Dødsbilist på færde igen...
Fra : Henrik B.

Dato : 27-04-10 07:06

Hvis det vitterlig ér Thomas Lanng som kører igen, så beklager jeg,
men så mener jeg ikke at et nakkeskud ville være malplaceret!
http://ekstrabladet.dk/112/article1336753.ece

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-04-10 07:22

On 27 Apr., 15:05, "Henrik B." <saab95aeroest...@gmail.com> wrote:
> Hvis det vitterlig ér Thomas Lanng som kører igen, så beklager jeg,
> men så mener jeg ikke at et nakkeskud ville være malplaceret!http://ekstrabladet.dk/112/article1336753.ece

Hvis hans samvittighed ikke kan stoppe ham så er hverken alkolås eller
en 100 kgs jernkugle om foden nok. Så der skal nok en fængselscelle
eller måske dit forslag til at stoppe ham.
Kan han ikke bruges til at gå foran militærkøretøjerne i Afganistan
for at udløse IDEs ?
Jeg er alvorligt bekymret for at møde ham, der er en reel risiko da
jeg kører både på det sted på Mariagervej hvor han dræbte de 3 og en
gang imellem i Gassum og endda på den nævnte vej. Og bor ikke så langt
derfra.

--
Christian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-04-10 14:25

"Christian B. Andresen" skriver:

> Hvis hans samvittighed ikke kan stoppe ham så er hverken alkolås eller
> en 100 kgs jernkugle om foden nok. Så der skal nok en fængselscelle
> eller måske dit forslag til at stoppe ham.

Hvad i alverden er der galt i at smadre knæskallerne på ham?

Klaus

Fra : Volger Garfield

Dato : 27-04-10 16:15

At han stadig kan føre invalidebil??

Volger

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-04-10 16:29

"Volger Garfield " skriver:

> At han stadig kan føre invalidebil??

Uden gyldigt førerbevis får man næppe en invalidevogn.

Klaus

Fra : JBH

Dato : 27-04-10 17:33

> "Volger Garfield " skriver:

> Uden gyldigt førerbevis får man næppe en invalidevogn.

Han har ellers biler nok

http://www.guloggratis.dk/vw/golf/annonce/7601100

mvh
JBH

Fra : Steen

Dato : 27-04-10 18:09

In article <4bd711b8$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote:

> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

> Han har ellers biler nok
>
> http://www.guloggratis.dk/vw/golf/annonce/7601100
>
> mvh
> JBH

Jamen så er mandens telefonnummer ellers offentliggjort...hvis nogen har
lyst til at fortælle ham, hvad man mener om hans opførsel

Fra : Anders Majland

Dato : 27-04-10 18:15

> Jamen så er mandens telefonnummer ellers offentliggjort...hvis nogen har
> lyst til at fortælle ham, hvad man mener om hans opførsel

Det skal man nok overveje ganske grundigt med det in mente at resten af de
dræbtes familie er blevet chikaneret af hans venner ....

/A

Fra : Henrik B.

Dato : 27-04-10 20:46

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> Det skal man nok overveje ganske grundigt med det in mente at resten af de
> dræbtes familie er blevet chikaneret af hans venner ....

Taletidskort er så dejligt anonyme. Og ellers virker *33* stadig. )

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : oz3bto

Dato : 27-04-10 22:39

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen så er mandens telefonnummer ellers offentliggjort...hvis nogen har
> lyst til at fortælle ham, hvad man mener om hans opførsel

Et natlig besøg på hans adresse med et alu bat ville da være betydeligt
sjovere

Fra : Volger Garfield

Dato : 28-04-10 16:54

On Tue, 27 Apr 2010 17:29:00 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

Hvem siger det bliver hans egen?

Volger

Fra : Martin Bak

Dato : 27-04-10 20:56

> "Christian B. Andresen" skriver:

> Hvad i alverden er der galt i at smadre knæskallerne på ham?

Denne tråd minder næsten om Eb's debatforum. Har vi ikke et højere niveau?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Steen

Dato : 27-04-10 15:49

In article
<eb2b2d11-e754-40a7-b8f7-977a506b41dd@r27g2000yqn.googlegroups.com>,
"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote:

> [...]
> jeg kører både på det sted på Mariagervej hvor han dræbte de 3 og en
> gang imellem i Gassum og endda på den nævnte vej. Og bor ikke så langt

Mine børn leger ind imellem i nærheden af hans bopæl, og jeg mener ikke
lidt "borgeropdragelse" af denne psykopat ville være helt galt
afmarcheret.
http://www.cult-party.com/profile/thomas-lanng/372060/

Fra : Morten Lund

Dato : 27-04-10 16:32

Henrik B. wrote:

> Hvis det vitterlig ér Thomas Lanng som kører igen, så beklager jeg,
> men så mener jeg ikke at et nakkeskud ville være malplaceret!
> http://ekstrabladet.dk/112/article1336753.ece

Ja, det er trist. Specielt for resterne af den familie, der sidder tilbage.
Hvad der kan gøre mig endnu mere harm, er hans venners reaktion mod
offerfamilien:
http://ekstrabladet.dk/112/article1222941.ece

Jeg var faktisk selv så uheldig at blive ramt af en dødsbilist for et halvt
år siden. Jeg kørte med 50km/t, hvilket var den lovlige hastighed i en
vejarbejdszone. Han kørte med 140km/t op i røven på mig uden at bremse
forinden. Han var dræbt på stedet. At jeg slap uskadt, kan nok primært
tilskrives, at jeg kørte en lastbil. Manden var forøvrigt alkoholpåvirket.

Vh
Morten

Fra : Cykelsmeden

Dato : 27-04-10 18:39

Morten Lund skrev:

> [...]
> mig uden at bremse forinden. Han var dræbt på stedet. At jeg slap
> uskadt, kan nok primært tilskrives, at jeg kørte en lastbil. Manden

undtagelsesvis, bare en gang imellem, er livet retfærdigt!

finn

Fra : oz3bto

Dato : 27-04-10 22:43

"Henrik B." <saab95aeroestate@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Alt for mildt med nakke skud ..

Han skulle hænges op i hans ben hvorefter han skule flækkkes på langs med
en sløv kødøkse

Fra skridtet mod hovedet naturligvis

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-04-10 02:10

On 27 Apr., 17:31, Morten Lund <m-l...@post8.tele.dk> wrote:
> Han kørte med 140km/t op i røven på mig uden at bremse
> forinden. Han var dræbt på stedet.

Ved godt det lyder hårdt, men så er der da lidt retfærdighed til.

--
Christian

Fra : Morten Lund

Dato : 28-04-10 17:48

Christian B. Andresen wrote:

> Ved godt det lyder hårdt, men så er der da lidt retfærdighed til.

Tjah, jeg er nu rimelig afklaret med det. Men der gik da en uge inden jeg
kørte forbi stedet igen, og fik fastlagt, at jeg rent faktisk kørte den
tilladte hastighed. Bilinspektøren, som jeg talte med lige efter ulykken pr.
telefon, mente jeg kørte i en 70km/t-zone og at 50km/t-zonen først startede
længere henne. Ikke at skylden ville have været min alligevel. Men
modpartens chancer for overlevelse ville have været meget højere med 20km/t
lavere closing speed.

Men fra at have ondt af ham, tænker jeg nu på de skader han kunne have
forvoldt mig eller andre istedet.

/Morten

Fra : Ole

Dato : 28-04-10 02:45

On 27 Apr., 21:56, "Martin Bak" <forn...@fornavnefternavn.dk> wrote:

> Denne tråd minder næsten om Eb's debatforum. Har vi ikke et højere niveau?
>
> --
> Martinwww.martinbak.dk/

Må 100% tilslutte mig Martins bemærkninger, hvor indlæg i gruppen i
dette tilfælde er nede på samme niveau, som præger EB debatfora.
Håber; der snart bliver plads til mere relevante emner.

Mvh
Ole

Fra : Bjørn J.

Dato : 28-04-10 11:18

"Ole" <oc.aalborg@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

dette tilfælde er nede på samme niveau, som præger EB debatfora.
Håber; der snart bliver plads til mere relevante emner.

Det er samme sprog og holdninger, der udvises på Facebook....

mvh/Bjørn J.

Fra : Lars [6710]

Dato : 28-04-10 21:30

Bjørn J. skrev:
> [...]
>
> Mvh
> Ole
>
> Det er samme sprog og holdninger, der udvises på Facebook....

Så trænger du vist til nye "venner"

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-04-10 03:20

On 28 Apr., 10:44, Ole <oc.aalb...@gmail.com> wrote:
> Må 100% tilslutte mig Martins bemærkninger, hvor indlæg i gruppen i
> dette tilfælde er nede på samme niveau, som præger EB debatfora.
> Håber; der snart bliver plads til mere relevante emner.

Emnet er relevant nok, det er debatformen som ikke er det.

--
Christian

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 28-04-10 04:12

On 28 Apr., 10:44, Ole <oc.aalb...@gmail.com> wrote:

> Håber; der snart bliver plads til mere relevante emner.

Der er masser af plads, men emnerne mangler åbenbart. Du er da
velkommen til at starte med et par nye, pladsen er der......

Klaus

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-04-10 01:06

On 28 Apr., 18:47, Morten Lund <m-l...@post8.tele.dk> wrote:
> Men fra at have ondt af ham, tænker jeg nu på de skader han kunne have
> forvoldt mig eller andre istedet.

Fornuftigt.

--
Christian