Gumball
Fra : Brian Lund

Dato : 03-05-10 06:57

Jeg opdagede ved et tilfælde igår at Gumball 3000 i år gik gennem
danmark, desværre havde jeg ikke tid til at tage ud og se på bilerne -
og dog...

For efter at have været i bio i Kolding så jeg to biler jeg formoder har
været Porsche 911 (997), de overhalede mig ca. kl 23:30 mellem
Bramdrupdam og Taulov, da jeg tøffede afsted med 110 km/t, den ene var
grøn den anden gul og jeg tror det var samme model, nummerpladen på den
ene læste FUGGE eller FIGGE og var gul med store sorte bogstaver, kun
den ene bil blinkede ind efter overhalingen men jeg opdagede at dens
blinklys var rødt! En amerikaner formoder jeg..?

Baglygterne og blinklysene var meget lange og ret tynde, det kan jeg
ikke umiddelbart få til at passe med andet end en nyere 911'er (ej
corvette eller ferrari ihvertfald), nogen der har en idé om hvem der er
trukket forbi mig der?

Har ikke kunnet finde meget info om bilerne på Gumballs egen hjemmeside
endnu :)

Brian