Kan undervogsbehandling betale sig?
Fra : CAH

Dato : 27-04-10 14:26

Jeg har lige købt en Daewoo Nubira fra 99, den er kun blevet
undervognsbehandlet en gang. Og det virker som lidt meget at skulle
ofte 5000,- på at give den en undervogsbehandling. Kan det svarer
sig?

Mvh
Mads
http://www.ug.dk/flereomraader/uddannelsessteder/universiteter/syddansk_universitet_ingenioer_uddannelser_461450.aspx

Fra : Martin Bak

Dato : 27-04-10 21:40

"CAH" <madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]
------------
Ja! Det er rust der dræber biler nu om dage. Altså rust i undervognen. Så
hvis du vil beholde din bil, så gør det. Det er lidt federe, end at bruge
det dobbelte på at få lappet det sammen, hvad man jo også kun kan til en vis
grænse.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-04-10 22:03

CAH skriver:

> [...]
> undervognsbehandlet en gang. Og det virker som lidt meget at skulle
> ofte 5000,- på at give den en undervogsbehandling. Kan det svarer

Hvor længe har du tænkt dig at beholde bilen?

Hvor længe er det siden at den sidst har fået behandling?

Klaus

Fra : CAH

Dato : 28-04-10 00:22

On 27 Apr., 23:03, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> CAH skriver:

> Hvor længe har du tænkt dig at beholde bilen?
>
> Hvor længe er det siden at den sidst har fået behandling?
>
> Klaus

den var 3-4 år gammel da den fik en omgang - og der er ikke noget
synlig rust i den. Jeg har tænkt mig at beholde den til det ikke kan
betale sig at få den gennem syn. Kan det gøres billigere end 5000,-
kan man nøjes med undervognen?

Mvh
Cah

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 28-04-10 01:36

On 28 Apr., 08:21, CAH <madsgormlar...@gmail.com> wrote:

> den var 3-4 år gammel da den fik en omgang - og der er ikke noget
> synlig rust i den. Jeg har tænkt mig at beholde den til det ikke kan
> betale sig at få den gennem syn.

Du skriver at der ike ker synlig rust. Det siger jo ikke noget om inde
i døre og paneler.

Anyhow, er det 6-7 år siden den har fået sidst er det ved at være op
over! Og de 5000 kr nu kan være rigtigt godt givet ud i forhold til at
få reppet rust om et par år. Det kan være en del af det der gør at den
ikke bliver kasseret ved syn.

Klaus