Nu er det snart nok. .o))
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 29-04-10 13:14

Jeg kan konstatere, at en af denne uges længste tråde handler om
reperation af en trailerbund!!

Det bliver gruppens død, hvis I ikke snart tager Jer sammen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Leo Jensen

Dato : 29-04-10 06:51

On 29 Apr., 14:14, fol...@rasmussen.dk wrote:
> [...]
> reperation af en trailerbund!!
>
> Det bliver gruppens død, hvis I ikke snart tager Jer sammen.

Det mest mærkelige er vel at tråden har holdt sig nogenlunde on
topic...

Leo

Fra : Jens Olsen

Dato : 29-04-10 14:25

On Thu, 29 Apr 2010 14:14:11 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Jeg kan konstatere, at en af denne uges længste tråde handler om
>reperation af en trailerbund!!
>
>Det bliver gruppens død, hvis I ikke snart tager Jer sammen.

Ja man kan konstatere at de der jyllændere efterhånden også har fået
computere så de kan blande sig på nettet!

Jens

Fra : Steffen

Dato : 29-04-10 16:57

<folmer@rasmussen.dk> wrote:

> Jeg kan konstatere, at en af denne uges længste tråde handler om
> reperation af en trailerbund!!
>
> Det bliver gruppens død, hvis I ikke snart tager Jer sammen.

Den er vel ikke længere end den tråd, hvor skribenterne prøver at overgå
hinanden i afstumpethed omkring selvtægt

mvh
steffen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-04-10 17:05

Steffen skriver:

> Den er vel ikke længere end den tråd, hvor skribenterne prøver at overgå
> hinanden i afstumpethed omkring selvtægt

Jeg har ikke talt om selvtægt!

Klaus

Fra : Steffen

Dato : 29-04-10 21:44

Klaus D. Mikkelsen <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> Steffen skriver:

> Jeg har ikke talt om selvtægt!
>

> Klaus

Citat:
"Hvad i alverden er der galt i at smadre knæskallerne på ham?

Klaus"

Men hvor har du da utroligt meget ret i, at du ikke skriver, at du selv
vil udføre dåden, med det gør det, i min optik, ikke mindre usageligt.

mvh
steffen

Fra : Steffen

Dato : 29-04-10 21:46

Steffen <steffen@soerensen.mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Men hvor har du da utroligt meget ret i, at du ikke skriver, at du selv
> vil udføre dåden, med det gør det, i min optik, ikke mindre usageligt.

Undskyld, der skulle have stået usmageligt.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-04-10 21:52

Steffen skriver:

> Men hvor har du da utroligt meget ret i, at du ikke skriver, at du selv
> vil udføre dåden

Tak - det kunne lige så godt være staten der gør det. I andre lande
lader man fingre hugge af.

> med det gør det, i min optik, ikke mindre usageligt.

Helt ærligt, så kom jeg med et meget mindre radikalt forslag, end
Christian der ville bruge ham som "live minerydder" foran kampvognene
i Afghanistan, eller aflive ham med nakkeskud.....

Klaus

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 30-04-10 20:52

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> Christian der ville bruge ham som "live minerydder" foran kampvognene
> i Afghanistan, eller aflive ham med nakkeskud.....

Selvom det er en bekvem løsning som jeg efterhånden også går ind for er
den forbandet svær at give en ordentlig undskyldning for hvis man har
taget fejl. Andre der har forslag til hvordan man ellers kan genindføre
Frode Fredegods tidsalder?

/Lars

Fra : Fister

Dato : 29-04-10 19:39

folmer@rasmussen.dk pretended :
> Jeg kan konstatere, at en af denne uges længste tråde handler om
> reperation af en trailerbund!!

Næsten fritid.bil relevant

> Det bliver gruppens død, hvis I ikke snart tager Jer sammen.

Gruppen så selvfed, at de 5-7 skribenter der altid kommenterer alt, at
den nok skal overleve, selv en atombombe
Kai

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-04-10 19:40

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg kan konstatere, at en af denne uges længste tråde handler om
> reperation af en trailerbund!!
>
> Det bliver gruppens død, hvis I ikke snart tager Jer sammen.

Måske skulle vi snakke om lastbilchauffører der ikke kan få øje på en
km-lang kø på motorvejen. SÅ ville den blive lang og gentaget jævnligt.

:)
--
Per

Fra : Ivan Madsen

Dato : 29-04-10 19:43

On Thu, 29 Apr 2010 20:40:24 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phkfjern@klikpost.dk> wrote:

> [...]
>

>Måske skulle vi snakke om lastbilchauffører der ikke kan få øje på en
>km-lang kø på motorvejen. SÅ ville den blive lang og gentaget jævnligt.

Eller de to "kolleger" til Folmer, der absolut skulle en vognbane til
venstre, da Puntoen med ca 20 km/t højere fart var på vej forbi
bagkant førerhus. To gange på en uge - det er for meget!
Den ene skulle bare ud for at genere trafikken, for han skulle tre
spor til højre lige efter. Hollænder!

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-04-10 20:43

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> bagkant førerhus. To gange på en uge - det er for meget!
> Den ene skulle bare ud for at genere trafikken, for han skulle tre

Jeg ved sgu ikke hvad det er med de lastbilchauffører. Folmer påstår man
ikke kan sende gods på skinner fordi det ikke kan leveres direkte på
adressen. Men med den teknologi der er i dag må det være muligt at ramme
destinationen med en raket :)

Så slipper vi for lastbilerne på motorvejene, når vi absolut skal afsted med
huset på ryggen :)
--
Per

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 30-04-10 12:39

On Thu, 29 Apr 2010 21:42:38 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phkfjern@klikpost.dk> wrote:

> [...]
>destinationen med en raket :)
>
>Så slipper vi for lastbilerne på motorvejene, når vi absolut skal afsted med

For min skyld må du sende dine varer med hvilket som helst
transportmiddel du måtte ønske.

Jeg vil dog stadig blive glad, hvis du vil kiugge dig omkring i
nærmiljøet, og så pege på noget der ikke på et eller andet tidspunkt
har stået på ladet af en lastbil.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-04-10 12:43

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Jeg vil dog stadig blive glad, hvis du vil kiugge dig omkring i
> nærmiljøet, og så pege på noget der ikke på et eller andet tidspunkt
> har stået på ladet af en lastbil.

Æbletræet i min have?

Klaus

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 30-04-10 12:52

On Fri, 30 Apr 2010 13:43:21 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>folmer@rasmussen.dk skriver:

>Æbletræet i min have?

>--

Der er da ikke noget i vejen for, at det æbletræ kan have været udsat
for lidt transport i sine unge dage.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-04-10 12:55

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Der er da ikke noget i vejen for, at det æbletræ kan have været udsat
> for lidt transport i sine unge dage.

Det er fra 1923.....

Klaus

Fra : Finn Guldmann

Dato : 30-04-10 14:15

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Det er fra 1923.....

Transport er da ældre end det.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-04-10 14:18

Finn Guldmann skriver:

> Transport er da ældre end det.

Jeps, men plantagen det stammer fra er ældre end lasbtiler....

Stensætningen rundt i min have har heller været på lastbil. Den har
jeg selv hentet som marksten!

Klaus

Fra : Finn Guldmann

Dato : 30-04-10 21:36

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Jeps, men plantagen det stammer fra er ældre end lasbtiler....
> Stensætningen rundt i min have har heller været på lastbil. Den har
> jeg selv hentet som marksten!

Men de er blevet transporteret.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-04-10 22:02

Finn Guldmann skriver:

> Men de er blevet transporteret.

Jeps, men nu ledte Folmer efter ting der ikke havde været på lastbil.
Alt har jo været transporterest, selv mælkebøtterne i græsplanen er jo
ike kommet af sig selv - de er kommet med lufttransport.

Klaus

Fra : Finn Guldmann

Dato : 30-04-10 23:31

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Jeps, men nu ledte Folmer efter ting der ikke havde været på lastbil.
> Alt har jo været transporterest, selv mælkebøtterne i græsplanen er jo
> ike kommet af sig selv - de er kommet med lufttransport.

Men når du så ser bort fra div. ukrudt i haven, hvor meget af dit hus og
det du har i dit hus har aldrig været transporteret på lastbil?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-05-10 07:12

Finn Guldmann skriver:

> Men når du så ser bort fra div. ukrudt i haven, hvor meget af dit hus og
> det du har i dit hus har aldrig været transporteret på lastbil?

Ikke særligt mewget.

Fordi lastbiltransport er så billigt.

Klaus

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-05-10 07:32

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Ikke særligt mewget.
> Fordi lastbiltransport er så billigt.

Det ville nu ikke ændre meget hvis lastbiltransport kom op og koste det
den burde koste.

Det ville stadig være billigere end at lægge jernbaneskinner ud til hver
eneste forretning, og sporvognsskinner ud forbi hvert eneste hus.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 30-04-10 12:36

<phkfjern@klikpost.dk> wrote:

> [...]
>

>Måske skulle vi snakke om lastbilchauffører der ikke kan få øje på en
>km-lang kø på motorvejen. SÅ ville den blive lang og gentaget jævnligt.

Man bliver nok ondskabsfuld når man føler sig presset i en diskussion,
hva'??

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-04-10 00:56

folmer@rasmussen.dk tastede følgende:
> Jeg kan konstatere, at en af denne uges længste tråde handler om
> reperation af en trailerbund!!
>
> Det bliver gruppens død, hvis I ikke snart tager Jer sammen.

Kom ind i kampen; du må jo siges at være en sand mester på
trailerområdet!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 30-04-10 12:34

On Fri, 30 Apr 2010 01:55:39 +0200, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>folmer@rasmussen.dk tastede følgende:

>Kom ind i kampen; du må jo siges at være en sand mester på
>trailerområdet!?

>--

Hans, nu er der jo trailere og så er der trailere.

Der er naturligvis ingen grænser for, hvor nødvendige og nyttige de
trailere er, som jeg kører rundt med. )

De små sataner der hænger bagefter en hvilken som helst bil
registreret i provinsen, derimod, det er en helt anden snak.

De er mestendels beregnet til at unddrage det offentlige skatter og
afgifter, som det offentlige nødvendigvis må inddrive, for at
financiere bl.a. motorvejsbyggerier i tyndt befolkede områder i den
selvsamme provins.

Den foruroligende store del af den danske befolkning, der benytter
disse landsskadelige påhængskøretøjer, gør sig ikke engang ulejlighed
med at lære at køre med skidtet, endsige sætte sig ind i hvordan
skidtet læsses på sikker vis.

Desuden haster det så meget med at få undergravet den danske økonomi,
at der ikke engang er tid til en kontrolrunde rundt om arrangementet,
bare for at kontrollere at noget af lygteføringen er i orden.

Efter sigende er en af de største indtægtskilder i Jylland
studieophold for skotter, der ønsker at finpudse den økonomiske
påpasselighed de er så kendte for, men i de senere år har måttet
konstatere at de har mødt deres overmænd i. .o))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-04-10 12:46

> [...]
> at der ikke engang er tid til en kontrolrunde rundt om arrangementet,
> bare for at kontrollere at noget af lygteføringen er i orden.

Det er så der jeg slet ikke føler mig ramt. Taget i betragtning af at
den trailer der står her ude ved siden af naboens garage kun bliver
brug 4-5 gange om året, når der skal skrald på det nærmeste genbrug.
Til trods for at hængeren er 25+ år gammel fejler lygteføringen intet,
det ved jeg, for jeg tjekker den hver gang jeg spænder den efter dyret
fra garagen.

Klaus

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 30-04-10 12:54

On Fri, 30 Apr 2010 13:46:11 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
> [...]

>Til trods for at hængeren er 25+ år gammel fejler lygteføringen intet,
>det ved jeg, for jeg tjekker den hver gang jeg spænder den efter dyret

Den skide trailer har gjort en skraldemand arbejdsløs, og staten
mangler indkomstskatten fra ham.

Du er lige så landsskadelig som ølhenteren. ,-)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-04-10 13:07

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Den skide trailer har gjort en skraldemand arbejdsløs, og staten
> mangler indkomstskatten fra ham.

Skraldemanden tager altså ikke haveaffald med i vores kommune......de
tager kun sækken 1 gang om ugen. Ellers var der ingen grund til at jeg
havde træk på bilen!

Klaus

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-04-10 15:18

folmer@rasmussen.dk sendte dette med sin computer:

> [...]
> påpasselighed de er så kendte for, men i de senere år har måttet
> konstatere at de har mødt deres overmænd i. .o))

LOL

I øvrigt igen et område hvor du jo må siges at have detailkendskab!

Hans
www.zofiaoghans.dk