Kreativt flise-gulv i køkken
Fra : Klaus

Dato : 30-04-10 09:57

Jeg er ved at lave nyt køkken og er færdig med at støbe beton-laget med
gulvvarme.

Det næste step er, at ligge et lag fliser og jeg vil prøve at lave noget
kreativt, inspireret af den spanske arkitekt Gaudi, se et par eksempler
på hans kreativitet her:
http://www.birke-gym.dk/gaudi-parc-guell.jpg
http://brianhewitt.files.wordpress.com/2008/05/antoni_gaudi_park_guell_sun.jpg

Men hvor får jeg fat i fliser med stærke farver? Gerne på eller i
nærheden af Fyn.

mvh.

Fra : Lars Arup

Dato : 30-04-10 21:07

2 indlæg med mindre end -3 timers mellemrum hvor der ikke skelnes mellem
ligge og lægge, det er dog utroligt!!!

MV(!)H Lars Arup

Fra : Armand

Dato : 01-05-10 15:16

Lars Arup skrev:
> 2 indlæg med mindre end -3 timers mellemrum hvor der ikke skelnes mellem
> ligge og lægge, det er dog utroligt!!!
>

> MV(!)H Lars Arup
>

> "Klaus" <ke@aigis.dk> skrev i en meddelelse

Nu er det jo sådan at man ikke skal aflægge (eller er det "afligge"?)
retskrivnings-prøve for at søge hhv. afgive råd på nyhedsgrupperne -
Enhver fugl må pippe med sit næb!

--
Armand.
(tilhænger af retskrivning, men så langtfra fejlfri selv)

Fra : Cykelsmeden

Dato : 05-05-10 13:03

Lars Arup skrev:

> 2 indlæg med mindre end -3 timers mellemrum hvor der ikke skelnes
> mellem ligge og lægge, det er dog utroligt!!!
>

> MV(!)H Lars Arup

ja, det generer også mit øje, men hva'så?
Gør som vi andre, accepter normerne på news, og de manglende normer i
skolerne.
Hjælp i stedet manden (hvis du ikke grundet grammatikken ikke forstår
hans ønske!)

XL markeder har som regel et pænt udvalg af [brochurer
med]gulvbelægninger. Men ellers er der ikke så langt til Vejle (CCVejle)
som er førende på området.

(jeg mener stadig det ligger i Vejle, hvis ikke det er lagt et andet
sted. Koncerner har det jo med at lægge gamle afdelinger i udlandet.)

finn