Kasseres eller ?
Fra : FinnPoulsen

Dato : 26-04-10 07:20

Har en gammel bil der har ramt en sten med den ene side.

Nu er vangen/panelet i den side, der har ramt stenen trykket lidt ind, ca. ½
cm over et stykke på 15 cm.
Det er under den ene dør på det skrå stykke der er mellem vognbund og
vognside.
Bilen er ikke skæv, bremser lige osv. ingen rust eller noget, bare gammel og
jeg vil derfor ikke ofre de store beløb på den.

Men kan den gå gennem syn med denne skade ?

Hvad vil det koste at lave en sådan skade ?

Kan nogen hjælpe med lidt info ?

Mvh
Finn

Fra : Anders Majland

Dato : 26-04-10 09:00

> Nu er vangen/panelet i den side, der har ramt stenen trykket lidt ind, ca.
> ½ cm over et stykke på 15 cm.
> Men kan den gå gennem syn med denne skade ?
> Hvad vil det koste at lave en sådan skade ?

Umiddelbart lyder skaden rent kosmetisk.

Jeg ville blot slibe stedet rent og male hele panelet sort under dørene. Evt
også i den ubeskadigede side ...

/A