David Hasselhoff
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 18:46

Han er i tv i aften

ARD kl. 20.15: i Musikantenstadl.
Han synger rigtigt godt. Men han er ikke kun kendt som en top-dygtig
slagersanger, han er også meget kendt som hovedperson i Tv-serien Baywatch
og Knigt Rider

Her er et klip fra sidste år. da var han med i Musikantenstadl
http://www.youtube.com/watch?v=L73nESwIV_c

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 20:42

meddelelsen news:4bd32e78$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> og Knigt Rider
>
> Her er et klip fra sidste år. da var han med i Musikantenstadl

Det kan nåes endnu. Han har ikke været på endnu.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 24-04-10 20:45

Åge Halldorsson skrev:
> Det kan nåes endnu. Han har ikke været på endnu.

Skal han synge den nye "Das wurste des totes" ?

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 24-04-10 23:39

Hauge skrev:
> Skal han synge den nye "Das wurste des totes" ?

Og en dansk oversættelse:
http://translate.google.dk/#de|da|Das%20wurste%20des%20totes

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 24-04-10 23:40

Hauge skrev:
> Og en dansk oversættelse:

Nåja, hvis den da ikke blev klippet, så en kortere udgave:
http://kortlink.dk/7q33

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 24-04-10 23:45

Åge Halldorsson skrev:
> Her er et klip fra sidste år. da var han med i Musikantenstadl

Ved 2:10, er det ikke Al Bano Power til venstre? Altså ham fra "Al Bano
e Romina Power"..

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 23:51

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Ved 2:10, er det ikke Al Bano Power til venstre? Altså ham fra "Al Bano e
> Romina Power"..
>
> Mvh Hauge

Jo det var Albano Carissi. han sang også en masse.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 00:04

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Ved 2:10, er det ikke Al Bano Power til venstre? Altså ham fra "Al Bano e
> Romina Power"..

Vi kan da lige snuppe et nummer med ham. Han synger rigtigt godt. Her synger
han bl.a. en italiensk udgave af Freddy breck-klassikeren "uberall auf der
velt". den som Hansi kalder "So eien schöner tag".

http://www.youtube.com/watch?v=P4TP8EdwEXw&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 25-04-10 00:07

Åge Halldorsson skrev:
> Vi kan da lige snuppe et nummer med ham. Han synger rigtigt godt. Her
> synger han bl.a. en italiensk udgave af Freddy breck-klassikeren
> "uberall auf der velt". den som Hansi kalder "So eien schöner tag".

Ganske rimeligt. Synes bare han var bedre da han var sammen med sin
daværende kone, Romina, som jeg har et par cd'ere med.

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 25-04-10 00:09

Hauge skrev:
> Ganske rimeligt. Synes bare han var bedre da han var sammen med sin
> daværende kone, Romina, som jeg har et par cd'ere med.

Som f.eks. http://www.youtube.com/watch?v=Q0wZQbK938Y&feature=related

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 23:48

meddelelsen news:4bd32e78$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Her er et klip fra sidste år. da var han med i Musikantenstadl
> http://www.youtube.com/watch?v=L73nESwIV_c

Vel er der ej. Det var fra generalprøven i går fredag

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 20:34

meddelelsen news:4bd37518$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

David Hasselhof: Verdens nye crooner

Har lige set den halve musikantenstadl-time med ham igen. Manden synger jo
fantastisk. Den der meget omtalte sang THIS TIME AROUND er jo ren
Frank Senathra om igen. Det er fuldstændig som ham. Han er verdens nye
crooner. Den nye Frank Senathra.

Prøv lige at høre sangen, så tror jeg man er overbevist:
http://www.youtube.com/watch?v=WP4d0riTv1s&feature=related
(Det er fra musikantenstadl i går aftes)

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 20:41

meddelelsen news:4bd49930$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Davis Hasselhof m. This time around:
http://www.youtube.com/watch?v=WP4d0riTv1s&feature=related

Det er "My way" om igen. Prøv at sammenligne. Det ligner hinanden, men det
er ikke svært at sige hvad der er bedst.
Jeg synes david er en klar vinder. meget bedre end Frank Senatra.

Frank Senatra m. My Way:
http://www.youtube.com/watch?v=LL5YrVgZ_vU&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 25-04-10 20:47

meddelelsen news:4bd49ac5$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> er ikke svært at sige hvad der er bedst.
> Jeg synes david er en klar vinder. meget bedre end Frank Senatra.

Jeg kan nu bedre lide "Looking for freedom" - den er der mere power i.

Den her er kedelig, synes jeg.

Og jeg har aldrig været fan af Frankie Boy, så for mig vil de fleste være
bedre.

mvh Eva

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-10 22:32

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan nu bedre lide "Looking for freedom" - den er der mere power i.
>
> Den her er kedelig, synes jeg.
>
> Og jeg har aldrig været fan af Frankie Boy, så for mig vil de fleste være
> bedre.

Hey, David Hasselhoff. Næste gange du skal lave playback til en "personlig"
og "følsom" sang, så øv dig lige lidt inden!
Jeg har da sjældent set så mange playback-fejl på 4 minutter. Utroligt at
den slags kan ske, med så stor en verdensstjerne. Og så endda på TYSK TV
(som jo, så vidt jeg kan forstå, er verdensmestre i denne slags shows).
Desuden lyder det som en sølle kopi af Chaplins "Smile"
http://www.youtube.com/watch?v=DkNy4NC9UPM

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-10 08:53

"Henning M" <henning> skrev i en meddelelse

> [...]
> den slags kan ske, med så stor en verdensstjerne. Og så endda på TYSK TV
> (som jo, så vidt jeg kan forstå, er verdensmestre i denne slags shows).

Det ser ikke ud som om bedstemødrene lægger mærke til det, så målgruppen er
tilsyneladende tilfreds

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-04-10 16:22

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i meddelelsen
> "Henning M" <henning> skrev i en meddelelse

> Det ser ikke ud som om bedstemødrene lægger mærke til det, så målgruppen
> er tilsyneladende tilfreds

Bedstemødre ? ? ? - Nårhhhh., de der gymnasiepiger på 15-18 år. Ja, de var
godt nok gamle.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-04-10 16:21

"Henning M" <henning> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg har da sjældent set så mange playback-fejl på 4 minutter. Utroligt at
> den slags kan ske, med så stor en verdensstjerne.

Tjahhh... Jeg lagde godt mærke til at der var lidt fejl, det er ikke alle
der slipper lige let og elefant fra det. Men det er altså at foretrække
playbacck, så man får alle musikkens nuancer med i det enkeltre stykke
musik, uden den mindste lille fejl. Og så galtn som du fremstiller det,
synes jeg nu ikke det var. Når der yderligere medvirker en syndflod af
forskellige grupper og sangere, så ville det altså være komplet
uoverskueligt hvis det ikke var playback. Alt det der med minutters
mellemrum skal stilles op og pilles ned og al det der til 20-30 forskellige
medvirkende. Det kan slet ikke lade sig gøre. Det ville blive ren
forvirring. Og det hele er jo direkte. Det ville det bare blive endnu mere
kaotisk af.

> Og så endda på TYSK TV (som jo, så vidt jeg kan forstå, er verdensmestre i
> denne slags shows).

Ja, det er de jo godt nok. Men de slipper altså også fint fra det, de
allerfleste gange. En smutter ind i mellem skal der være plads til. Jeg er
rigtigt godt tilfreds.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 26-04-10 09:01

On 24-04-2010 19:46, Åge Halldorsson wrote:

> han er også meget kendt som hovedperson i Tv-serien
> Baywatch

Hvis det er den samme Hasselhoff, som fra denne serie, så ser han da
meget godt ud.

http://www.youtube.com/watch?v=emf-kJpMRZA

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-04-10 16:26

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> Hvis det er den samme Hasselhoff, som fra denne serie, så ser han da meget
> godt ud.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=emf-kJpMRZA
>
> Henning.

Yrdhkkk....

Her er han: http://www.youtube.com/watch?v=qR8CfgHZNdw&NR=1

Hilsen Åge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 26-04-10 20:07

Hej (m)Åge
Åge Halldorsson wrote:
> Her er han: http://www.youtube.com/watch?v=qR8CfgHZNdw&NR=1

It doesn't talk?!
The forget it!

Det gav da lige et bette smil på læben.

Mvh
Martin

Fra : Hauge

Dato : 26-04-10 20:08

Martin [TMM] skrev:
> The forget it!

Der mangler da vist et bette n.

Mvh Hauge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 26-04-10 20:10

Hej
Hauge wrote:
> Der mangler da vist et bette n.

Det kommer da i allerhøjeste grad an på, om man læser det man ved der
skal stå, eller om man blot læser det :)

Mvh
Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-05-10 10:26

meddelelsen news:4bd32e78$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Han er i tv i aften
>
> ARD kl. 20.15: i Musikantenstadl.
> Han synger rigtigt godt.

Her er forresten hans store 1989-hit: Loking for freedom på tysk. Det var jo
et tysksproget hit han oversatte til engelsk. Ja, det plejer ikke lige at gå
den vej.

Auf der Straße nach Süden (Tony Marschal)
http://www.youtube.com/watch?v=dr3n9Ai5kCg&feature=related

Loking for fredom (David Hasselhoff) fra sidste lørdags Musikantenstadl
http://www.youtube.com/watch?v=IU8XOZNEX14&feature=related

Foretrækker i den ikke med David på engelsk ?- Det gør jeg i hvert fald
klart

Hilsen Åge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 01-05-10 12:40

Hej
Åge Halldorsson wrote:
> Auf der Straße nach Süden (Tony Marschal)
> http://www.youtube.com/watch?v=dr3n9Ai5kCg&feature=related

Han viser da meget klart, hvorfor tyskerne primært bruger playback i
dag..... gyyyys.

> Foretrækker i den ikke med David på engelsk ?- Det gør jeg i hvert fald
> klart

Jeg ved nu snart ikke... Det lyder ikke rigtig som om nogen af dem, kan
synge.

Mvh
Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-05-10 13:00

"Martin [TMM]" <tmm@---FJERNDETTE---trutter.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg ved nu snart ikke... Det lyder ikke rigtig som om nogen af dem, kan
> synge.
>
> Mvh
> Martin

Tak for kaffe