Al Bano Carrissi + David Hasselhof
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-04-10 22:07

Det er fremgået at det nok er dem der er størst interesse for her i NG'

Derfor synes jeg lige at jeg vil bringe linket til det store tyske musikshow
de medvirkede i i lørdags og det præcise tidspunkt da de medvirkede, så man
kan spole frem, hvis man ikke vil se hele showet. Jeg kan dog varmt anbefale
at se showet. Det var af den sædvanlige høje tyske kvalitet

AL BANO CARRISSI (han synger vist i ca.10 minutter)
Spol frem til 1.19.40

DAVID HASSELHOF (Han synger i en halv time, som showafslutning - simpelthen
aftenens mega-topnavn, det bedste til sidst)
Spol frem til 2.13.00

Bare klik på linket og MUSIKANTENSTADL starter automatisk. Så kan man spole
hvis man lyster.
http://tvthek.orf.at/programs/1309667-ORF-Musikshows/episodes/1365772-Musikantenstadl/1366716-Musikantenstadl

God fornøjelse

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-04-10 22:14

meddelelsen news:4bd6005b$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Bare klik på linket og MUSIKANTENSTADL starter automatisk. Så kan man
> [...]

Det her link starter automatitisk i Windows Media Player i fuldskærm:
mms://apasf.apa.at/cms-worldwide/2010-04-24_2015_sd_02_MUSIKANTENSTADL_____1365772__orfvod__000000000248074__segment___dl_ORF2HiRes_20150207P_22552610P.wmv?SAMI=http://tvthek.orf.at/assets/orf_segments/sami_file/1366724.smi

PS: Muligvis skal linket kopieres op i adressefeltet, da det ikke starter
med "www".