Pizza sten ovn...
Fra : Ukendt

Dato : 01-05-10 18:10

Hej,

Jeg overvejer at tilføke sådan en tingest til min have ;) men jeg er har
været ved at undersøge ildfaste sten, og de koster tæt på en bondegård hvis
jeg skal lave det hele i det..
Så har jeg overvejet kun at selve ildstedet skal fores med dem, men ved ikke
om alm. sten kan holde temperaturen alligevel.. :(
Nogle der har prøvet noget lignene, eller hint til gode billige materialer?

Kasper

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 02-05-10 08:13

"Kasper" <Tjae> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke om alm. sten kan holde temperaturen alligevel.. :(
> Nogle der har prøvet noget lignene, eller hint til gode billige

Denne er billigere. www.halmhus.com/Om%20os/Lerovn.html

Steen.