børnehave ...
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-04-10 19:45

man skulle ikke tro det var voksne mennesker der frekventerer gruppen
her .... hvad med at komme op af sandkassen ?

/thomas

Fra : Hauge

Dato : 25-04-10 19:48

Thomas von Hassel skrev:
> man skulle ikke tro det var voksne mennesker der frekventerer gruppen
> her .... hvad med at komme op af sandkassen ?

Det er så derfor du selv starter en sandkassetråd?

/Hauge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-04-10 19:55

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Det er så derfor du selv starter en sandkassetråd?

ren frustration ....

/thomas

Fra : Hauge

Dato : 25-04-10 20:00

Thomas von Hassel skrev:
> ren frustration ....

Ingen tvinger dig da til at kikke med her, der er sikkert meget andet du
kunne finde på, f.eks. få dig en hobby.

/Hauge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-04-10 20:03

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Ingen tvinger dig da til at kikke med her, der er sikkert meget andet du
> kunne finde på, f.eks. få dig en hobby.

man kunne jo have et ønske om at man kunne føre samtale om .. åh jeg ved
ikke .. musik ? .. istedet for en masse personfnidder og barnlige
fornærmelser ?

/thomas

Fra : Max

Dato : 25-04-10 21:00

Hej Thomas

> man kunne jo have et ønske om at man kunne føre samtale om .. åh jeg
> ved ikke .. musik ? .. istedet for en masse personfnidder og barnlige
> fornærmelser ?

Så lad dog være med at starte den slags OT tåbelige tråde,
hold dig til musik.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 20:22

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Ingen tvinger dig da til at kikke med her, der er sikkert meget andet du
> kunne finde på, f.eks. få dig en hobby.
>
> /Hauge

.....eller et liv

hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 20:22

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> ren frustration ....
>
> /thomas

Korrekt. Du er frustrerende

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 20:21

> man skulle ikke tro det var voksne mennesker der frekventerer gruppen
> her .... hvad med at komme op af sandkassen ?
>

> /thomas

.......sagt af en af dem der selv er hoppet ned i den, så for min skyld ingen
alarm.

Hilsen Åge

Fra : Per H

Dato : 25-04-10 21:20

On Sun, 25 Apr 2010 20:44:44 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von
Hassel) wrote:

>man skulle ikke tro det var voksne mennesker der frekventerer gruppen
>her .... hvad med at komme op af sandkassen ?
>

>/thomas

Det er netop voksne mennesker, Og de/vi kan ikke opdrages. Det er kun
børn der kan det

per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-04-10 16:24

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er netop voksne mennesker, Og de/vi kan ikke opdrages. Det er kun
> børn der kan det
>
> --
>
> Mvh
>
> per

Ja, det er kun børn der kan opdrages
OPFØR DIG PÆNT THOMAS, eller du får stuearrest

Hilsen Åge .

Fra : Steen

Dato : 26-04-10 13:18

In article <1jhiuxc.vv6fs290mk5cN%thomas@elements.dk>,
thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> man skulle ikke tro det var voksne mennesker der frekventerer gruppen
> her .... hvad med at komme op af sandkassen ?
>

> /thomas

Filtrér, Thomas - brug kill filteret.