Eparistera Daimones ...
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-04-10 20:29

Eparistera Daimones er det nye album fra Hr. Thomas Gabriel Fischer
(Celtic Frost)

Det er måske bare mig, men er det ikke noget af det ondeste i har hørt
længe ?

/thomas*

* der tænker at det nok går an her i gruppen eftersom han er fra
Schweitz og albumet er indspillet i tyskland ?

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-10 20:35

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Det er måske bare mig, men er det ikke noget af det ondeste i har hørt
> længe ?

http://www.youtube.com/watch?v=pN9ux9zQUiA
Jo, det er godt nok mørkt og ondt. FEDT

> * der tænker at det nok går an her i gruppen eftersom han er fra
> Schweitz og albumet er indspillet i tyskland ?

Hmmm... flooding?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-04-10 21:25

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

Det er grusomt. Sidst jeg hørte noget lignende var da nogle
bygningsarbejdere smed en levende kat ned i en cemtblander, mens den drejede
rundt

> http://www.youtube.com/watch?v=pN9ux9zQUiA
> Jo, det er godt nok mørkt og ondt. FEDT

Helt klart, tankerne ledes ned til Hælvede, synes jeg

Det er da altid en formildende omstændighed.

> og albumet er indspillet i tyskland ?

Ja, det plejer jo at betyde høj-kvalitet, men om det lige gør det i det her
tilfælde stiller jeg mig spørgende overfor.

> Hmmm... flooding?

Absolut ikke - Men når vi nu er i det støjende hjørne, hvorfor så ikke høre
nogle andre rebeller, nede fra Alperne.
DIE ALPENREBELLEN: Det støjer også en del:
http://www.youtube.com/watch?v=_zF6DDNHqWc&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-04-10 21:27

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Det er grusomt. Sidst jeg hørte noget lignende var da nogle
> bygningsarbejdere smed en levende kat ned i en cemtblander, mens den drejede

ringede du ikke til politiet ?

> Helt klart, tankerne ledes ned til Hælvede, synes jeg

det er jo ligesom også meningen ...

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-04-10 21:35

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> det er jo ligesom også meningen ...
>
> /thomas

Nå jamen så vil jeg da foreslå Die Toten Hosen. Dem bliver man helt bange
for. Og musik er som når man drejer gashåndtaget i bund på en toptunet
scooter og samtidig svinger den der levende kat rundt i halen - Forøvrigt
dejlig musik (lyd) til at sprænge trommehinder med.
http://www.youtube.com/watch?v=u0eJwR16xhc&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-04-10 21:40

> [...]

> scooter og samtidig svinger den der levende kat rundt i halen - Forøvrigt
> dejlig musik (lyd) til at sprænge trommehinder med.

her er lidt mere tysk musik:

http://www.youtube.com/watch?v=HOl0XBdrr-A&feature=related

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-04-10 22:01

> her er lidt mere tysk musik:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=HOl0XBdrr-A&feature=related

Det lyder godt nok rædselsfuldt.
Men den slår jeg klart med denne. Den er uhyrlig og afskyelig. Den bliver
svær at slå http://www.youtube.com/watch?v=fKKlC_XN1Hs&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-04-10 22:20

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> ringede du ikke til politiet ?

Jo da, men det kom der ikke noget ud af.

1: Det skete jo ved en motorvej, hvor der i forven var en infarnalsk /
infantil larm af en anden verden fra bilerne
2: Cementblanderen larmede som ind i Hælvede
3: Katten skreg i vilden sky, som om den var besat af Djævelen'
4: For at få ørenlyd i mobillos skreg jeg selv så højt jeg kunne, af mine
lungers kraft.

Politiet bad mig bare skrue ned for radioen. Tsk. tsk. - Så smed jeg sgu
bare mobillos ned i cementblanderen og skred.
Det hele lød fuldstændig, som hvis jeg taber min radio og den ved en fejl
smutter over på P3.

Hilsen Åge