Ny Sødkirsebær?
Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 04-05-10 22:37

Efter drabet på et Sødkirsebærtræ, der nu er stativ for en Klatrehortensia,
er der kommet et nyt træ(rodskud) et stykke derfra. Men er det så den ægte
vare?

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Klaus

Dato : 05-05-10 20:11

Preben R. Sørensen skrev:
> Efter drabet på et Sødkirsebærtræ, der nu er stativ for en
> Klatrehortensia, er der kommet et nyt træ(rodskud) et stykke derfra. Men
> er det så den ægte vare?

Det tror jeg ikke du skal regne med, men du kan jo lade det gro og pode
træet med dine foretrukne kirsebærsorter, når det om nogle år bliver
tilstrækkelig stort.

vh.
Klaus Ankerstjerne
www.aigis.dk

Fra : Mort1s1

Dato : 05-05-10 21:33

"Preben R. Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i meddelelsen
> Efter drabet på et Sødkirsebærtræ, der nu er stativ for en
> Klatrehortensia, er der kommet et nyt træ(rodskud) et stykke derfra. Men
> [...]

Nej, det gøres i efteråret, og hvorfor i øvrigt lægge der, dvor de gamle
står - det kommer jo igen.

Mort1s1

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 05-05-10 22:21

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i

> Nej, det gøres i efteråret, og hvorfor i øvrigt lægge der, dvor de gamle
> står - det kommer jo igen.

Det gamle har ikke trukket vejret i flere år.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Max

Dato : 05-05-10 22:31

Hej Preben

> Det gamle har ikke trukket vejret i flere år.

Jeg tror Mortensen prøver at svare Margit på et spørgsmål
omkring løg.

Max

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 05-05-10 22:46

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev

> Jeg tror Mortensen prøver at svare Margit på et spørgsmål
> omkring løg.

Halløg, det tror jeg også, kunne heller ikke lige gradbøje det svar.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen