Sympatisk advokat til ejendomsadm.?
Fra : JBJ

Dato : 24-04-10 07:33

Er der nogen der vil dele deres erfaringer med mig, for en sympatisk
advokat til ejendomsadministration, her på Lolland. Min generelle holdning
til advokater(efter at have haft en del med dem at gøre) er at mange af dem
lover en masse, men kun holder en del, derfor beder jeg om jeres
erfaringer.

Håber at få en masse erfaringer fra jer:)

Med venlig hilsen / With kind regards

Jan Johansson

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-04-10 23:58

> [...]
> erfaringer.
>
> Håber at få en masse erfaringer fra jer:)

Du behøver altså ikke en advokat til at administrere ejendomme - jeg går ud
fra at du mener udlejningsejendomme. Det kan du i princippet gøre selv,
eller købe assistancen i administrationsselskab. DATEA er f.eks. sådan et
selskab, men de findes også mindre og måske bedre passende til dit behov.

Mvh Maria

Fra : JBJ

Dato : 30-04-10 18:46

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> selv, eller købe assistancen i administrationsselskab. DATEA er f.eks.
> sådan et selskab, men de findes også mindre og måske bedre passende til

Hej Maria, ideen var at en advokat kan tage skridt til at få smidt lejeren
ud hvis han/hun ikke betaler husleje og en advokat kender alle
faldgrupperne, som vi som lægmænd ikke gør. Desværre er der i disse tider
rigtig mange svindlere der render rundt, og hvis man ikke passer på kan man
let komme i klemme.

Tak for tippet om DATEA, dem vil jeg kigge på - havde allerede kigget på
Syddan men de var ikke interesseret i en enkelt ejendom.