Nu er jeg lige med....igen.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 24-04-10 16:43

Når nu vejret endelig tillod at man kunne opholde sig udendørs, så
ville jeg lige indhente det forsømte.

Sommerdæk monteret i stedet for vinterdæk.
Lufttryk korrigeret. Lang tur kørt med diverse slinger og
opbremsninger, hvorefter boltene er efterspændt med moment.

Dernæst er alle opadvendte flader gnubbet med Turtle Wax lakrens med
nanoeffekt og hele svineriet. Nemt at arbejde med, men holder sikkert
ikke længer end Sonax.

Vask og tankning sluttede de udendørs aktiviteter for i dag.

Næste week-end bliver det så døre, kofangere og falser der får en tur.
og om 2 week-ender er det indvendig rengøring der afslutter festen.

Den mellemliggende tid skal nok mestendels tilbringes hos kiropraktor
og massør. .o)))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 24-04-10 16:56

On Sat, 24 Apr 2010 17:42:51 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>og om 2 week-ender er det indvendig rengøring der afslutter festen.
>
>Den mellemliggende tid skal nok mestendels tilbringes hos kiropraktor

Al den energi Jeg har forsinket trafikken ved at køre en
trailerfuld haveaffald hen hvor den slags hører hjemme - tager lige en
uge mere på vinsterskoene, de skal alligevel dø ,-))
Hvorfor dog gøre så meget ud af en vogn, der skal skiftes ud - plejer
du ikke at give dem ca. 3 år? (bare nysgerrig - du kunne jo være
blevet så glad for potten, at du beholder den for tid og evighed)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 24-04-10 19:06

On Sat, 24 Apr 2010 17:55:53 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

> [...]
>du ikke at give dem ca. 3 år? (bare nysgerrig - du kunne jo være
>blevet så glad for potten, at du beholder den for tid og evighed)

Det med haveaffaldet er fruens afdeling her på matriklen. Det er
nemlig sådan at vi bor på 1. sal MED egen have. Og oven i købet lige
uden for døren.

Jo, jeg var på et tidspunkt kommet ind i en frekvens med at skifte bil
hvert 3. år, men mit kørselsbehov er faldet p.gr.a. at jeg jo kører
ude det meste af ugen.

Sonata'en har således ikke rundet 70000 endnu, og den er fra august
2005.

Jeg tror s'gu at jeg slider lidt mere på den, og så leaser jeg det jeg
skal bruge i alderdommen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 24-04-10 19:08

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Sonata'en har således ikke rundet 70000 endnu, og den er fra august
> 2005.

Vildt...

> Jeg tror s'gu at jeg slider lidt mere på den, og så leaser jeg det jeg
> skal bruge i alderdommen.

BMW 318i?

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 24-04-10 19:13

On Sat, 24 Apr 2010 20:08:28 +0200, "Mogens \(K\)"
<nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

>Vildt...

>--

Ja lidt, og på toppen af det hele måtte den blive hjemme på vores
sidste ferie, der blev et krydstogt. .o))

>--

>BMW 318i?

>--

Næh, det tror jeg ikke.

Hvis det skulle være lige nu, kunne jeg godt finde på at hoppe på den
der Honda Accord. Deres leasingpriser er uhyre attraktive synes jeg,
og Honda er s'gu da en fin bil.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 24-04-10 19:18

> Ja lidt, og på toppen af det hele måtte den blive hjemme på vores
> sidste ferie, der blev et krydstogt. .o))

Ja det er sgu ikke godt nok, set med bilentusiastens øjne. Jég ka ikke drive
min frue ud af bilferiens sfære, selvom jeg prøver ihærdigt
(kanlaferie)

> Næh, det tror jeg ikke.

Nej, den model har jo dit kritiske blik :)

> Hvis det skulle være lige nu, kunne jeg godt finde på at hoppe på den
> der Honda Accord. Deres leasingpriser er uhyre attraktive synes jeg,
> og Honda er s'gu da en fin bil.

Ja for dælen da - køw en rigtig morfar-model

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 24-04-10 20:39

On Sat, 24 Apr 2010 20:17:44 +0200, "Mogens \(K\)"
> [...]

>Ja det er sgu ikke godt nok, set med bilentusiastens øjne. Jég ka ikke drive
>min frue ud af bilferiens sfære, selvom jeg prøver ihærdigt

Sådan noget krydstogt kan altså godt anbefales. Det er stærkt
vanedannende.

Jeg håber bare de holder priserne oppe, så der ikke bliver overrendt
af børnefamilier og andet fandenskab. ,-)

Se bare hvad der skete med Thailand. Det var s'gu godt man nåede derud
inden Preben Sømand og alle andre bonderøve fik det ødelagt.

>--

>Nej, den model har jo dit kritiske blik :)

Modellen som sådan er der vel ikke noget i vejen med, men der er mange
af driverne jeg nødigt vil slås i hartkorn med.

>--

>Ja for dælen da - køw en rigtig morfar-model

>--

Det véd du godt at jeg er græsk-katolsk overfor. Jeg køber den bil der
passer mig, uanset hvad andre måtte mene.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 24-04-10 19:14

On Sat, 24 Apr 2010 20:06:26 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>ude det meste af ugen.
>
>Sonata'en har således ikke rundet 70000 endnu, og den er fra august

hmmm......købte Puntoen november 2006 - dengang 118500 nu 246500. Og
har haft fornøjelsen af at den viser datoen to gange - 231109 og
240210 - begge gange tæt på Karsnogenlunde rasteplads )

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 24-04-10 20:50

On Sat, 24 Apr 2010 20:06:26 +0200, folmer wrote:

> Det med haveaffaldet er fruens afdeling her på matriklen. Det er nemlig
> sådan at vi bor på 1. sal MED egen have. Og oven i købet lige uden for
> døren.

Helle for ikke at slå græs, så....

--
Peter Dalgaard
Center for Statistics, Copenhagen Business School