Salige er de som stifter fred.
Fra : Lyrik

Dato : 02-05-10 16:04

Adam, Eva, Kajn og Abel. 4 mennesker, én morder og ét offer.

Jeg tror det alle dage er vores største problem. Vi mennesker er
morderiske af natur. Men vi kan også være det modsatte, kærlige og
uselviske. Må det afspejle sig i den politik der bliver ført.

Jesus sagde."Salige er de som stifter fred." Det man oplever er, at
selv dem der stifter fred er en mangelvare. Der er langt flere der
puster til ilden!

Jeg vil gerne opfordre flere til at følge Jesu råd og stifte fred!
(Mig selv inkluderet)-Eller prøve på det. Der følger en glæde med.
Alle blomster springer nu ud, fuglene synger, solen skinner.
Naturen byder sig til med lutter glæde, harmoni og fred. Ingen grund
til at hade sin næste. Det er også bare et menneske med samme livskår
som dig selv.
En newsgruppe er en mulighed for uforpligtende samvær. Mulighed for
indhold i en ensom hverdag.
Der er ingen her som ikke har positive sider! Det er de sider vi skal
vægte hos hinanden.

Ræk nu hænderne ud mod hinanden og tilønsk hinanden en velsignelse!

Jens

Fra : /John

Dato : 02-05-10 23:49

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne opfordre flere til at følge Jesu råd og stifte fred!

Jamen det er da en smuk, hjertevarmende og prisværdig, men enfoldig og
umulig opfordring.

Berig os endelig med oplysning om, hvordan du ville have stiftet fred med
Hitler og de japanske fascister, og hvordan du forestiller dig fred med Iran
samt deres libanesiske proxier Hizbollah, der som bekendt ønsker at udslette
Israel?

Ikke at forglemme grupper som al Qaeda, Taliban, Hizb ut Tahrir, Det
Muslimske Broderskab og mange flere, der ønsker diktatur og hader demokrati?

Fortæl, berét! Vi er uden tvivl mange, der lytter med tilbageholdt åndedræt!

John

Fra : Tony

Dato : 03-05-10 00:49

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev

Jeg vil gerne opfordre flere til at følge Jesus

Forhåbentlig ikke på denne måde !
http://www.youtube.com/watch?v=WLKk00OYKhU&feature=related

Tony

Fra : Ivannof

Dato : 03-05-10 12:08

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev
>
> Jeg vil gerne opfordre flere til at følge Jesus

> Forhåbentlig ikke på denne måde !
> http://www.youtube.com/watch?v=WLKk00OYKhU&feature=related
>

> Tony

Øh, var det egentlig ikke blasfemi vi lige så der? Hvad med livvagter til
ophavsmændene og brændende flag i gaderne?

Nåh, nej, det var jo Jesus og ikke ham den anden jeg ikke tør nævne
(selvcensur)

Hilsen Ivan

Fra : Tony

Dato : 04-05-10 17:24

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ophavsmændene og brændende flag i gaderne?
>
> Nåh, nej, det var jo Jesus og ikke ham den anden jeg ikke tør nævne

Vi har sense of humor, det mange muslimer ikke .

Tony

Fra : Lyrik

Dato : 02-05-10 19:14

On 3 Maj, 00:49, "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote:

> [...]
>
> Fortæl, berét! Vi er uden tvivl mange, der lytter med tilbageholdt åndedræt!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Træk vejret John, så du ikke bliver blå i hovedet.
Næh jeg har da ikke alle disse fraktioner i hovedet lige nu. Mit ønske
var mere beskedent.
Det handler bare i al enkelhed om disse to newsgrupper, hvor folk
truer hinanden med vold og mord. Vi skal begynde et sted. Hvad med
lige her? Er det ikke et godt sted at begynde? Med os selv?

Hilsen
Jens

Fra : Harald Mossige

Dato : 03-05-10 02:39

Lyrik skreiv:

> [...]
> truer hinanden med vold og mord. Vi skal begynde et sted. Hvad med
> lige her? Er det ikke et godt sted at begynde? Med os selv?

Hva med å begynne hos deg selv? Jeg synes ærlig talt at den den
ordflommen du har tildelt meg indikerer en lite kjærlig kristendom.

Fra : Vidal

Dato : 03-05-10 08:07

Den 03-05-2010 03:38, Harald Mossige skrev:

> Hva med å begynne hos deg selv? Jeg synes ærlig talt at den den
> ordflommen du har tildelt meg indikerer en lite kjærlig kristendom.

Altså Harald, det nytter jo ikke at række ud efter dig,
jeg ved det af bitter erfaring. Forlanger du af andre,
det du ikke selv vil gøre?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 03-05-10 10:55

Vidal skreiv:

> Altså Harald, det nytter jo ikke at række ud efter dig,
> jeg ved det af bitter erfaring. Forlanger du af andre,
> det du ikke selv vil gøre?

Og så var det leseferdigheten da

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-05-10 14:28

Harald Mossige skrev i

[ ... ]
> Og så var det leseferdigheten da

Og det der med dine altid værende personangreb.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : /John

Dato : 03-05-10 02:50

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Mit ønske var mere beskedent.
> Det handler bare i al enkelhed om disse to newsgrupper,
> hvor folk truer hinanden med vold og mord.

ROFL :))

Visse af de personer, du hentyder til, ynder jo at dreje enhver debat i
retning af personfnidder, så jeg kan vel bare gentage:

'det er da en smuk, hjertevarmende og prisværdig, men enfoldig og umulig
opfordring'

> to newsgrupper

To? Hvad er jeg mon gået glip af?

John

Fra : N/A

Dato : 03-05-10 10:54

Fra : N/A

Dato : 03-05-10 02:39

Fra : Lyrik

Dato : 03-05-10 02:44

On 3 Maj, 03:38, Harald Mossige <hara...@hkabel.net> wrote:
> Lyrik skreiv:

> Hva med å begynne hos deg selv? Jeg synes ærlig talt at den den
> ordflommen du har tildelt meg indikerer en lite kjærlig kristendom.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
OK Harald jeg rækker dig hånden og håber du trykker den.

Hilsen
Jens

Fra : Harald Mossige

Dato : 03-05-10 10:54

Lyrik skreiv:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> OK Harald jeg rækker dig hånden og håber du trykker den.

Jeg bærer ikke nag, men på den andre siden, jeg kann ikke programmeres
til glemsel. Fremtiden vill vise om du er istand til å svare meg på sak
uten å utgyte vemmelige personangrep.

HM

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-05-10 14:28

Harald Mossige skrev i

[ ... ]
> Jeg bærer ikke nag, men på den andre siden, jeg kann ikke programmeres
> til glemsel. Fremtiden vill vise om du er istand til å svare meg på
> sak uten å utgyte vemmelige personangrep.

Så ser vi da frem til at du kan leve op til din egen prokalmation og at du
dermed også vil afholde dig fra dine hidtige løgnagtige beskyldninger mod
kristne og kristendommen.

Fra : Martin

Dato : 03-05-10 04:29

> [...]
>
> Fortæl, berét! Vi er uden tvivl mange, der lytter med tilbageholdt åndedræt!

Du glemte SF - deres næstformand er tidligere Moskva-skolet kommunist.
Han render stadig rundt med en lille Ilja Ehrenburg siddende til
venstre for hjertet - "Dræb facisterne i moders skød".

Martin

Fra : Vidal

Dato : 03-05-10 11:55

Den 03-05-2010 12:28, Martin skrev:

> Du glemte SF - deres næstformand er tidligere Moskva-skolet kommunist.

Ja, for søren og det var SF's stifter Aksel Larsen også.
Kan det næsten blive værre?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard