Hysterisk mange folk
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-10 11:05

Hold da fest!

Så mange folk har man da vist sjældent set til musik-halløj.

Det er godt nok med mega-stjernen Jan Smit, men alligevel. Og det er
selvfølgelig i Holland
http://www.youtube.com/watch?v=0ou5VAaEhKQ&feature=related´

Huuu ha

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-10 11:07

meddelelsen news:4bd6b6b8$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Især efter 1 minut og 5 sekunder. MILDE MOSES

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-10 13:26

> [...]
>
> Så mange folk har man da vist sjældent set til musik-halløj.
>
> Det er godt nok med mega-stjernen Jan Smit, men alligevel. Og det er

Til de mange slagerinteresswerede kan jeg fortælle følgende om Jan Smit:

Jan Smit er en af de to absolutte toscorere på den hollandske salgsliste når
musikken drejer sig om slager. Han og Frans Bauer er lige gode om at storme
salgslisten engang imellem. De ligger langt over resten af slagersangerne
hvad det angår. Og de er stort set lige populære viser en gennemgang af den
hollandske salg´sliste for de sidste to år.
Jamen hallo hallo, siger nogen så. Hvem er Frans Bauer. Jo det er ham
med luftballonen. Lad os da lige snuppe et link med ham. Han er vel at
betragte som en slags hollandsk Hansi Hinterseer i sin stil, mens Jan Smit
er en slags Kim Harring (Kim og Hallo).
Frans Bauer, med sin chokolade-sang:
http://www.youtube.com/watch?v=ITQ7cppHwvw&feature=related
(Bemærk hvordan han, lige som Hansi forstår at piske en stemning op)

Spørgsmålet er om ikke snart CHRISTOF kommer op og puster ham i nakken. Han
er jo på vild fremstormen og forstår at vælte en hel hal, øhh. hel hal
hmmm.... hehe:
http://www.youtube.com/watch?v=Yh6Qy6V9bJY
(Men det er jo godt nok tysk - men mon ikke han laver ting på hollandsk,
eller skulle vi sige Flandernsk?)

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-10 13:41

meddelelsen news:4bd6d7c5$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Hov. Når nu Jan Smit og Frans Bauer er de to i toppen af hollandsk slager,
så spørgen nogen måske, hvor pokkersen er Andre Rieu så. Han er da vildt
populær.
Jo jo, det er han - der er bare den ting at han ikke sælger så mange
cd-er, men jeg kan godt meddele at han er mega-super-ultra-kanon-stopscorer
hvad angår
salg af DVD-er. Folk vil SE hans show, ikke bare lytte. Han sælger så
voldsomt at han slår ikke bare de øvrige slagersangere, men han slår også
salget af musik-DVDer
i extrem grad hvad angår salget i alle genrer. Han er topscoreren af alle.
Han har jævnligt 4 eller 5 dvd-er top Top 30-listen - det er fuldstændig
vildt.
Derfor skal han jo egentlig med.
Altså ANDRE RIEU, JAN SMIT ogf FRANS BAUER
Det er de tre der sparker bagdel i Holland

Skal vi liiiiige nupse et link med ham? - ja ikke:
http://www.youtube.com/watch?v=C91Uo6kxsZA&feature=related

Andre Rieu er forøvrigt en af de kunstnere der turnerer mest rundt i verden.
Han har koncerter selv i Australien og Sydafrika og USA

Hilsen Åge