Åge, hjælp
Fra : Ralph

Dato : 02-05-10 13:41

Jeg søger en sang hvor flg. strofer indgår:

Det er det de kalder ægte kærlighed, en kone der gør hvad man vil. Det er
ik' den kærlighed vi får, men skat det er det vi trænger til.

Hvem, hvad og hvor?
Tak

--
Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-10 20:48

Ralph wrote:
> Jeg søger en sang hvor flg. strofer indgår:
>
> Det er det de kalder ægte kærlighed, en kone der gør hvad man vil.
> Det er ik' den kærlighed vi får, men skat det er det vi trænger til.
>
> Hvem, hvad og hvor?

Teksten siger mig et eller andet.

Et totalt vildskud er 5 x Kaj/Ægte kærlighed

Michael

Fra : Ralph

Dato : 04-05-10 16:47

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> Teksten siger mig et eller andet.
>
> Et totalt vildskud er 5 x Kaj/Ægte kærlighed

Helt vildt var det ikke, det var den rigtige - en af mine bekendte spurgte
MIG, jeg hører meget sjældent dansktopmusik, men ud af de 10-15 stykker hun
spurgte var jeg (eller rettere Trekroner) den eneste der kom med svar, så
helt dumt var det jo ikke.

Takker

--
Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-10 19:34

Ralph wrote:
> [...]
> 10-15 stykker hun spurgte var jeg (eller rettere Trekroner) den
> eneste der kom med svar, så helt dumt var det jo ikke.

HEHE.....det var da utroligt. Jeg har ikke hørt den siden lokalradiotiden
for snart 10 år siden.

Michael