Stafetten: Sange der sender en tilbage til~
Fra : Max

Dato : 27-04-10 19:39

Hej

Først tak til Jan for stafetten.

Dernæst vil jeg jo sige at det er, ihvertfald for mig, svært
at blive med at finde nye ting til stafetten. Og jeg vil også
gerne gøre mig til talsmand for at der kun sendes en 2-3
link til emnet, man skal jo tænke på at staffetholderen skal
lytte alle linkene igennem og det koster jo tid. Ligeledes
kunne det også være rart med begrundelsen for at man
har valgt de numre men har valgt.

Jeg har sikkert fortalt denne historie før, men jeg kan ikke
lige finde inspiration til andet lige nu.

Jeg blev født og opvoksede i et fiskerhjem, skulle vel selv
have været fisker, men fisken forsvandt før jeg blev gammel
nok til det erhverv. Så første gang jeg hørte Billy Joel synge
sangen "The Downeaster Alexa", ja der slog det mig, at han
måske havde prøvet noget lignende, men det har han så
ikke, han må have set eller hørt noget der har inspireret
ham, men ramt emnet har han.

Billy Joel - The Downeaster Alexa
http://www.youtube.com/watch?v=KDQ04uHn9nE&feature=related

Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-10 20:04

> [...]
> lytte alle linkene igennem og det koster jo tid. Ligeledes
> kunne det også være rart med begrundelsen for at man

Så vil jeg spille Marvin, Welch & Ferrar's "Faithful":
http://www.youtube.com/watch?v=Gse1TV2KvrY

Det ligger helt tilbage til da jeg var en 10-11 år, og var i gang med at
lære at spille fløjte og sax, da jeg hørte dette nummer i radioen. Jeg blev
totalt betaget af den flotte sound af guitaren, og dette ændrede med ét slag
mit instrumentvalg til guitar, som jeg har haft så megen fornøjelse af i så
mange år efter.
Det er faktisk her ved genhør, stadig et totalt flot og velskrevet nummer.

Dernæst et instrumentalnummer, som jeg har hørt igennem hele min barndom:
http://www.youtube.com/watch?v=-skqxP7Z3Ac
Min far, der var musiker i over 60 år, brugte altid dette nummer til at
træne fingrenes hurtighed, og det har bare været en fast bestandel af min
musikalske opvækst.

Til slut en fast bestanddel af mine forældres musik, nemlig Frank Sinatra,
her med "Fly Me To The Moon": http://www.youtube.com/watch?v=j9h0MNMfKuQ
Jeg må tilstå at jeg har fået "Ol' Blue Eyes" ind med modermælken, og han
har ikke forladt mig siden.

/Alex

Fra : Max

Dato : 27-04-10 20:38

Hej Alex

> Så vil jeg spille Marvin, Welch & Ferrar's "Faithful":

Et dejligt nummer, meget tidstypisk fra dengeng.

> Jeg blev totalt betaget af den flotte sound af guitaren, og dette
> ændrede med ét slag mit instrumentvalg til guitar, som jeg har haft
> så megen fornøjelse af i så mange år efter.

Det er forståeligt. Jeg er ikke selv udstyret med evnen til at
lære at spille og har alle dage været ret misundelig på dem
der kan.

> Min far, der var musiker i over 60 år, brugte altid dette nummer til
> at træne fingrenes hurtighed, og det har bare været en fast bestandel
> af min musikalske opvækst.

Ja, det er jo naturligt at det hænger ved. Jeg er også nødt til at
holde af Heino og Freddy Ouinn fordi at det var min mors musik,
heldigvis sammen med Elvis, Beatles og Rolling Stones :)

> Til slut en fast bestanddel af mine forældres musik, nemlig Frank
> Sinatra, her med "Fly Me To The Moon"

En stor kunstner fra dengang musikken var stor og sangeren kunne synge :)

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-10 20:22

> [...]
> måske havde prøvet noget lignende, men det har han så
> ikke, han må have set eller hørt noget der har inspireret

Barndommens gade (Anne Linnet)
http://www.youtube.com/watch?v=kcA2IRbRbII

Ved landsbyens gadekær
Den husker jeg så tydeligt, fordi det var den plade der vakte min
interesse for musik. Jeg var 10 år og hørte den til Sankt hans bål i
Dronninglund,
hvor KELD OG THE DONKEYS spillede.
Jeg kan kun finde denne afskyeligt gyselige udgave med Keld og Hulda:
http://www.youtube.com/watch?v=ubGi6dmSQMc&feature=related
Den synes jeg dog bestemt ikke om. Den er Oldemor-agtig. Forestil jeg i
stedet at den er med Keld og hans æsler.
Her er starten af den, fra TDC Play:
http://yousee.musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/34/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewalbum&albumid=1773265

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 27-04-10 20:49

On 27-04-2010 20:39, Max wrote:
> Dernæst vil jeg jo sige at det er, ihvertfald for mig, svært
> at blive med at finde nye ting til stafetten.
Det går da udmærket.

Disse stafetter, sender mig konstant tilbage til fortiden.
Så jeg hører en del musik på YouTube, der kalder mange minder frem.
Forleden også denne, Chuck Berry med 'Sweet Little Sixteen':

http://www.youtube.com/watch?v=7d5qUWR4LTM&feature=related

Den var blandt mine første egne plader, en 78'er. Og det var et af
datidens store hit.
Jeg købte den for surt tjente, og møjsommelig opsparede penge, et af de
første år jeg var i lære.

Stedet var Næstved, hos pladehandleren på Hjultorvet.
På vej hjem, gled den ud af hylsteret, faldt, og knækkede. Jeg var dybt
ulykkelig, men fik den smeltet sammen i kanten, selv om det medførte, at
musikken først kunne starte et lille stykke inde på pladen.

Singler, EP'er og LP'er var begyndt at kunne købes, men jeg havde
dengang endnu ikke en grammofon ,der kunne spille de nymodens. Så mine
første Elvis'er, Tommy Steele'er og også denne, var på gamle lakplader.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-04-10 21:00

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> endnu ikke en grammofon ,der kunne spille de nymodens. Så mine første
> Elvis'er, Tommy Steele'er og også denne, var på gamle lakplader.

Håber du har dem endnu...de kan godt være penge værd

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-04-10 09:50

On 27-04-2010 22:00, Allan Krautwald wrote:

> Håber du har dem endnu...de kan godt være penge værd

Ja. jeg har en stor del af samlingen endnu. Selv om livet og nødvendige
flytninger, har sorteret meget fra. Desværre.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Max

Dato : 27-04-10 21:11

Hej Henning

> Det går da udmærket.

Tak.

> Forleden også denne, Chuck Berry med 'Sweet Little Sixteen':

Jeg har altid god kunne lide den gamle rocker, har har lavet
rigtig mange herlige hits der får gang i fødderne.

> Jeg købte den for surt tjente, og møjsommelig opsparede penge, et af
> de første år jeg var i lære.

Ja, dengang kostede plader jo penge, ikke som idag hvor man bare
tager en på hylden når man ser noget man vil have. Derfor er der
heller ingen mening i at sammenligne salgstal fra dengang med nu.
Jeg hørte engang en sige at Beatles solgte flere af en plade end der
var grammofoner i DK, se det er stort :)

> [...]
> dybt ulykkelig, men fik den smeltet sammen i kanten, selv om det
> medførte, at musikken først kunne starte et lille stykke inde på

Jeg føler med dig. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du havde
det, en af de første plader jeg havde var også en 78'er, det var med
Preben Uglebjerg der sang Præriens bedste mand "Davy Crocket"
på den ene side og på den anden side var Texas gule rose. Den kom
til at ligge i vindueskarmen i solen og blev bølget, den gik så i mange
stykker da min far prøvede at rette den igen. Jeg har sikkert tudet
en del over det.

> [...]
> dengang endnu ikke en grammofon ,der kunne spille de nymodens. Så mine
> første Elvis'er, Tommy Steele'er og også denne, var på gamle

Der er sket meget på den front siden, men det har heldigvis ikke ændret
på glæden ved at høre disse numre uanset hvilket medie de befinder
sig på.

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-04-10 09:53

On 27-04-2010 22:11, Max wrote:

> Der er sket meget på den front siden, men det har heldigvis ikke ændret
> på glæden ved at høre disse numre uanset hvilket medie de befinder
> sig på.

Til musikeksempler har YouTube udviklet sig til noget fantastisk.

Hilsen Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Max

Dato : 28-04-10 13:08

Hej Henning

> Til musikeksempler har YouTube udviklet sig til noget fantastisk.

Ja, det er en af de bedre sider af internettet.

Max

Fra : Allan S. Olsen

Dato : 27-04-10 21:25

Som person født i 1965, så husker jeg mange gode numre op gennem min
barndom.
Men lad mig nævne 3 numre som skiller sig mere ud end andre.

Det musikstykke der ligger dybest i min barndomshukommelse er nok Queen -
Bohemian Rhapsody.
http://www.youtube.com/watch?v=irp8CNj9qBI
Husker det fra tiden med Jørgen Mylius i radioens P3 - Tipparaden og Top 20.

Men ellers er den største af dem alle for mit vedkommende og den som satte
musik interessen igang Slade - Far Far Away.
http://www.youtube.com/watch?v=D8THDge_ui0

Og allerede som 3 - 4 årig husker jeg meget tydeligt The Beatles - Obla di
Obla da.
http://www.youtube.com/watch?v=LedUjMuTR7Q
Især een hændelse med dette nummer. Jeg lå syg på vores sofa, men så blev
dette nummer spillet i radioen og jeg livede helt op.

Allan

Fra : Max

Dato : 27-04-10 21:42

Hej Allan

> Det musikstykke der ligger dybest i min barndomshukommelse er nok
> Queen - Bohemian Rhapsody.

Det var jo også noget meget speciel da det kom frem, så anderledes og
alligevel så fængene at man må holde af det.

> Men ellers er den største af dem alle for mit vedkommende og den som
> satte musik interessen igang Slade - Far Far Away.

Det må være de ti år mere jeg har på bagen der gør at jeg ikke rigtig
har noget til overs for de der pop grupper fra dengang :)

> Og allerede som 3 - 4 årig husker jeg meget tydeligt The Beatles -
> Obla di Obla da.

Du har så noget positivt at hænge på den, jeg derimod aner ikke
hvorfor jeg har så meget imod den, det er det eneste Beatles nummer
jeg bare ikke kan lide.

Max

Fra : Allan S. Olsen

Dato : 27-04-10 22:19

> Det må være de ti år mere jeg har på bagen der gør at jeg ikke rigtig
> har noget til overs for de der pop grupper fra dengang :)

Ja det var jo glamrockens årti. Ikke alle var lige begejstret for den musik
genre.
Og netop lige Far Far Away var til min families store fortrydelse min store
favorit.
Den dag i dag, når mine forældre hører dette nummer, så husker de tydeligt
hvordan jeg spillede dette nummer til hudløshed, så bl.a. min storesøster
til sidst ikke gad høre mere med Slade.

> Du har så noget positivt at hænge på den, jeg derimod aner ikke
> hvorfor jeg har så meget imod den, det er det eneste Beatles nummer
> jeg bare ikke kan lide.

Det er nu heller ikke et nummer jeg i dag er særligt glad for, men som barn
var der et eller andet ved det.
Man ændrer smag med årene. Men nu hed staffetten barndomsmusik og så må jeg
jo være ærlig om ikke andet, så over for mig selv.

Allan

Fra : Max

Dato : 27-04-10 22:33

Hej Allan

> Man ændrer smag med årene. Men nu hed staffetten barndomsmusik og så
> må jeg jo være ærlig om ikke andet, så over for mig selv.

Og alligevel hænger så meget ved, så vi ændre nok ikke så meget
smag, men tilføjer ting gennem tiden.

Max

Fra : Jensen

Dato : 28-04-10 09:44

On Tue, 27 Apr 2010 22:24:52 +0200, "Allan S. Olsen" <nuller@goj.net> wrote:

>Men ellers er den største af dem alle for mit vedkommende og den som satte
>musik interessen igang Slade - Far Far Away.
>http://www.youtube.com/watch?v=D8THDge_ui0

Den har jeg så aldrig brudt mig om, men til gengæld så er 'My Oh My' ét af
mine all time favoritnumre.

--
Thomas

Fra : Jan Kronsell

Dato : 27-04-10 22:05

De første sange jeg kan huske, var ting, som min far spillede på sine gamle
78'ere og senere på singler. Det var typisk musicalnumre som Showboat, South
Pacific og Annie Get Your Gun m.fl, Filmmusik som Styrmand Karlsens Flammer,
og viser, men også andre ting. Det er desværre ikke meget af det, der findes
i samme version på YouTube, "Fandens Vise" med Ole Monty og "Til hofbal på
slottet" med Elga Olga, var nogle af de viser, der gjorde stort indtryk på
mig, husker jeg. Ikke mindst denne linje fra den sidste: Mig og Prins Aksel
gik forkert i en lancier, han vendte halen til". Der er dog ét nummer fra
min tidlige barndom, som findes i samme version som min far havde den.
Winifred Atwell med Cross Hans Boogie. Dengang som nu, var je imponeret
ovcer hendes evne til at spille klaver hurtigt.
http://www.youtube.com/watch?v=WZ4ZXGCkfEU

Min far var normalt ikke til country, men en plade havde fundet vejh til
samlingen, måske en gave? Det var Slim Whitman med Rose Marie, som jeg
dengang bare synes var en mærkelig sang, men som jeg senere lærte at sætte
stort pris på, ikke mindst på grund af Whitmans stemme, som ellers var
grunden til at jeg ikke brød om den oprindeligt.. Alligevel sender den mig
tilbage til barndommens land.
http://www.youtube.com/watch?v=3ZJF0-GUNQ0

Desuden havde min far en hel del musik med den altid fremragende Spike Jones
and his City Slickers, men dem skal jeg forskåne jer for i denne omgang,
selv om jeg stadig nyder dem.

I stedet til sidst én af de første plader jeg købte til mig selv efter at
jeg for mine konfirmationspenge havde indkøbt en avanceret transportabel
pladespiller. Den var i teaktræ og den kunne kun spille 33 og 45
omdrejninger. Til gengæld var højtaleren indbygget i låget. Jeg havde
tidligere sparet sammen til plader, som blev afspillet på min fars
radiogrammofon, og jeg er ikke helt sikker på at dette faktisk var min
allerførste plade, købt til min egen pladespiller, men det var i hvert fald
én af de første. Pladen gik tabt og i mange år kunne jeg ikke finde nummeret
nogen steder, men så fandt jeg den faktisk på YouTube og senere fandt jeg
den på nettet, så jeg nu har den på min pc og min Ipod . Den bringer
stadig minder frem om skoleballer og kys i mørket. Her er Ola and the
Janglers med Alex is the man.
http://www.youtube.com/watch?v=9lFiCn4Jt5w

Jan

Fra : Max

Dato : 27-04-10 22:30

Hej Jan

> min tidlige barndom, som findes i samme version som min far havde
> den. Winifred Atwell med Cross Hans Boogie. Dengang som nu, var je
> imponeret ovcer hendes evne til at spille klaver hurtigt.

Ja, det er virkelig imponerende at det kan lade sig gøre, jeg
fatter det bare ikke.

> lærte at sætte stort pris på, ikke mindst på grund af Whitmans
> stemme, som ellers var grunden til at jeg ikke brød om den
> oprindeligt.. Alligevel sender den mig tilbage til barndommens land.

Man må også tilstå at det er en lidt sær stemme, men den har helt
sikkert sine yndere. Stemmen bliver jo brugt som et ekstra instrument
i nummeret. Helt sikker en kunstner de fleste enten elsker eller hader.

> Desuden havde min far en hel del musik med den altid fremragende
> Spike Jones and his City Slickers, men dem skal jeg forskåne jer for
> i denne omgang, selv om jeg stadig nyder dem.

Hvis du ikke, ja så vil jeg, de er bare herlige.

Spike Jones William Tell Overture
http://www.youtube.com/watch?v=BavRrRNvz8g&feature=related

> den på min pc og min Ipod . Den bringer stadig minder frem om
> skoleballer og kys i mørket. Her er Ola and the Janglers med Alex is
> the man.

Man kan undre sig over at man aldrig har hørt den før, ikke at den
kommer i min samling, men jeg burde have hørt dem. Men måske
de kun havde en lokal udbredelse i DK dengang.

Max

Fra : Jan Kronsell

Dato : 27-04-10 22:43

> Hvis du ikke, ja så vil jeg, de er bare herlige.
>
> Spike Jones William Tell Overture
> http://www.youtube.com/watch?v=BavRrRNvz8g&feature=related

Ja det er en af de bedre sammen med Hawaiian War Chant
http://www.youtube.com/watch?v=LQOXrMA4K0E

> Man kan undre sig over at man aldrig har hørt den før, ikke at den
> kommer i min samling, men jeg burde have hørt dem. Men måske
> de kun havde en lokal udbredelse i DK dengang.

Danmark og Sverige tror jeg. Jeg kan huske at jeg hørte dem i Brøndbypoppen
omkring 1966 eller 67. Deres største hit var nok en coverversion ad Let's
Dance med Chris Montez, men de havde også et hit som hed Ola and Juliet.

Jan

Fra : Max

Dato : 28-04-10 13:10

Hej Jan

> [...]
> Brøndbypoppen omkring 1966 eller 67. Deres største hit var nok en
> coverversion ad Let's Dance med Chris Montez, men de havde også et

Der var langt fra Sverige til Jylland i 1966, faktisk tror jeg at Liverpool
lå noget tættere på.

Max

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-04-10 22:56

Hej Max

Det første nummer jeg har valgt er simpelthen valgt fordi det er en af de
allerførste singler jeg fik fat på, Herman's Hermits med Something Is
Happening:
http://www.youtube.com/watch?v=1Mj48x6-jZs

Senere kom så Terry Jacks med Seasons in the Sun:
http://www.youtube.com/watch?v=6ixdPnLFVIo

Efter endnu nogle år kom så Uriah Heep med Lady in Black på min hitliste:
http://www.youtube.com/watch?v=B-BcgVJgqpE

Sangene er valg fordi det var dem der lige poppede op i hukommelsen, men nu
da jeg skriver kommer de næste 10-20 væltende .-)

--
Uffe Bærentsen

Fra : Max

Dato : 28-04-10 14:43

Hej Uffe

> Det første nummer jeg har valgt er simpelthen valgt fordi det er en
> af de allerførste singler jeg fik fat på, Herman's Hermits med
> Something Is Happening:

Ja det er barndommens musik, jeg kan bare bedre lide denne her

Herman's Hermits - I'm Into Something Good
http://www.youtube.com/watch?v=zxDh2sYQRpo&feature=related

Kors hvor de mangler meget i at lære playback.

> Senere kom så Terry Jacks med Seasons in the Sun:

Hulk :)

> Sangene er valg fordi det var dem der lige poppede op i hukommelsen,
> men nu da jeg skriver kommer de næste 10-20 væltende .-)

Natten går hurtigt når man begynder at rode på røret, men
det er jo dejligt.

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-04-10 05:08

On 27-04-2010 20:39, Max wrote:
> gerne gøre mig til talsmand for at der kun sendes en 2-3
> link til emnet,
Jeg vover 3.

Min mor var meget glad for Alice Babs. Jeg tror, at Alice Babs dengang,
repræsenterede noget ungt, moderne og fremadrettet.
Så disse tidlige Alice babs numre, er i min barndom kommet ind med
modermælken, sammen med "Den lille Ole med paraplyen".

"Swing it, magistern" er således blandt de første plader, jeg kan huske.
Her er det fra filmen med samme titel. Pladeindspilningen er langt
bedre, men jeg kan ikke finde den på YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=m7_94j2qYbk

Og to Alice Babs numre mere fra dengang:

Alice Babs and Nisse Linds Hot Trio - "After You've gone":

http://www.youtube.com/watch?v=4OoYjkhBd40

Alice Babs - "Invitation To A Jumpy Session Party":

http://www.youtube.com/watch?v=aqekaapcI_I

Jeg arvede alle min mors gamle plader, og nogle af dem burde stadig være
i samlingen.

Ha' en go' dag, hilsen Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Max

Dato : 28-04-10 14:44

Hej Henning

> Så disse tidlige Alice babs numre, er i min barndom kommet ind med
> modermælken, sammen med "Den lille Ole med paraplyen".

Du tænder vel på navnet ? :)

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-04-10 14:56

On 28-04-2010 15:43, Max wrote:

> Du tænder vel på navnet ? :)

Jamen du har da ret! Det er lige det!
En interesse der ikke fortog sig i voksenlivet.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Max

Dato : 28-04-10 15:01

Hej Henning

> En interesse der ikke fortog sig i voksenlivet.

Ja, det hænger ved :)

Max

Fra : Martin Bak

Dato : 28-04-10 09:41

> Hej

Min far hørte gerne Tom Lehrer.

Her med "elements" http://www.youtube.com/watch?v=SmwlzwGMMwc&feature=fvst

Sjovt at genhøre. Det ville jeg næppe have gjort, hvis ikke det var for
denne stafet.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Max

Dato : 28-04-10 14:46

Hej Martin

> Min far hørte gerne Tom Lehrer.

Min far's søn lyttede til den slags :)

> Sjovt at genhøre. Det ville jeg næppe have gjort, hvis ikke det var
> for denne stafet.

Så kom der jo noget positivt ud af den.

Max

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 28-04-10 13:52

Når jeg prøver at huske tilbage til min barndoms musik (Jeg er årgang 67) er
det første jeg husker, noget med Dr. Hook.

Dr. Hook - Sylvia's Mother
http://www.youtube.com/watch?v=z4asAOyglCc

Jeg hørte den også på dansk med Peter Belli.

Mabel We are the 80's
http://www.youtube.com/watch?v=AlZN32M7puY
(Fik 2 billetter gratis og ingen ville med mig)

Den første lp jeg købte var tilgengæld
Pink Floyd - Another Brick in the Wall
http://www.youtube.com/watch?v=M_bvT-DGcWw

VH Pernille

Fra : Max

Dato : 28-04-10 14:53

Hej Pernille

> Dr. Hook - Sylvia's Mother

Så mangler vi dem kun uden tøj på :)

> Jeg hørte den også på dansk med Peter Belli.

Havde Bamse ikke også et hit med den ?

> Mabel We are the 80's
> (Fik 2 billetter gratis og ingen ville med mig)

Det kan man jo godt undre sig over :)

> Den første lp jeg købte var tilgengæld
> Pink Floyd - Another Brick in the Wall

Et rigtig godt valg.

Max

Fra : Max

Dato : 28-04-10 20:26

Hej Pernille

> Den første lp jeg købte var tilgengæld
> Pink Floyd - Another Brick in the Wall

Fordi du købte netop den LP som den første får du stafetten.

Max

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 29-04-10 18:27

> Hej Pernille

> Fordi du købte netop den LP som den første får du stafetten.
>
> --
> Mvh
> Max
Takker. Og har fundet på nyt.

VH Pernille

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-04-10 17:14

Jeg er ikke meget for at indrømme det, men

Aqua - Back To The 80s
http://www.youtube.com/watch?v=kw5s3CB_1pE

Og det er altså ikke fordi min barndom foregik i 2009

Fra : Max

Dato : 28-04-10 20:19

Hej Robert

> Jeg er ikke meget for at indrømme det, men
>
> Aqua - Back To The 80s
> http://www.youtube.com/watch?v=kw5s3CB_1pE
>
> Og det er altså ikke fordi min barndom foregik i 2009

Ja, det må være tungt at skulle indrømme det :)

Max

Fra : Max

Dato : 28-04-10 20:28

Max wrote:

> [...]
> lytte alle linkene igennem og det koster jo tid. Ligeledes
> kunne det også være rart med begrundelsen for at man

Jeg vil lige sige alle deltagerne i denne staffet tak fordi
de fulgte min opfordring og gjorde stafetten til præcis
hvad jeg gerne vil have den er.

Tak for det.

Og god vind til Pernille som fik stafetten.

Max

Fra : Esben I.

Dato : 01-05-10 14:04

Max skulle vel selv
> have været fisker,
>
> Billy Joel - The Downeaster Alexa
> http://www.youtube.com/watch?v=KDQ04uHn9nE&feature=related

Pragtfuld sang - fisk eller ej.
mvh
Esben I.

Fra : Max

Dato : 01-05-10 14:51

Hej Esben

> Pragtfuld sang - fisk eller ej.

Det har du helt ret i, Billy Joel er en pragtfuld kunstner der
skriver herlige tekster, god musik og fortolker det rigtig godt.

Billy Joel - The River Of Dreams
http://www.youtube.com/watch?v=LQM2-P3nFMY&feature=related

Max