25 års jubilæum
Fra : Steen

Dato : 02-05-10 13:07

Danskerne er helt pjattede med OVERKILL, som med deres 25-års jubilæum
har udgivet IRONBOUND. Det folkelige danske publikum har taget jubilaren
til sig med sjældent set begjstring. Hinsi Hanterheuser udtaler til en
østrigsk lokalavis, at han ikke kan konkurrere med sådanne talenter, og
han nu vil læse videre til plejehjemsassistent, og satse på en ny
karriere indefor ældreplejen.

http://www.youtube.com/watch?v=MPZBH_CLwic

http://wreckingcrew.com/Ironbound/

http://www.eddietrunk.com/index.cfm/pk/view/cd/NAA/cdid/416170/pid/400512

--
http://www.facebook.com/isteendk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-10 13:38

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Danskerne er helt pjattede med OVERKILL,

Hvem er de?

> Hinsi Hanterheuser udtaler til en
> østrigsk lokalavis, at han ikke kan konkurrere med sådanne talenter, og
> han nu vil læse videre til plejehjemsassistent, og satse på en ny
> karriere indefor ældreplejen.

.........da deltagerne i hans show er ved at være meget gamle.
http://www.youtube.com/watch?v=XPNnrw8VT4k

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-05-10 13:52

Åge Halldorsson skrev:

>Hvem er de?

Danskerne er dem der er født og opvokset i Danmark.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-05-10 15:03

> Danskerne er dem der er født og opvokset i Danmark.
>
> --

Og dem der senere har fået statsborgerskab

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-10 15:41

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Og dem der senere har fået statsborgerskab

Glem dine elskede venmner. Et papir gør ikke en person til dansker

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-05-10 16:35

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Glem dine elskede venmner. Et papir gør ikke en person til dansker

works for me ....

/thomas

Fra : Ralph

Dato : 02-05-10 16:38

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse
> works for me ....

Åge, det er engelsk og betyder: "det virker fint for mig"

--
Ralph - nu har jeg hjulpet dig, så find nu den sang for mig.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-05-10 16:50

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> works for me ....
>
> /thomas

Så må du jo ifølge Åges udsagn være en af mine venner
Nå nu overlever han jo nok dig....det er værre med de der med en efter Åges
mening forkert kulør

Fra : Max

Dato : 02-05-10 17:05

Hej Allan

> Nå nu overlever han jo nok dig....det er værre med de der med en
> efter Åges mening forkert kulør

Pas nu på, nu kommer 3F snart efter dig og råber racist.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-10 17:09

> Hej Allan

> Pas nu på, nu kommer 3F snart efter dig og råber racist.

Hvorfor ?

Fra : Steen

Dato : 02-05-10 17:13

In article <4bdd9f4b$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> wrote:

> [...]
>
> Så må du jo ifølge Åges udsagn være en af mine venner
> Nå nu overlever han jo nok dig....det er værre med de der med en efter Åges

Dem der er blege danskere....og så alle de andre, de er vistnok negre,
mener jeg Åge engang mente. Nu læser jeg kun Åge-indlæg, når andre
svarer på dem

--
http://www.facebook.com/isteendk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-05-10 17:26

Steen skrev:

>Dem der er blege danskere....og så alle de andre, de er vistnok negre,
>mener jeg Åge engang mente.

Åge er en hvid neger

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-10 18:11

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Åge er en hvid neger
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

HAHA - Øhhh...... Jeg mener RACIST

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-05-10 19:10

Åge Halldorsson skrev:

>Hilsen Åge

http://www.vittighed.dk/jokes/1532/

du er kendt kan jeg se.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-10 19:11

> http://www.vittighed.dk/jokes/1532/
>
> du er kendt kan jeg se.
'
HIHI - Er den indsendt af Krutte ?

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-05-10 19:25

meddelelsen news:4bddc042$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> '
> HIHI - Er den indsendt af Krutte ?
>
> Hilsen Åge

Hvem er KRUTTE ?

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-10 19:57

http://www.youtube.com/watch?v=_4Z1HDZOhsA

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-05-10 21:32

meddelelsen news:4bddcb17$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.youtube.com/watch?v=_4Z1HDZOhsA

Sød hest - er det én du kender, Åge??

Eva

Fra : Hauge

Dato : 02-05-10 21:39

Eva Schmidt skrev:
> Sød hest - er det én du kender, Åge??

Det *er* Åge.

Mvh Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-05-10 20:09

http://www.youtube.com/watch?v=MOnymjJ7AP4&feature=PlayList&p=317471DEC43E07E0&playnext_from=PL&playnext=1&index=38

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-05-10 21:31

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=MOnymjJ7AP4&feature=PlayList&p=317471DEC43E07E0&playnext_from=PL&playnext=1&index=38

Hmm, er den ualmindeligt rædselsfulde sang en slags forklaring?

Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-05-10 21:42

> Hmm, er den ualmindeligt rædselsfulde sang en slags forklaring?
>
> Eva

Kun en kommentar til Åges hestelink

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-05-10 21:47

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> [...]
> 07E0&playnext_from=PL&playnext=1&index=38
>
> Hmm, er den ualmindeligt rædselsfulde sang en slags forklaring?

er der virkelig folk der ikke kender Hestevisen ?!?

/thomas

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-05-10 22:16

> er der virkelig folk der ikke kender Hestevisen ?!?
>
> /thomas

Åbenbart

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-05-10 22:25

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Åbenbart

Ja, og jeg er ikke gået glip af noget, kan jeg høre.

Gav den vel omkring 30 sekunder - længere er jeg ikke om at afgøre, om det
er værd at spilde tid på

mvh Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-05-10 22:27

> [...]

> Ja, og jeg er ikke gået glip af noget, kan jeg høre.
>
> Gav den vel omkring 30 sekunder - længere er jeg ikke om at afgøre, om det

siger "Tæskeholdet" på P3 dig heller ikke noget så ?

/thomas

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-05-10 22:32

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> siger "Tæskeholdet" på P3 dig heller ikke noget så ?
>
> /thomas

Aner ikke hvad det er - jeg hører aldrig radio.
Og hvis det er i samme stil som "Hestevisen", så er jeg heller ikke gået
glip af noget der.

mvh Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-05-10 22:53

> [...]

> Aner ikke hvad det er - jeg hører aldrig radio.
> Og hvis det er i samme stil som "Hestevisen", så er jeg heller ikke gået

Tæskeholdet var et satire program fredag formddag på P3 i '96 og '97 med
bla. Casper Cristensen og Jan Ginteberg m.fl.

http://da.wikipedia.org/wiki/Tæskeholdet

Fra : Max

Dato : 02-05-10 22:56

Hej Thomas

> Tæskeholdet var et satire program fredag formddag på P3 i '96 og '97
> med bla. Casper Cristensen og Jan Ginteberg m.fl.

Det er altså ikke alle der mener at CC har ret til en
plads i historien frem for en plads i glemmebogen.

Max

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-05-10 23:00

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Thomas

> Det er altså ikke alle der mener at CC har ret til en
> plads i historien frem for en plads i glemmebogen.

Jeg synes personligt ikke Hr. CC er guds gave til menneskeheden .. men
netop Tæskeholdet var da meget morsomt .. og bestemt en type radio man
da ikke havde set så meget til før her i landet ...

/thomas

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-05-10 23:06

> [...]
> netop Tæskeholdet var da meget morsomt .. og bestemt en type radio man
> da ikke havde set så meget til før her i landet ...

Helt enig....men så er det også sagt, han har ikke rigtig lavet noget
brugbart siden og Gintberg holdt meget det show oppe

Fra : Steen

Dato : 03-05-10 10:29

In article <1jhw2l8.dhi7gc1hjq68dN%thomas@elements.dk>,
thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> [...]
> netop Tæskeholdet var da meget morsomt .. og bestemt en type radio man
> da ikke havde set så meget til før her i landet ...

Glemmer aldrig Gintbergs ugentlige tale til folket!
Absolut god radio - at det ind imellem blev TV transmitteret, gjorde det
kun bedre.

--
http://www.facebook.com/isteendk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-05-10 14:27

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg synes personligt ikke Hr. CC er guds gave til menneskeheden .. men
> netop Tæskeholdet var da meget morsomt ..

Nå! - det var narhovede-radio. Det eneste sjove var når Jan Gintberg holdt
tale til nationen. Han er i modsætning til CCC iunderholdende og dygtig til
at lave radio pog tv.

> og bestemt en type radio man da ikke havde set så meget til før her i
> landet ...

Nej, og Gud være lovet for det.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-05-10 23:12

Max skrev:

>Det er altså ikke alle der mener at CC har ret til en
>plads i historien frem for en plads i glemmebogen.

Det samme gælder p3

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 03-05-10 12:37

Hej Ivan

> Det samme gælder p3

Aner det ikke, har faktisk ikke hørt P3 siden
tilbage i halvfjerserne.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-05-10 14:32

> Hej Ivan

> Aner det ikke, har faktisk ikke hørt P3 siden
> tilbage i halvfjerserne.

Dengang var P3 rigtig god. Jeg lyttede altid til den. Der var så mange gode
progranmmer og studieværter.
Der var f.eks. Christian Flagstang - Myllemand - Johannes Rasmussen,
Jørn Hjorting, Elith Nørreholm og jeg ved snmart ikke hvem.
Og der var Hjemmebal, Fredagsparty, Dansktoppen, Tipparaden,
Countryekspressen, Pop Før o.s.v.
Nu er det en støjsender, som under den kolde krig

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-05-10 14:29

> Det samme gælder p3

P3 kan vel godt få en plads i historien, som noget af det mest larmende
nonsens, man nogensinde har observeret på jordkloden.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-05-10 14:25

> Det er altså ikke alle der mener at CC har ret til en
> plads i historien frem for en plads i glemmebogen.

Har har ret til en meget stor plads i historien, men jeg siger ikke som
hvad.
Jeg skal ikke slæbes i retten, ligesom SeOgHør.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-05-10 19:00

> Åge er en hvid neger
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Så så nu ikke genere en hel gruppe medborgere

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-05-10 19:02

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Dem der er blege danskere....og så alle de andre, de er vistnok negre,
> mener jeg Åge engang mente. Nu læser jeg kun Åge-indlæg, når andre

Ja han frygter at mågerne på Havnegrillen skal blive udskiftet med kebab og
at grillmutter skal blive erstattet af en smuk brunøjet mørkhåret pige fra
Pakistan eller Tyrkiet
Små mennesker små problemer.

Fra : Jensen

Dato : 03-05-10 08:41

On Sun, 2 May 2010 20:01:41 +0200, "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk>
wrote:

> [...]
>at grillmutter skal blive erstattet af en smuk brunøjet mørkhåret pige fra

Hættemåger?

--
Thomas

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-05-10 11:17

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hættemåger?
>
> --
> Thomas

LOL

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-05-10 14:33

> "Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> LOL

Man må ikke sige "hættemåge", så bliver man fyret.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-05-10 17:52

meddelelse news:4bded07f$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Man må ikke sige "hættemåge", så bliver man fyret.
>
> Hilsen Åge

Så kalder vi den da bare Hætten Åge...
Er det så ikke næsten det samme

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-05-10 17:59

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Så kalder vi den da bare Hætten Åge...

Så får man et spark i revyen.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-05-10 11:54

meddelelse news:4bdf00c9$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Så får man et spark i revyen.
>
> Hilsen Åge

Det kunne du da ikke finde på vel ? )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-05-10 16:16

> Det kunne du da ikke finde på vel ? )
>
> M.V.H....Benny..

Nej, selvfølgelig ikke. Det er jo mere indenfor ungdoms-POP-MUSIK, at den
slags tenderser findes:
http://www.sikkerhedidanmark.dk/118.haervaerk+vold/vold/pop-jon/2003.07.06-voldsmand.htm

Det gør det jo ikke i slagerverdenen. Her kan du se Jon`s modsætning
indenfor ungdoms-slager boyband:
http://www.youtube.com/watch?v=wbF9gpToJV4&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-05-10 17:54

meddelelse news:4be03a3b$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Det gør det jo ikke i slagerverdenen. Her kan du se Jon`s modsætning

Hej Åge

Jamen det er jo længe siden... Han delte pandekager ud...

Sådan efter andres forklaringer, var offeret vist ikke helt
så uskyldig selv... Så mon ikke den er bedst tjent, glemt.

Men de andre virkede nu meget charmerende...

Da du skrev modsætning, troede jeg du kom med et link
til Willie Nelson

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-05-10 18:18

> Men de andre virkede nu meget charmerende...

Der er mere af slagsen:
http://www.youtube.com/watch?v=TqP0kwUsmx8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=BKbxwmX3-b4

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-05-10 18:25

Åge Halldorsson skrev:

>Der er mere af slagsen:
> http://www.youtube.com/watch?v=TqP0kwUsmx8&feature=related

mere slager
http://www.youtube.com/watch?v=dW6RXTjm4iA

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-05-10 18:34

> mere slager
> http://www.youtube.com/watch?v=dW6RXTjm4iA

Så hellere en god gedigen omgang
kinesisk slager 1: http://www.youtube.com/watch?v=Ske0amTI58M
kinesisk slager 2: http://www.youtube.com/watch?v=HogTBAdXOF4
eller måske endda noget
afrikansk slager 1.: http://www.youtube.com/watch?v=bjEW7Y1Xbdo
afrikansk slager 2:
http://www.youtube.com/watch?v=7AISOq1pOtk&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-05-10 07:40

> mere slager
> http://www.youtube.com/watch?v=dW6RXTjm4iA
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Egentligt har jeg sådan på fornemmelsen, at dette skulle have været en
Hån...

Men havde de nu lavet nummeret færdigt først...

Og derefter skabt video'en... Tror jeg det havde været fedt...
Men som det er, fortaber det egentlige budskab sig i dårligt
produceret video, og en ødelagt musik....

Synd, Synd, Synd & Skam.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-05-10 07:38

meddelelse news:4be056b3$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> [...]

Tja, lige specielt den unge mand i den grønne skjorte, er helt forrygende...

Glæden bobler ud, alle vegne... Hvilket kun gør ham bedre..

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-05-10 14:29

> Tja, lige specielt den unge mand i den grønne skjorte, er helt
> forrygende...
>
> Glæden bobler ud, alle vegne... Hvilket kun gør ham bedre..
>
> M.V.H....Benny..

.................Men prøv blandt publikum. Der er en frygtelig masse gamle
kvinder med, af den type som Allan Kruttesen ville kalde "meget gamle
pensionister". Uha.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-05-10 07:36

meddelelse news:4be17297$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> ................Men prøv blandt publikum. Der er en frygtelig masse gamle
> kvinder med, af den type som Allan Kruttesen ville kalde "meget gamle

Spiller ingen trille... Når dem på scenen sprudler...

Så gør publikum det også...

Og det er vel egentligt hele humlen i alle disse schlagershows...

Der er festligt musik, masser af farver og bevægelser, og for
publikum.. Plads til at bevæge sig.

Nu skal du jo heller ikke gøre Allan værre en han er....
Husk på, han er selv en gammel pensionist...
Så han kunne jo være en af dem

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-10 18:11

> Så må du jo ifølge Åges udsagn være en af mine venner
> Nå nu overlever han jo nok dig....det er værre med de der med en efter
> Åges mening forkert kulør

Ikke forstået
Hvem, ? ? ? - forkert kulør ? ? ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-05-10 06:48

> [...]
> østrigsk lokalavis, at han ikke kan konkurrere med sådanne talenter, og
> han nu vil læse videre til plejehjemsassistent, og satse på en ny

Indrømmet, jeg har ikke hørt noget nævneværdigt til Overkill før.
Desværre må jeg indrømme... Det har jeg vist stadig ikke.
Men der er da en trøst i det hele... De ved godt selv det er Trash.

Det jeg hørte, var en masse genbrug fra 70'erne....
Dog her, uden sans for detaljer, med udpræget lyst til at skjule
manglen på talent, i oceaner af larm og støj....

Sådan Ca lige alt det, som Black Sabbath skulle finde ud af at
glemme, så de kunne blive berømte.... Og efter teksten, så har
Overkill så altså brugt 25 år på, ikke at komme videre...
Det må siges, at være godt skuldret...
Måske et emne for Guinnes Book og records ???...

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-05-10 13:54

On 02-05-2010 14:07, Steen wrote:

Jeg vil vende tilbage til udgangspunktet:

> Hinsi Hanterheuser udtaler til en østrigsk lokalavis, at han ikke kan konkurrere med sådanne talenter, og
> han nu vil læse videre til plejehjemsassistent, og satse på en ny
> karriere indefor ældreplejen.

Jeg troede, at det var de fagområde han beskæftigede sig med i forvejen?

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-05-10 14:05

Henning Jensen skrev:

> Jeg troede, at det var de fagområde han beskæftigede sig med i forvejen?

*fnis*

--
Peter Brandt Nielsen