Pris for kvalitetsdrivhus
Fra : Kurt Hansen

Dato : 02-05-10 18:10

Når jeg næste år skal købe drivhus, vil jeg gerne ofre det der skal
til, for at få en ordentlig kvalitet, men jeg blev dog lettere
chokeret, da jeg så hvad et 8,3 m2 Juliana Premium Autracit med 10 mm
polycarbonat koster: 19.495 kr.!!!

Prisen er taget fra Lundhedes webshop. Der må være steder hvor det kan
købes billigere, eller ...?

Fra : Anders Majland

Dato : 02-05-10 20:32

> Når jeg næste år skal købe drivhus, vil jeg gerne ofre det der skal
> til, for at få en ordentlig kvalitet

Har du set bonderøven på DR ?

Han bygger et lækkert drivhus i træ

/A - der har 11m2 af det billigste ugens tilbud der kunne opdrives for et
par år siden. Det udfra devisen at er vi uheldig med vindretningen under en
storm er det nok ret ligegyldigt om det er et Juliana eller andet ...

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 02-05-10 22:37

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev
.....> Det udfra devisen at er vi uheldig med vindretningen under en
> storm er det nok ret ligegyldigt om det er et Juliana eller andet ...

Her må jeg indskyde et 'så afgjort nej', der er himmelvid forskel på hvor
godt de forskellige er bygget. Eller hvor ringe de fleste er.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Max

Dato : 02-05-10 22:49

Hej Anders

> Har du set bonderøven på DR ?
>
> Han bygger et lækkert drivhus i træ

Og hvis man syntes 20.000 kr. er for meget for
et drivhus, ja så er den model vidst ikke lige
sagen :)

Max

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-10 18:38

"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> wrote in message
> [...]
> polycarbonat koster: 19.495 kr.!!!
>
> Prisen er taget fra Lundhedes webshop. Der må være steder hvor det kan

Min erfaring siger mig at man enten ikke skal vælge plastik plader eller
hvis man gør skal alu profilerne være meget større dimensioneret end ved
glas...
Erfraringen er fra vores drivhus der har holdt til dette efterår og vinter
og naboens der faldt fra hindanden... jeg vil skyde på begge er de ca 6-7m3
og samme "ringe kvalitet"
Vores kostede 3300-3500kr med stål sokkel.

Kasper

Fra : Jørgen S. Nielsen

Dato : 04-05-10 18:18

Kurt Hansen wrote:

> [...]
> polycarbonat koster: 19.495 kr.!!!
>
> Prisen er taget fra Lundhedes webshop. Der må være steder hvor det kan

Billigt eller dyrt. Jeg er særdeles tilfreds med kvaliteten af mit Serralux
fra http://www.classicum.se/ i falurød.
Husk at jo større volumen desto nemmere er det at holde konstant temperatur.

- jørgen

Fra : Peter

Dato : 05-05-10 20:39

"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til, for at få en ordentlig kvalitet, men jeg blev dog lettere
> chokeret, da jeg så hvad et 8,3 m2 Juliana Premium Autracit med 10 mm

Kig lige på Prisen på et http://www.vanstatradgard.se/chelsea0.html godtnok
i svenske men det er et a de billige.

Mvh Peter

Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-05-10 06:14

Wed, 5 May 2010 21:38:54 +0200 skrev Peter:

>"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> skrev i en meddelelse
>>
>Kig lige på Prisen på et http://www.vanstatradgard.se/chelsea0.html godtnok
>i svenske men det er et a de billige.

Gnæk, ja den svenske krone er ikke hvad den har været