Hjælp til validering
Fra : Preben Larsen

Dato : 01-05-10 18:37

Jeg har fået overdraget tilsynet med følgende side:
www.houstrup-grundejerforening.dk
I første omgang har jeg påbegyndt en validering af html-koden hos
W3C - men de sidste fejl er jeg lidt uforstående over for.
Jeg har gennemtrevlet supportsidene hos W3C - men uden resultat!
Er der nogen her, der kan give et bud på en løsning?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 01-05-10 19:10

Den 01-05-2010 19:36, Preben Larsen skrev:
> [...]
> Jeg har gennemtrevlet supportsidene hos W3C - men uden resultat!
> Er der nogen her, der kan give et bud på en løsning?

På selve forsiden er der så vidt jeg kan se kun 4 fejl, hvoraf de 3 er
afledt af den første: En meta-kode der ikke er afsluttet.

Den rettes ved at ændre fra

til:

De 3 andre fejl kommer af at den forventer at du afslutter ovenstående
ene fejl, skulle forsiden stå som fejlfri.

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Preben Larsen

Dato : 01-05-10 20:45

> [...]
>
> De 3 andre fejl kommer af at den forventer at du afslutter ovenstående
> ene fejl, skulle forsiden stå som fejlfri.

Den afledning var så ikke helt logisk for mig
Det krævede en ny indstilling af teksteditoren, så den var i
overensstemmelse med Doctypen.
Tak for hjælpen!
Mvh
Preben Larsen