Pensionsselskab snøvler med forsikring
Fra : Jens Fisker

Dato : 23-04-10 04:32

Hej

Jeg går og afventer udbetaling af en dødsfaldssum fra Industriens
Pension.

Det er nu godt 4 mdr. siden dødsfaldet skete - og Industriens Pension
har haft alle informationer i godt 3 mdr. så de kan træffe deres
beslutning.

Efter utallige rykkere får jeg hele tiden svaret: "Jeg skriver du
rykke..."

Hvor længe skal man finde sig i det?

Kan man ikke kræve rente i perioden fra de har haft alle oplysninger
til d.d.?

Jens

Fra : Joeb

Dato : 23-04-10 13:43

"Jens Fisker" <fisker.fisker.jens@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> rykke..."
>
> Hvor længe skal man finde sig i det?
>
> Kan man ikke kræve rente i perioden fra de har haft alle oplysninger

Da det er Industrien Pension, må det være som led i en overenskomst. Du skal
derfor straks rette henvendelse til den fagforening afdøde var medlem af, så
kan de hjælpe dig videre.
Du kan også prøve din egen fagforening.

Mvh. JL

Fra : Jesper Lund

Dato : 23-04-10 13:47

Joeb wrote:

> Da det er Industrien Pension, må det være som led i en overenskomst. Du
> skal derfor straks rette henvendelse til den fagforening afdøde var
> medlem af, så kan de hjælpe dig videre.
> Du kan også prøve din egen fagforening.

Tror du at Industriens Pension har outsourcet deres sagsbehandling til
diverse fagforeninger?

--
Jesper Lund