Laura McGhee
Fra : Jan Kronsell

Dato : 29-04-10 23:39

I "øde ø" stafetten ville jeg gerne have fundet billeder af Laura McGhee,
men det var ikke muligt til det album, jeg havde valgt, men jeg synes ikke
at I skal snydes for denne dejlige skotske pige og hendes violin.
Lydkvaliteten er desværre ikkw den bedste.på alle klip.

http://www.youtube.com/watch?v=zstDRG4xm68

http://www.youtube.com/watch?v=uOYDM8DbbNM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=PCm51WFzXkY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=VgB66yAO12U&feature=related

Jan
--
For den, der kun kender en hammer,
kommer alle problemer hurtigt til at ligne søm.

Fra : Henning Jensen

Dato : 30-04-10 11:26

On 30-04-2010 00:39, Jan Kronsell wrote:
> I "øde ø" stafetten ville jeg gerne have fundet billeder af Laura McGhee,

Denne kolde bededagsformiddag har jeg hørt musik. Også dine eksempler.
Jeg havde set hendes navn før, men ikke bevidst hørt noget af/med hende.

Jeg har været inde på hendes webside og ærgerligt nok, har der været et
live-broadcast med hende, fra 'Kentucky Theatre Lexington' for fire dage
siden.
Jeg har tilmeldt mig hendes mailinglist.

Hun er faktisk god. Jeg vil lytte lidt mere til hende.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-10 11:33

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
>I "øde ø" stafetten ville jeg gerne have fundet billeder af Laura McGhee,
>men det var ikke muligt til det album, jeg havde valgt, men jeg synes ikke
>at I skal snydes for denne dejlige skotske pige og hendes violin.

Hvis du kan lide hende, så prøv at lytte til det danske folk-rockband
"Frolk":
http://www.youtube.com/watch?v=CDgo6l6df0s (Ikke ret god lydkvalitet)

Der ligger flere lydeksempler på deres Myspace, som er af en noget bedre
kvalitet rent lydmæssigt: http://www.myspace.com/frolk

/Alex

Fra : Jan Kronsell

Dato : 30-04-10 21:49

Alex Linaa wrote:
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=CDgo6l6df0s (Ikke ret god lydkvalitet)
>
> Der ligger flere lydeksempler på deres Myspace, som er af en noget

Glimragende musik, som jeg ikke kendte på forhånd.

Jan