Placering af bestik
Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-04-10 15:32

Vi er nogle stykker der en rum tid har snakket om hvor brugt bestik
ligges på tallerknen. Et bud er samlet i possition 10 min i elleve.
Det andet går på 20 min over 4.
Svar gerne med reference til (online) kilde.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Martin Bak

Dato : 28-04-10 16:07

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er nogle stykker der en rum tid har snakket om hvor brugt bestik ligges
> på tallerknen. Et bud er samlet i possition 10 min i elleve.
> Det andet går på 20 min over 4.
> Svar gerne med reference til (online) kilde.

Det kommer vist an på om man er færdig med at spise eller ej. Prøv at spørge
i dk.kultur.mad+drikke. Der sidder de virkelige kendere

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-04-10 17:26

Følgende er skrevet af Martin Bak:
> "Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Det kommer vist an på om man er færdig med at spise eller ej. Prøv at spørge
> i dk.kultur.mad+drikke. Der sidder de virkelige kendere

Selvfølgelig. Tak for hintet.

Fra : Max

Dato : 28-04-10 16:45

Hej Andersen

> Det andet går på 20 min over 4.
> Svar gerne med reference til (online) kilde.

Prøv at tænke på hvordan tjeneren tager
tallerkenen, så giver svaret sig selv.

Max