Google Translate:
"Dobbelt fejl af Volvo PVUppdaterad 2010/05/03 19:25
Et stort antal Volvo biler er i risiko for motor problemer på grund af
høje oliepriser presset. Runaway biler og skader på motoren er to af
de fejl, som ikke risikerer at sikkerheden for chauffører, ifølge
bilproducent's pressemedarbejder Per-Åke Froberg.
Bilproducent Volvo har hurtigt fortalt om to forskellige fejl, der
kunne have konsekvenser for Volvo ejere. Problemerne går på tværs af
en stor del af sine bilmodeller. Fællesnævneren bag de forskellige
problemer, olietryk, "sagde pressechef Per-Åke Froberg til di.se.
Fakta. Fakta: De fleste relevante biler i Sverige
Kun biler med fem-cylindret diesel (2.4D eller D5) og diesel
partikelfiltre er involveret.
De følgende modeller: S 40 / V 50 modelår 2006 til 2010, C 30 / C 70
modelår 2007-2010, S 80 modelår 2007-2009, V 70/XC 70 modelår
2008-2009, og XC 60 2009 model år.
I alt omkring 158 000 biler i 30 forskellige lande. De fleste, 32,
000, er beliggende i Sverige. Efterfulgt af Tyskland, Storbritannien,
Italien, Frankrig og Belgien.
En yderligere 91 000 biler, hvoraf mere end 14 000 i Sverige, har det
samme problem med oliestanden øges gradvist eller højere end det
maksimale niveau. Men for dem, der ikke kan fratage motor. De bør
behandles på workshoppen, motoren styreenheden software opgradering.
Disse XC 1990 model år 2006 til 2009, V 70 modelår 2006 til 2008, XC
70 modelår 2006-2007 og 2006-2009 modelår S 60.
Kilde: Volvo Cars og TT
Mere nyheter.di.se
Volvo har trukket 91 000 biler [03.05]
Volvo ejere advares om runaway biler [03.05]
Bilforsikring
Her finder du de billigste bilforsikring (eksternt link)
Bestil gratis!
Få øje på børsnoterede selskaber. Du kan finde årsrapporter her.
.. "De har samme årsag, men konsekvenserne er forskellige."
Et problem for løbske biler. Volvo Cars har modtaget 55 rapporter af
biler, der går af sig selv eller på trods af at fremskynde trods
føreren frigiver speederen. Per-Åke Froberg sagde, at ingen anmeldte
ulykker på grund af defekt, selv om det kan føle sig utilpas til at
køre.
Ingen af de 55 anmeldelser kommer fra Sverige, selv om 32 000 af de
158 000 biler til rådighed her. Per-Åke Froberg på urolige Volvo ejere
til at tjekke olie i bilen.
"Du vil opdage, at du har en for høj oliestand skal være at kontakte
deres forhandlere,« siger han.
Er det farligt at køre en Volvo med disse problemer?
"Nej, slet ikke."
En yderligere 91 000 biler risikerer en anden type fejl, der
forårsagede også olietrykket.
"På nogle model år, kan det føre til splid og skade på motoren."
Ifølge Per-Åke Fröberg, problemer i forbindelse med biodiesel blandet
med almindelig dieselbränssle af køretøjet. Kun biler med en såkaldt
diesel partikelfiltre er involveret.
Bilmodeller har været anvendt siden 2006, kan være blevet påvirket.
Hvorfor er dette problem først nu?
"Vi har modtaget indikationer på, at dette problem før. Sandsynligvis
er det fordi det kun er det seneste har øget inddragelsen af
biodiesel."
Per-Åke Froberg tilføjer, at problemerne er mest udbredt i Tyskland og
Polen.
"Der er lande, hvor der er ekstra høje iblanding af biodiesel."
Foreslå en bedre oversættelse
Tak, fordi du har bidraget med et oversættelsesforslag til Google
Oversæt.
Foreslå en bedre oversættelse:
Dobbelt fejl af Volvo PVUppdaterad 2010/05/03 19:25
Et stort antal Volvo biler er i risiko for motor problemer på grund af
høje oliepriser presset. Runaway biler og skader på motoren er to af
de fejl, som ikke risikerer at sikkerheden for chauffører, ifølge
bilproducentens pressemedarbejder Per-Åke Froberg.
Bilproducent Volvo har hurtigt fortalt om to forskellige fejl, der
kunne have konsekvenser for Volvo ejere. Problemerne går på tværs af
en stor del af sine bilmodeller. Fællesnævneren bag de forskellige
problemer, olietryk, sagde pressechef Per-Åke Froberg til di.se.
Fakta. Fakta: De fleste relevante biler i Sverige
Kun biler med fem-cylindret diesel (2.4D eller D5) og diesel
partikelfiltre er involveret.
De følgende modeller: S 40 / V 50 modelår 2006 til 2010, C 30 / C 70
modelår 2007-2010, S 80 modelår 2007-2009, V 70/XC 70 modelår
2008-2009, og XC 60 2009 model år.
I alt omkring 158 000 biler i 30 forskellige lande. De fleste, 32,
000, er beliggende i Sverige. Efterfulgt af Tyskland, Storbritannien,
Italien, Frankrig og Belgien.
En yderligere 91 000 biler, hvoraf mere end 14 000 i Sverige, har det
samme problem med oliestanden øges gradvist eller højere end det
maksimale niveau. Men for dem, der ikke kan fratage motor. De bør
behandles på workshoppen, motoren styreenheden software opgradering.
Disse XC 1990 model år 2006 til 2009, V 70 modelår 2006 til 2008, XC
70 modelår 2006-2007 og 2006-2009 modelår S 60.
Kilde: Volvo Cars og TT
Volvo har trukket 91 000 biler [03.05]
Volvo ejere advares om runaway biler [03.05]
De har samme årsag, men konsekvenserne er forskellige.
Et problem for løbske biler. Volvo Cars har modtaget 55 rapporter af
biler, der går af sig selv eller på trods af at fremskynde trods
føreren frigiver speederen. Per-Åke Froberg sagde, at ingen anmeldte
ulykker på grund af defekt, selv om det kan føle sig utilpas til at
køre.
Ingen af de 55 anmeldelser kommer fra Sverige, selv om 32 000 af de
158 000 biler til rådighed her. Per-Åke Froberg på urolige Volvo ejere
til at tjekke olie i bilen.
Du vil opdage, at du har en for høj oliestand skal være at kontakte
deres forhandlere,« siger han.
Er det farligt at køre en Volvo med disse problemer?
Nej, slet ikke.En yderligere 91 000 biler risikerer en anden type
fejl, der forårsagede også olietrykket.
På nogle model år, kan det føre til splid og skade på motoren.
Ifølge Per-Åke Fröberg, problemer i forbindelse med biodiesel blandet
med almindelig dieselbränssle af køretøjet. Kun biler med en såkaldt
diesel partikelfiltre er involveret.
Bilmodeller har været anvendt siden 2006, kan være blevet påvirket.
Hvorfor er dette problem først nu?
Vi har modtaget indikationer på, at dette problem før. Sandsynligvis
er det fordi det kun er det seneste har øget inddragelsen af
biodiesel. Per-Åke Froberg tilføjer, at problemerne er mest udbredt i
Tyskland og Polen.
Der er lande, hvor der er ekstra høje iblanding af biodiesel."
--
http://wwww.saabklub.dk/