Nåh.. mon han kører stærkt i himlen nu ?
Fra : JBH

Dato : 25-04-10 16:33

http://ekstrabladet.dk/112/article1335915.ece

"En midaldrende mand blev søndag eftermiddag dræbt på stedet, da han kørte
galt i sin veteransportsvogn, en AC Cobra, på Stillingevej ved øster
Stillinge ved Slagelse." "
"Det er ikke første gang, at der er sket ulykker her - vejen frister mange
til ræs, men denne ulykke er rigtig grim, siger vidnet, der har iagttaget
den sjældne bil flere gange hen over weekenden. Og han har kørt rigtig
stærkt hele weekenden. "

/JBH

Fra : ShutEye

Dato : 25-04-10 18:27

> [...]
> til ræs, men denne ulykke er rigtig grim, siger vidnet, der har iagttaget
> den sjældne bil flere gange hen over weekenden. Og han har kørt rigtig

Godt at det kun gik ud over ham selv ...

Fra : ABJ

Dato : 25-04-10 21:23

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> til ræs, men denne ulykke er rigtig grim, siger vidnet, der har iagttaget
> den sjældne bil flere gange hen over weekenden. Og han har kørt rigtig

AC Cobra var kendt som en widowmaker, køreegenskaberne rakte ikke til V8
motorens vægt og kræfter.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-04-10 00:58

On 25 Apr., 19:27, "ShutEye" <n...@no.no> wrote:

> Godt at det kun gik ud over ham selv ...

Enig, godt der ikke røg en familie med i købet.

--
Christian

Fra : ShutEye

Dato : 26-04-10 16:08

>Enig, godt der ikke røg en familie med i købet.

Der er jo stadig evt. efterladte, men det her er i det mindste det "mindst
uretfærdige".

Fra : Jensen

Dato : 26-04-10 09:49

On Sun, 25 Apr 2010 17:33:15 +0200, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>til ræs, men denne ulykke er rigtig grim, siger vidnet, der har iagttaget
>den sjældne bil flere gange hen over weekenden. Og han har kørt rigtig

Der er vist også kun 60 km/t-begrænsning på vejstrækningen ml. Øster
Stillinge og Kirke Stillinge svjh.
Og vejen var, sidst jeg kørte på den (4½ år siden), ekstremt ujævn.

--
Thomas