Komme af med græstørver
Fra : Michael Sørensen

Dato : 02-05-10 11:45

Hej.

Hvor/hvordan plejer I at komme af med græstørv, som I har gravet op i haven?

I forbindelse med anlæg af terasse er der ca. 15 m2 græsplæne, som er
gravet op.

Fra : Klaus G.

Dato : 02-05-10 12:21

> [...]
> haven?
>
> I forbindelse med anlæg af terasse er der ca. 15 m2 græsplæne, som er
Den lokale losseplads/forbrændning vel? De tager jo i forvejen imod
haveaffald.

--
Klaus

Fra : Michael Sørensen

Dato : 02-05-10 14:39

Klaus G. skrev:

> Den lokale losseplads/forbrændning vel? De tager jo i forvejen imod
> haveaffald.

Du har sikkert ret.

Jeg havde misforstået svigerfar, der havde påstået, at de ikke tog imod
jord og græs.

Fra : Klaus G.

Dato : 02-05-10 14:56

> Jeg havde misforstået svigerfar, der havde påstået, at de ikke tog imod
> jord og græs.
Nu ved jeg jo ikke hvor du bor, men her i Holstebro har jeg set folk læsse
alt muligt haveaffald af. Alt fra slam fra havedamme til kæmpe rødder.

Men ellers er det da bare lige at ringe ud til dem, så kan de hurtigt give
dig et svar :) Er du i tvivl, så er det nok det klogeste, da det er lidt
træls at køre derud og så værsgo at tøffe hjem igen :D

--
Klaus G.

Fra : Tom Andersen

Dato : 02-05-10 14:03

"Michael Sørensen" <spam@nej.tak> skrev i en meddelelse
> [...]
> haven?
>
> I forbindelse med anlæg af terasse er der ca. 15 m2 græsplæne, som er

Jeg ville stable / bunke dem et sted i et år eller to og så bruge jorden
efter behov - men jeg har også plads nok til, at en bunke jord ikke generer
mig :)

Tom

Fra : Michael Sørensen

Dato : 02-05-10 14:40

Tom Andersen skrev:
> [...]
> efter behov - men jeg har også plads nok til, at en bunke jord ikke generer

Bor til leje i et nyt hus (1½ år gammel), hvor haven er ca. 100 m2 inkl.
ca. 30 m2 terasse.

Men kan måske finde et lille hjørne