Skotrendeombygning fra vandret til hældnin~
Fra : Leif Neland

Dato : 03-05-10 00:46

Jeg har et stort tag, der hælder ned imod en gavl, hvor de mødes i en
vandret skotrende, der er blevet utæt, så der er trængt vand ind i
tagkonstruktionen.

Jeg vil lave et lille "mellemtag" så der vil komme en hældning på
skotrenden, så der ikke kommer stillestående vand.

Jeg har lavet nogle skitser på http://www.neland.dk/stald

Ser det fornuftigt ud, og kan man få færdige skotrender, der bare er en
vinkel på 90 grader, hvert ben omkring 30cm, og ingen ombukninger?

Leif

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008