side crashtest mod træ/stolpe
Fra : Armand

Dato : 03-05-10 11:03

<http://www.youtube.com/unfallforschung?gl=DE&hl=de#p/u/12/KrgW09mcakM>
Er de sorte en Mondeo st.car af forrige model? Skrækscenarie er det
ihvertfald =

--
Armand.

Fra : Fly Christensen

Dato : 03-05-10 14:26

On Mon, 03 May 2010 12:03:13 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

><http://www.youtube.com/unfallforschung?gl=DE&hl=de#p/u/12/KrgW09mcakM>
>Er de sorte en Mondeo st.car af forrige model? Skrækscenarie er det
>ihvertfald =

Hvis det er en Mondeo, hvad jeg ikke tror, så er det en præ-2000.

Fly

Fra : Henrik B.

Dato : 03-05-10 15:02

> <http://www.youtube.com/unfallforschung?gl=DE&hl=de#p/u/12/KrgW09mcakM>
> Er de sorte en Mondeo st.car af forrige model? Skrækscenarie er det
> ihvertfald =

Det er så en Opel Omega, men bortset fra det. )

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : oz3bto

Dato : 04-05-10 01:09

> [...]
>
> Det er så en Opel Omega, men bortset fra det. )
>
> --
> FUGM - The trademark of world class inkompetence.

Også er det vist med 80kmt hvor de andre crash men ser er 50kmt

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-10 06:19

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

> Også er det vist med 80kmt hvor de andre crash men ser er 50kmt

Bør stadig ikke deles i to, ved den hastighed....

Fra : oz3bto

Dato : 04-05-10 10:40

> "oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

> Bør stadig ikke deles i to, ved den hastighed....
>
> --
> FUGM - The trademark of world class inkompetence.
> http://www.saabklub.dk

80kmt er jo ret hurtig og i visse af de der tester er det jo fuldt lastet ..
Glemmer de bare at skrive

Samme med den der gamle VW man kan finde i et andet klip som krøller total
sammen .. Der ligger der jo lige 2 tons på ladet..Glemmer de bare at skrive

Fra : Armand

Dato : 04-05-10 11:52

oz3bto skrev:
> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Også er det vist med 80kmt hvor de andre crash men ser er 50kmt

Sikkert!
Men dén situation kan man vel også risikere at befinde sig i =
Man går med et billede af gængse crashtests, som størstedelen af dagens
biler klarer temmeligt godt, hvorfor det er forskrækkende at en bil kan
spittes så komplet af en tænkelig trafikal situation =

--
Armand.