Skifte bremsekalibre når ABS ?
Fra : Per

Dato : 25-04-10 20:38

Hej Ng !

Jeg har altid selv lavet bremser og skiftet kalibre mv. uden problemer - det
har dog været på biler uden ABS.

Er der nogen problemer i at skifte kalibre på en bil med ABS ?

Eller er det fuldstændig på samme måde som uden ?

Mvh. Per

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 25-04-10 21:08

Den 25-04-2010 21:38, Per skrev:
> [...]
>
> Er der nogen problemer i at skifte kalibre på en bil med ABS ?
>
> Eller er det fuldstændig på samme måde som uden ?

For en god ordens skyld bør du lige nævne hvilken bil vi snakker om.

Men generelt er svarene: Nej og Ja.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Per

Dato : 26-04-10 05:16

Ib Jakobsen wrote:

> For en god ordens skyld bør du lige nævne hvilken bil vi snakker om.
>
> Men generelt er svarene: Nej og Ja.

Tak : -)

Det drejer sig om hhv. En Ford Ka og en Fiat Panda.

Mvh. Per

Fra : Dak

Dato : 26-04-10 13:29

Per skrev:
> [...]

Dog skal du lige være obs på ikke at få for meget skidt på magneten
eller metalskiven. Evt. lige rense dem med en klud mens du er derinde
ad. Især magneten tiltrækker skidt og metalsnavs.

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"