Team Åge :-)
Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-05-10 20:38

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 02-05-10 21:08

On 02-05-2010 21:38, Allan Krautwald wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=JCRjq8JPVcc&feature=related

Jeg HADER når man for underholdningens skyld smadrer en ellers fin
fremførelse af en rigtig klassiker, ved at skære vers og passager ud af
den...

Det irriterer mig mens man hører den så man ikke kan bedømme
præstationen fordi man bare er sur over at der mangler nogle dele..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-05-10 21:41

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det irriterer mig mens man hører den så man ikke kan bedømme præstationen
> fordi man bare er sur over at der mangler nogle dele..

Er helt enig

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-05-10 14:21

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i en meddelelse

> Er helt enig

Jeg gjorde hvad jeg kunne.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-05-10 21:34

> http://www.youtube.com/watch?v=JCRjq8JPVcc&feature=related

Hvem af dem er Åge?

Det er da ellers ikke den slags musik, han plejer at gøre i?

mvh Eva