HVAD SKETE DER MED CONNECTION
Fra : Morten lyhne Svendse~

Dato : 05-08-01 11:15

BLEV DE OVERTAGET AF OFFILINE ELLER HVAD?

Fra : J.C. Voss

Dato : 05-08-01 11:58

Morten lyhne Svendsen <morten.lyhne@get2net.dk> wrote:

> BLEV DE OVERTAGET AF OFFILINE ELLER HVAD?

Det ved jeg faktisk ikke, men indtil der er nogen der svarer kan du lige
finde ud af hvor din Caps Lock knap sidder på dit tastatur, og derefter
læse dette: <http://www.usenet.dk/netikette/larm.html>

--
Jonas @ 11°56°
| OSS: <http://usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/> |

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 06-08-01 08:54

J.C. Voss <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> wrote:

> Det ved jeg faktisk ikke, men indtil der er nogen der svarer kan du lige
> finde ud af hvor din Caps Lock knap sidder på dit tastatur, og derefter
> læse dette: <http://www.usenet.dk/netikette/larm.html>

Hvor er de dog pragtfulde, disse vidunderlige regelryttere, hvis eneste
eksistens-beretigelse åbenbart er at finde fejl i andre menneskers
adfærd.
Før 1968 var denne del af verdenen et stort sæt uskrevne regler om hvad
man bør og hvad man ikke kan tillade sig (husk at bukke pænt og sige
"De" med stort), et dybt neurotisk, småborgerligt snobbesamfund, der gik
mere op i regler og adfærd end i substans og indhold.

Nogle mennesker mener åbenbart at disse "gode gamle dage" skal have en
renæsance i moderne IT-indpakning.

DET SYNES JEG IKKE!

Stig

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk

Fra : J.C. Voss

Dato : 06-08-01 10:34

Stig Leerbeck <simple@post3.tele.dk> wrote:

> [...]
> mere op i regler og adfærd end i substans og indhold.
>
> Nogle mennesker mener åbenbart at disse "gode gamle dage" skal have en

Det var ikke meningen at fornærme nogen, og jeg kunne nok ha' forklaret
Morten det lidt pænere [undskyld Morten]. Men det er samfundets skyld
jeg er blevet sådan. Jeg blev kasseret til session, og nu er min eneste
fornøjelse i hverdagen at hundse med ansigtsløse mennesker på usenet der
ikke ved hvem jeg er. Det giver mig sådan en utrolig fornemmelse af magt
-- mmmmmmmm...magt [slurp].

--
Jonas @ 11°56°
| For fagnørderne: <http://geografi.hjem.wanadoo.dk> |

Fra : -Domald

Dato : 08-08-01 10:35

> Jeg blev kasseret til session, og nu er min eneste
> fornøjelse i hverdagen at hundse med ansigtsløse mennesker på usenet der
> ikke ved hvem jeg er. Det giver mig sådan en utrolig fornemmelse af magt

Kender i den Radiserne hvor Søren Brun forsøger at forklare Trine hvad det
er for en følelse det giver ham at stå på kastetuen.
"Det er en følelse af magt, er det ikke?" sige Trine.
Søren opgiver at forklare, og mener at Trine selv skal prøve. Trine går op
på tuen, og siger så med et hårdt, men glædesfyldt udtryk på ansigtet:
"Ja, nu forstår jeg. Det er en følelse af magt."

===

Jeg blev også kasseret til session. Det var en af mine første sejre i denne
livstid:)

Eolake@MacCreator.com
--

http://stobblehouse.com

Fra : Lars Kristensen

Dato : 06-08-01 14:38

d. 06/08/01 9:54 skrev Stig Leerbeck på simple@post3.tele.dk

> Hvor er de dog pragtfulde, disse vidunderlige regelryttere, hvis eneste
> eksistens-beretigelse åbenbart er at finde fejl i andre menneskers
> adfærd.

Vel brølt - herligt - go' tekst ))

mvh
lars

Fra : macsteen

Dato : 05-08-01 12:15

Så vidt jeg husker fusionerede de med Office Line.

in article B792E960.933A%morten.lyhne@get2net.dk, Morten lyhne Svendsen at