UFO 2005-04-02 indiciet ... se videoen på ~
Fra : Kall, Mogens

Dato : 22-04-10 11:01

Skønt det måske ikke (for nogle) ved første øjekast synes at være
et kristent emne, som denne tråd indeholder, så rummer dog det
kristne livssyn - i hvert fald for mig - *også* denne mulighed, at der
har været et besøg fra Rummet.

Så derfor er det mig en glæde hermed at kunne berette, at følgende
UFO-video nu er tilgængelig på nettet:

TheServantOfMichael
http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael
2010-04-21, GMT 05:08, CET 07:08
2010-04-20, YouTube-time (US-Westcoast) 10:08 PM
UFO 2005-04-02 evidence, Second Contact, Meteor fireball above Denmark
http://www.youtube.com/watch?v=9TFiIBSuBBU

Og faktisk ér der tale om en *Ophavsret*, som DIREKTE er knyttet
til selve Biblen (og dermed det *kristne* livssyn), ...

.... men de specifikke videoer, hvor den videnskabelige bevisbyrde
fremlægges, er desværre endnu ikke blevet produkseret færdig og
lagt ud på nettet.

Så indtil da må I desværre "nøjes" med tekstformat ang. dette. Se evt. ...

Main-program:
https://sites.google.com/site/etbible

Her fremlægges *bevisbyrden*, at Biblen er "inficeret".

Det vil - med andre ord - sige, at vi nu har at gøre med en art
De Fremmedes Ophavsret (The Alien Copyright) !

og ...

UFO-jagten
https://sites.google.com/site/etfootsteps

Her fremlægges *bevisbyrden* på, at udenjordiske intelligente væsener
givetvis fortsat er til stede i vort solsystem, idet der er blevet fundet
"efterladenskaber".

Og videoen (som dermed nu er blevet anmeldt) omhandler netop dette emne!

God fornøjelse og Guds velsignelse til alle som elsker retfærdighed og set frem
til Jesu *Genkomst* ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11154 news:4bcbf97f$0$274$14726298@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11169

Fra : Patruljen

Dato : 22-04-10 04:57

On 22 Apr., 12:00, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Øh -
Det er et bevis, når der lander et meteor, mens der spilles -
Independence Day i flimmeren ?

Jo. Jeg kan da godt, se at sandsynligheden for sådan et sammentræf
ikke er så stor - men har du undersøgt på, hvad der iøvrigt var i Tv -
andre gange der faldt meteorer ?

Jeg mener; Der er afgjort ikke stor sandsynlighed for at der skulle
falde en meteor, mens der eksempelvis vises Bonderøven på DR. Hvad
beviser det mon, så ?

Fra : Kall, Mogens

Dato : 22-04-10 12:29

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev

[ ... file 11169 ... ]

Heysan "Patriot" ...

> [...]
>
> Jeg mener; Der er afgjort ikke stor sandsynlighed for at der skulle
> falde en meteor, mens der eksempelvis vises Bonderøven på DR. Hvad

Øh ...

Som du måske bemærkede under indledningen af videoen, at der har været
en såkaldt nærkontakt *forud* for hændelsen (som videnon beretter om) !

Linket i videoen til denne begivenhed var (og er fortsat) ...

TheServantOfMichael
http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael
November 27, 2009, Friday, CET 06:53, GMT 05:53
UFO 2004-12-19 evidence. Meteor-explosion above Jakarta, Indonesia,
7 days before Tsunami-earthquake
http://www.youtube.com/watch?v=hfB2DvgBUn8

Og det er navnlig i kraft af det foreliggende videnskabelige *bevist* her, som
giver anledningen til at efterforske sagen!

Så dét, jeg mener, ér, at når vi nu allerede har mistanke om, at der er noget om
snakken, da øger det i sig selv sandsynligheden for ... (next contact) ...

Vous comprenez ?

-

Men vi debatterede det faktisk en hel del, dengang selve begivenheden lige var
sket (og var dagens nyhed), og dengang sagde jeg bl.a. følgende:

4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
http://groups.google.dk/group/se.vetenskap.astronomi/msg/db10bfb8bee4c3f6

> Please, note this:
>
> From a purely theoretical point of view NASA and/or others could have made a
> false responce in regard to *indication* 3, because they were inable to get
> my-contact-information-to-ET (file 4054) *many* hours before (>12h) the
> meteor-responce.
>
> Irt. *indication* 4 there was MORE than 10 days ...
>
> Irt. *indication* 2 there was only less than 1h26m, and I don't think they
> have so good technology to do that possible, yet ...

Så jeg vedkender altså klart, at man - teoretisk set - godt kan *fuske* med
den slags "tegn" på himlen.

Det er dog blot ganske få personer (og organisationer), som er i stand til det!
Og det er faktisk dét, som gør denne UFO-rapport ret *enestående*:

Næsten så godt som *samtlige* fupnumre (og dermed svindlerne, som har
skabt dem) er jo PÅ FORHÅND ryddet af vejen! ...

Jeg skal endvidere også lige gøre dig opmærksom på, at der i mellemtiden er
sker yderligere UFO-hændelser, hvor der ikke hersker nogen-som-helst
tvivl længere, om *hvem* ophavsmanden er, idet de seneste hændelser
inkluderer, at der er blevet kastet med store asteroider, hvilket jo hverken USA,
Rusland eller Kina, eller nogen-som-helst anden jordisk organisation er i
stand til!

Og dét givet jo ret meget stof til eftertanke, ikke sandt ? ...

https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11170

Fra : Patruljen

Dato : 22-04-10 16:45

On 22 Apr., 13:29, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com>
wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrevnews:e0d53a04-89ce-4e4d-9261-7d0402930c6f@y17g2000yqd.googlegroups.com
>
> [ ... file 11169 ... ]
>
> Heysan "Patriot" ...

Jep - Hej m.dig :)

> [...]
>
> Og det er navnlig i kraft af det foreliggende videnskabelige *bevist* her, som
> giver anledningen til at efterforske sagen!

Jo. Jeg er da nysgerrig efter, hvad der egentlig driver dine
skriverier. Du er vældig produktiv, men jeg forstår ikke helt.Jeg
kikkede på denne - http://www.youtube.com/watch?v=hfB2DvgBUn8

Det er faktisk meget interessant - klippet fra National G.. fyren
forudser ligefrem jordskælv og også det som forårsagede sunamien -
2004.

Men jeg forstår ikke koblingen til meteor - nedslag. Du fortæller, at
der faldt meteorer 7 dage før - skælvet. Og du fortæller, at det er
nærliggende at mene, at nogen smed dem ?

> Så dét, jeg mener, ér, at når vi nu allerede har mistanke om, at der er noget om
> snakken, da øger det i sig selv sandsynligheden for ... (next contact) ....

En mistanke skærper altid opmærksomheden - jo.
Du mener, at der bliver kommunikeret med meteorer, så at sige ?

> Vous comprenez ?

Nej - jeg er ikke sikker på, at jeg forstår. Grundlæggende - du mener,
at de kendte UFO episoder er fake ?
Tilgengæld omtaler du istedet meteornedslag som UFOèr. Er det rigtigt
forstået ?

> [...]
> Rusland eller Kina, eller nogen-som-helst anden jordisk organisation er i

"ophavsmanden" kaster med meteorer og astroider -
Jeg tænker at "ophavsmanden" er Gud, er det sådan ?

> Og dét givet jo ret meget stof til eftertanke, ikke sandt ? ...

Jo -

Fra : Kall, Mogens

Dato : 09-05-10 15:20

"Patruljen" skrev

[ ... file 11170 ... ]

=== citat start ===

wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrevnews:e0d53a04-89ce-4e4d-9261-7d0402930c6f@y17g2000yqd.googlegroups.com
>
> [ ... file 11169 ... ]
>
> Heysan "Patriot" ...

Jep - Hej m.dig :)

> [...]

> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

=== citat slut ===

Heysan "Patriot",

(Undskyld ventetiden mht. mit svar. Har haft lidt småtravlt).

Æh ...

Du spørger bl.a. om ...

"ophavsmanden" kaster med meteorer og astroider -
Jeg tænker at "ophavsmanden" er Gud, er det sådan ?

Det vides faktisk ikke på nuværende tidspunkt, idet INTET er blevet *bevist*
desangående, endskønt formodningerne herom er mange.

Videnskabeligt set kan man ikke tillade sig at inddrage noget overnaturligt
(herunder en såkaldt guddom), sålænge de naturlige forklaringer ikke er
udtømte.

Med andre ord - kan en såkaldt ufonaut (herunder kunstig intelligens) ligeså vel
have kastet meteorene/asteoriderne, hvorfor denne mulighed SELVFØLGELIG
*først* skal efterforskes (førend den anden såkaldte *overnaturlige*
forklaringsmodel kan komme på tale)!

Håber du (og I andre) kan følge mig i denne logik ...

Last OUTPUT: 11199 news:4bde7fe0$0$285$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11215

Fra : Vidal

Dato : 22-04-10 21:25

Den 22-04-2010 12:00, Kall, Mogens skrev:
> [...]
>

> God fornøjelse og Guds velsignelse til alle som elsker retfærdighed og set frem

Måske skulle du se nærmere på scientology, de har samme opfattelse
som dig, såvidt jeg kan se.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kall, Mogens

Dato : 22-04-10 23:08

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse news:4bd0b084$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Måske skulle du se nærmere på scientology, de har samme opfattelse
> som dig, såvidt jeg kan se.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Ævl ! ...

Så vidt jeg er underrettet, så tror de bl.a. på reinkarnation
og tilbeder heller ej Jesus som Gud, men derimod dem selv
(navnlig lederne, apropos *falske* hyrder, Matt.7, 15).
Se evt. DialogCentret ...
http://www.dci.dk/
http://www.dci.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=733&Itemid=34

Alt, hvad jeg gør, derimod, er sådan set blot,
at være kristen på en moderne måde,
en "anelse" i forlængelse af ...

03507 news:ZMhyd.76857$Vf.3632666@news000.worldonline.dk
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/516ace2256844129

> Mht. mine forgående indlæg vedr. Liv-2 hypotesen, skal disse tolkes og
> forstås i lyset af Åb. 19,10 "... (englen siger:) ... Jeg er din
> *medtjener*, som bevarer Jesu vidnesbyrd".

og ...

6695 news:hW3hi.12$Kc6.11@news.get2net.dk (I)
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/ff344dc609526080

http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/a7be36fc90254818

samt ...

06965 news:FRNHi.23$5O2.8@news.get2net.dk
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/90f338e414bcab4f

> [...]
> til ham. Og det har fulgt mig sidenhen igennem henved 28 år.
> Betydningen af hans navn (ordet Mikael) forstod jeg dengang ikke, da jeg
> ikke kendte Bibelens ord så godt, men sidenhen indså jeg, hvem han - bibelsk
> set - er.
> Om dette væsen er identisk med det, vi i moderne tale forstår med
> begrebet ET, Aliens, en udenjordisk civilisation, véd jeg faktisk ikke. Men
> noget kunne godt tyde på det.
> Dette "idol", som er underkastet Jesu autoritet, er - for øvrigt - aldrig
> krakeleret, måske netop fordi han/de kender deres plads (Åb. 19,10) ...

Og jeg ku' fortsætte med citaterne, men nøjes her blot med at fremføre
følgende:

Men Gud sagde (til sig selv):

Det er IKKE godt for mennesket at være ene;
Jeg vil gøre ham en medskabning ...

(Genesis 2,18)

... Én, der *passer* til ham; som forstår ham og måske endog også
ærer ham og elsker ham; værdsætter ham for den han er.

Apropos the question:

Are we ALONE (in space) ?

Hvad galt er der i dette ?

Hvorfor må man ikke ha' venner (medtjenere) i dette Univers ?

Hvorfor skal alt være så røvsygt og kedeligt ?
(apropos Matt. 11,16-17)

(Undskyld bandeudtrykket, men forståelsen fremmes nu altså bedst
herigennem!)

Men hvad jeg synes, er fuldstændig urimeligt, er, at ...

Du *insinuerer* jo, at der her er tale om vranglære (med mine ord) ...

Der bliver jo overhovedet ikke givet nogen-som-helst *begrundelse*
for anklagen ...

Og dét er faktisk det samme som tilsvining; eller i hvert fald noget "lidt"
derhenaf, Villy, hvilket en *kristen* bør afholde sig fra ved mindre der
VIRKELIG er fare på færde !!!

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-person/vidal

Nå ja. Man ku' jo sådan set ikke forvente andet fra dén kant ...

.... af "uforklarlige" grunde !

https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11171

Fra : Vidal

Dato : 23-04-10 08:48

Den 23-04-2010 00:08, Kall, Mogens skrev:

> [...]
> og tilbeder heller ej Jesus som Gud, men derimod dem selv
> (navnlig lederne, apropos *falske* hyrder, Matt.7, 15).

Jo, men al din englesnak og troen på aliens, ligner jo langt
hen L. Ron Hubbards tankesæt. Jeg tror du er besat, ligesom
Hubbard var det. Heldigvis er dine indlæg for forvirrede og
tilsyneladende usammenhængende til, du kan forføre andre med
dine antagelser.

---------
Eks.: We have found a star map inside the Bible. It use our
galaxy, the Milky way, as a reference, and - You see - Mankind
did NOT knew anything about this astronomic galaxy, when the
Bible was written for 2-3000 years ago, so therefore this
information can only come from another civilisation in the
universe visiting our solar system.

And this is great news for Mankind ...
--------------------

Hvorfor er det gode nyheder? Det spiller da ingen rolle for
kristendommen.

> Alt, hvad jeg gør, derimod, er sådan set blot,
> at være kristen på en moderne måde,
> en "anelse" i forlængelse af ...

Dine links f.eks. news:FRNHi.23$5O2.8@news.get2net.dk Kan jeg
ikke finde frem til, hverken på Google eller med Thunderbird,
så meget af det, kan jeg ikke bruge til noget. Kan du selv
følge dem og i så fald med hvad?

> 03507 news:ZMhyd.76857$Vf.3632666@news000.worldonline.dk
> [...]

Altså aliens er Guds sendebud? Ren scientology.

> 06965 news:FRNHi.23$5O2.8@news.get2net.dk
> http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/90f338e414bcab4f

Jeg har forsøgt at læse dit googlelink og dit indlæg
giver ikke nogen mening for mig. Hvem er det, der
fortæller, vedkommende ikke kendte Jesus personligt,
Er det dig? Har du personligt mødt Jesus, altså rent
faktisk.

Mon ikke de fleste kristne tror, Jesus er stærkere end
djævlen?

Hvem er Michael - bibelsk set?

Altså engle er Guds sendebud, ikke. Og disse engle er
i virkeligheden aliens?

> [...]
>
> ... Én, der *passer* til ham; som forstår ham og måske endog også
> ærer ham og elsker ham; værdsætter ham for den han er.

Så den medskabning er ikke Eva, men aliens?

> Apropos the question:
>
> Are we ALONE (in space) ?

Hvorfor er det relevant for kristendommen? Om vi er alene i
universet, hverken forstærker eller forringer kristendommen.

Er det et forsøg på at forklare Jesus' genopstandelse? Et
rumskib sugede ham op. I såfald er du ukristelig.

> Hvad galt er der i dette ?

Hvad er hensigten med dette?

> Hvorfor må man ikke ha' venner (medtjenere) i dette Univers ?

Det må man gerne, men jeg tvivler på denne galaktiske
intervention findes andre steder end i dine forvirrede
tanker.

> Hvorfor skal alt være så røvsygt og kedeligt ?
> (apropos Matt. 11,16-17)

Du har klart ret til at have dine forestillinger, men de
er private og gælder kun for dig. De har intet med kristendom
at gøre. Tværtimod.

> [...]
>

> Men hvad jeg synes, er fuldstændig urimeligt, er, at ...
>
> Du *insinuerer* jo, at der her er tale om vranglære (med mine ord) ...

Det, jeg siger, er, dine forestillinger stammer ikke fra
biblen. De ligner mere Hubbards og Crowleys.

> Der bliver jo overhovedet ikke givet nogen-som-helst *begrundelse*
> for anklagen ...

Begrundelsen finder jeg i dine indlæg.

> [...]
> derhenaf, Villy, hvilket en *kristen* bør afholde sig fra ved mindre der

Ja, nu har jeg læst din hadeside om mig. Alle dine
tanker om det stammer fra din misforståelse af et
af mine indlæg, der peger på, det er "gratis" at angribe
kristendommen. Hvis man vil provokere, skal man rette
sine angreb mod nogen, der faktisk lader sig provokere.
Det var ikke et angreb mod muslimer, men mod et hadefuld
menneske, en af kristendommens angriber.

Opfølgning ændret.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kall, Mogens

Dato : 26-04-10 10:29

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse news:4bd150b9$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

[ ... file 11171 ... ]

> Jo, men al din englesnak og troen på aliens, ligner jo langt
> hen L. Ron Hubbards tankesæt. Jeg tror du er besat, ...

Og skal jeg så brændes på bålet som en kætter (apropos *overtro*) ?

Men jeg sætter pris på din ærlighed, fordi så er det meget nemmere for
mig og andre at *orientere* os og forstå, HVORFOR nogle mennesker
reagerer som de gør (og fx. protesterer overfor noget, vi andre finder
for harmløst, osv.). Så tak for det, Villy ...

> ... ligesom
> Hubbard var det. Heldigvis er dine indlæg for forvirrede og
> tilsyneladende usammenhængende til, du kan forføre andre med
> dine antagelser.

Anhold ordene:
.... forføre andre ...

Einem kætter ybber alles ...

Hmm ...

(En *mistanke* opstår i mit sind)

Har du fusket, Villy ?

Var det *dig*, der kontaktede mig under andre alias-navne ?

> [...]
>
> And this is great news for Mankind ...
> --------------------
>
> Hvorfor er det gode nyheder? Det spiller da ingen rolle for

Øh ...

Det *moderne* menneske har spurgt sig selv:

Are we alone (in space) ?

Jeg (og andre) finder det yderst interessant, dersom der vitterlig
eksisterer andre livsformer i Universet.

Og dette er IKKE i sig selv i modstrid med Bibelen.

Faktisk synes jeg, at det gør det hele meget smukkere; fordi ...

Som jeg skrev tidligere:

11171 news:4bd0c8c4$0$272$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/3b008c9e88d4600f

> [...]
>
> ... Én, der *passer* til ham; som forstår ham og måske endog også
> ærer ham og elsker ham; værdsætter ham for den han er.

Så jo. Jeg står ved mine ord. Jeg synes, at vores Himmelske Fader bliver
endnu mere FANTASTISK ( i hele sin skaber guddommelighedsfylde),
dersom vi mennesker har medskabinger på andre kloder ...

Og videnskabelig set er det i så fald en *sensation* UDEN fortilfælde.

Den hidtil største begivenhen i hele Menneskehedens historie.

Men bevares!

Man skal være videnskabelig interesseret for at kunne indleve sig i dette ...

BREAK.

Øh ...

Hele dagen går med det her. Det har jeg ikke tid til, så jeg må gøre et ophold
her og fortsætte senere.

Dog kan jeg se, at du efterlyser links længere nede i teksten.

> Dine links f.eks. news:FRNHi.23$5O2.8@news.get2net.dk Kan jeg
> ikke finde frem til, hverken på Google eller med Thunderbird,
> så meget af det, kan jeg ikke bruge til noget. Kan du selv
> følge dem og i så fald med hvad?

En del af forvirrigen er jo netop opstået i kraft af, at man ikke kan benytte
såkaldte gamle links fra nyhedsgrupperne.

Derfor har jeg været nødtvunget til at finde en alternativ rute, så når jeg
refererer til et-eller-andet, da nævnes der 2 links.

I det konkrete tilfælde skrev jeg følgende:

> [...]
> forstås i lyset af Åb. 19,10 "... (englen siger:) ... Jeg er din
> *medtjener*, som bevarer Jesu vidnesbyrd".

Fil-nummeret kan hjælpe en til at finde det aktuelle tekst-dokument.

Første link (nu udgået fra nyheds-serverne pga. forældelse)

Næste link fra hentet fra Google, og BURDE virke:
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/516ace2256844129

Men jeg MEDTAGER fortsat det første link, fordi Google måske en dag ikke
længere eksisterer, og så kan man jo IKKE finde dokumenterne ...

Det første link er det *originale*, og som virker, når man først er koblet på
Googles interne server-system.

Jeg antager, at noget tilsvarende vil komme til at gøre sig gældende på MicroSofts Bing
og så fremdeles mht. andre ... bla., bla., bla. ...

-

Midlertidig *intern* notat:

Ærlig talt synes jeg at kritikken er "noget" *tynd*, hvis der ikke kan diskes op
med mere end dette ! ...

Un instant, s'il vous plaît. I will be back, soon ...

See perhaps (in the Meanwhile) ...
http://www.youtube.com/watch?v=VVtQKX-zyJY

Last OUTPUT: 11169 news:4bd01e41$0$285$14726298@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11177

Fra : Vidal

Dato : 26-04-10 11:41

Den 26-04-2010 11:29, Kall, Mogens skrev:
> "Vidal"<vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse news:4bd150b9$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>
> [ ... file 11171 ... ]

> Og skal jeg så brændes på bålet som en kætter (apropos *overtro*) ?

Slet ikke, jeg siger bare, pas på med, hvad du roder dig
ud i. Det er ikke nødvendigvis ufarligt, det kan man se
med Hubbard.

> [...]
> reagerer som de gør (og fx. protesterer overfor noget, vi andre finder
> for harmløst, osv.). Så tak for det, Villy ...

Fint nok. Men det er ikke nødvendigvis harmløst at
blande aliens ind som en faktor i kristendommen.

> Anhold ordene:
> ... forføre andre ...

Som Hubbard gjorde det. Gå ned på strøget og se resultatet
af det. En religion, der fupper folk for deres penge.

> Einem kætter ybber alles ...

Nej, nej. Jeg tror, du taler af ærligt hjerte og ikke for
at narre andre.

> Hmm ...
>
> (En *mistanke* opstår i mit sind)
>
> Har du fusket, Villy ?
>
> Var det *dig*, der kontaktede mig under andre alias-navne ?

Nej, jeg har aldrig skrevet til dig privat.

> Øh ...
>
> Det *moderne* menneske har spurgt sig selv:
>
> Are we alone (in space) ?

Det er også fint nok.

> Jeg (og andre) finder det yderst interessant, dersom der vitterlig
> eksisterer andre livsformer i Universet.
>
> Og dette er IKKE i sig selv i modstrid med Bibelen.

Nej.

> Faktisk synes jeg, at det gør det hele meget smukkere; fordi ...

Det, jeg anholder, er, du forsøger at blande kristendommen
ind i din alien-tro. Det er en forfalskning af biblens
mening.

> [...]
> endnu mere FANTASTISK ( i hele sin skaber guddommelighedsfylde),
> dersom vi mennesker har medskabinger på andre kloder ...

Sålænge vi ikke har set nogle aliens, gælder næstebudet
andre mennesker.

> Og videnskabelig set er det i så fald en *sensation* UDEN fortilfælde.
>
> Den hidtil største begivenhen i hele Menneskehedens historie.

Nej, det ved du godt, hvad er.

> Men bevares!
>
> Man skal være videnskabelig interesseret for at kunne indleve sig i dette ...

Lad os tage stilling til aliens, når de lander. Jeg mener
ikke det vil have nogen konsekvenser for troen. Der kan
fint findes sværme af forskellige ikke-humanoide væsner/racer
i universet. Og det kunne være interessant at se deres
fortolkning af tilværelsen.

> Ærlig talt synes jeg at kritikken er "noget" *tynd*, hvis der ikke kan diskes op
> med mere end dette ! ...

Det er ikke så meget en kritik, som det er en advarsel mod
at inficere kristendommen med uvedkommende materiale.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 26-04-10 12:33

Den 26-04-2010 12:40, Vidal skrev:
> Den 26-04-2010 11:29, Kall, Mogens skrev:

[...]

Måske skulle du kigge på:

http://www.bt.dk/udland/supergeni-advarer-mod-rumvaesner

Fra : Kall, Mogens

Dato : 10-05-10 04:32

[ ... file 11177 ... ]

Fra : Kall, Mogens

Dato : 10-05-10 01:03

"Vidal" skrev

[ ... file 11177 ... ]

> Slet ikke, jeg siger bare, pas på med, hvad du roder dig
> ud i. Det er ikke nødvendigvis ufarligt, det kan man se
> med Hubbard.

Æh ...

(Undskyld for ventetiden med dette mit svar. Har haft lidt småtravlt.)

Så sent som i dag (under en gudstjeneste) fik jeg en *bekræftelse* på, at
jeg bare skal fortsætte. De *profetiske* ord lød direkte således: "Bare bliv
ved."
Vedkommende, profetinden, som sagde ordene, havde ingen-som-helst
kendskab til mig og de ting, som jeg går og roder med.

Så dét var jo dejlige ord at få ...

Men, men, men ...

Selv profeter kan lede hinanden vildt (se Matt. 24,24 m.fl), så en bedømmelse
må ikke blot afhænge af noget sådant.

Det må bl.a. også være i *overensstemmelse* med Bibelens lære.

Man kan fx. ikke ha' et godt budskab, hvis man samtidig i gerning begår
drab, eller andre onde ting (således som mange hjernevaskede fanatiske
muslimer jo eksempelvis gør) !

Øh ...

Jeg har engang overfor et menneske skrevet følgende:

Fra : Kall, Mogens

Dato : 10-05-10 01:17

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4be74d29$0$275$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.youtube.com/watch?v=janQnF-gfzs&NR=1

11218

Fra : Kall, Mogens

Dato : 30-04-10 18:41

"Vidal" skrev ...

[ ... file 11171 ... ]

VD:
> ... Jeg tror du er besat, ... [ ... ] ... forføre andre med
> dine antagelser.

Nå, hvad skrev manden ellers, ud over at jeg er en (i hans øjne) farlig
vranglærer ?

For øvrigt den første egentlige kritik, der er kommet ang. Liv-2 hypotesen,
set udfra en vel og mærket *kristen* synsvinkel, hvis man ellers lige ser
bort fra Villys egen distancering til Evangeliets lære, når det ikke lige passer
ham (apropos egenrådig ?). Se desangående ...
https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-person/vidal

*Kristen* konstruktiv kritik (af Liv-2 hypotesen) har ellers været efterlyst
i mange år. Så tak for det, Villy ...

[ ... ]
MK:
[ ... ]

> Altså aliens er Guds sendebud? Ren scientology.

Englen (i Åbenbaringen til Johannes) siger selv, at høn blot er en
*medtjener*, og der er intet - i mine øjne - forkert i dette.

Faktisk *forhindrer* englen, at Johannes TILBEDER høn, og heri
ligger et klart budskab om, at guddommen alene tilhører Faderen,
apropos Jesu ord til djævelen, da Han blev fristet i ørkenen. Se evt.
Matt 4,1-11.

Så det er noget skrækkeligt ævl, du her kommer med, Villy.

Det er IKKE fair at kalde en kristen broden for scientolog - eller
noget derhenaf - bare for Scientologi måske på nogle punkter har
fattet pointen.

Selv djævelen benytter jo sandheden til at *manipulere* med;
eksempelvis over for Adam og Eva. Se evt. 1.Mos. 3.

Men man bliver IKKE blåstemplet af den grund, bare fordi man måske
kan fremstamme nogle sandheder, apropos ...

Du tror, at Gud er én; deri gør du
ret; det tror de onde ånder også -
og skælver.

(James, Jak. 2,19)

Hvad Scientology således siger står helt på *egen* regning. Jeg, derimod,
siger blot, at der måske er noget om snakken mht. et besøg fra Rummet,
og at de muligvis har medvirket til bl.a. Jødernes befrielse fra slaveri i
Egypen (i Oldtiden); ...
hvorfor vi, Menneskeheden, måske nok bør undersøge sagen nærmere!

Mere skal du ikke lægge i disse mine ord!

> Jeg har forsøgt at læse dit googlelink og dit indlæg
> giver ikke nogen mening for mig. ...

Jeg skal ærlig "indrømme", at jeg alle dage har været dårlig til at formulere
mig skriftligt. I'm sorry ...

Kanske DATA-overflow måske også er problemet ...

Det er så også den egentlige årsag til, at jeg nu er begyndt at lave disse
små video-film, hvor det *centrale* i mit budskab fremføres!

> ... Hvem er det, der
> fortæller, vedkommende ikke kendte Jesus personligt,
> Er det dig? Har du personligt mødt Jesus, altså rent
> faktisk.

Enhver *personlig* kristen vil nok sige, at vedkommende har mødt Jesus
i kraft af Gud Helligånd; idet Gud Helligånd ér lig med Jesu Ånd.

Og hvorledes kan denne Gud Helligånd tage bolig i et menneskes indre,
hvis ikke på en-eller-anden måde sker personligt ?

Så jo. Jeg vil til enhver tid vedstå, at jeg har personlig mødt Jesus (i kraft
af Hans ånd).

Men selve Jesu *fysiske* tilstedeværelse må vi vente med til Jesu 2. komme
(den såkaldte Genkomst).

> Mon ikke de fleste kristne tror, Jesus er stærkere end
> djævlen?

Jo, selvfølgelig!

Men mit vidnesbyrd, som dette jo er, omhandler begivenheder, hvor jeg
*dengang* endnu ikke var blevet en personlig kristen, så derfor beretter
jeg om, hvad der skete, udfra min dengang menneskelige, men ikke helt
omvendte sjæl.
Og sandheden er altså her, at jeg dengang ikke anede, at det var Jesu
ånd; altså Gud Helligånd.

Alt, hvad jeg ved, er sådan set blot, at vedkommende dengang kaldte sig
Mikael, og dét sagde mig ikke noget (dengang), fordi jeg endnu ikke havde
stiftet bekendsskab med dette navn (i et kristent regi).

> Hvem er Michael - bibelsk set?

Jehovas Vidner tror, at ærkeenglen Mikael (se Dan 12,1 Judas 9 og Åb 12, 7)
er Jesus Himself. De gør det fordi de har *nedgraderet* Jesus fra at være Gud
Hamselv, til blot nu at være en såkaldt skabning, en engel.

Biblen, derimod, underviser os om, at Jesus er *mere* end blot en skabning: At
Han er Gud, Hamselv (John 10,30 Fil.2,6 m.fl.)

(Så godt som) Al vranglære udspringer af denne degradering af Kristus Jesus!

Korset ér en dårskab for verden!

-

Det sidste nye, jeg har "tilladt" mig at gøre, er, at stille et videnskabeligt
spørgsmålstegn:

Kan det tænkes, at der med begrebet Ærkeenglen Michael *måske*
(og kun måske) også kan være et-eller-andet ang. et besøg fra
Rummet; at dette væsen måske er en art ufonaut ?

Nå ja. Her kommer jeg så selv ind på det !

> Altså engle er Guds sendebud, ikke. Og disse engle er
> i virkeligheden aliens?

Aner det ikke!

Jeg *undersøger* blot sandheden, og er tryg herved, fordi jeg ELSKER
sandheden.

Sandheden *frigør* jo (John 8,32).

Og i Sanheden ser jeg et lille glimt af Jesus (Ham, som jeg elsker), apropos
John 14,6.17 ...

> Så den medskabning er ikke Eva, men aliens?

Naaaah, ... så *bogstavelig* må du nok ikke læse mine ord.

Jeg synes blot, at tanken er strejfende, fordi parallellen er så stor!

Det hedder (vist nok), at gøre sig associationer (på dansk).

Mere skal du nok ikke lægge i disse mine ord.

Jeg er jo ingen profet!

Jeg er blot et menneske ligesom alle Jer andre ...

Forskellen er måske blot, at jeg finder pudsige ting, så I andre overser,
apropos den skjulte skat ...

> Hvorfor er det relevant for kristendommen? ...

Fordi svaret på spørgsmålet jo giver en hel del indsigt i vores *eksistentielle*
forståelse af os selv, og det strejfer jo meget tanken ang. selve meningen med
menneskelivet!

> ... Om vi er alene i
> universet, hverken forstærker eller forringer kristendommen.

Heri har du fuldstændig ret (er min vudering også), ...

Men, men, men ...

Det er jo en fuldstændig vild tanke, at ufonauter måske har *medvirket*
til jødernes befrielse fra slaveri i Egypen, ikke sandt ?

> Er det et forsøg på at forklare Jesus' genopstandelse?...

Nej! På INGEN måde.

Opstandelsen er noget *unikt* (set udfra en kristen synsvinkel).

> ... Et
> rumskib sugede ham op. I såfald er du ukristelig.

Korrekt.

Dog vil jeg ikke på forhånd udelukke, at Jesus *efter* sin opstandelse
måske har taget ophold i en art rumskib. Teksten fra Apostlenes Gerninger
kap 1 vers 9 til 11 er i hvert fald ret tankevækkende desangående !

> Hvad er hensigten med dette?

Tja ...

Bedst beskrive det kan jeg måske udfra følgende link ...
http://www.youtube.com/watch?v=vLt-Yq1OSNU

Hope You got the point ...

> Det må man gerne, ...

Fint ... Det var lige dér, vi skulle hen ...

> ... men jeg tvivler på denne galaktiske
> intervention findes andre steder end i dine forvirrede
> tanker.

Lad det komme an på en prøve ...

Bevismaterialet er efterhånden *ret* omfattende!

> Du har klart ret til at have dine forestillinger, men de
> er private og gælder kun for dig. De har intet med kristendom
> at gøre. Tværtimod.

Og det må så stå for *egen* regning, disse dine ord, Villy!

> Det, jeg siger, er, dine forestillinger stammer ikke fra
> biblen. De ligner mere Hubbards og Crowleys.

Hvad Hubbards og Crowleys har sagt, aner jeg INTET om.

Jeg aner end ikke, *hvem* disse herrer ér!

Alt, hvad jeg ved, er, at fænomenet er begyndt at pege på
nationen Israel (Copyright 61).

Så ...

Jo! Jeg vil faktisk nu ligefrem *hævde*, at Bibelen i særdeleshed
er involveret!

Mange af beviserne er jo - for øvrigt - netop fremdraget i kraft
af den kendsgerning, at Bibelen ér et Oldtidsdokument, hvor man
dengang IKKE havde kendskab til mpderne ting såsom atomfysik
med mere.

Hvorfra stammer alle disse oplysninger (som indirekte står skrevet i
Bibelen) ?

Fra Gud, kunne et menneske så hertil argumentere.

Men et sådant *postulat* har ingen videnskabelig vægt så længere ikke
alle andre muligheder er udtømte, herunder Liv-2 hypotesen!

Hvorfor ?

Fordi den mest simple (og naturlige) forklaring som oftest plejer at være
den rigtige.

Og vi (Menneskeheden) kan faktisk ikke længere udelukke den mulighed,
at der vitterlig har været et besøg fra Rummet (i Oldtiden).

ApG.14,11 kunne måske også indikere en anelse desangående (dog
med en alvorlig vranglære forbundet hertil); idet tanken ikke helt var
dem fremmed, at levende væsner kunne stige ned fra himlen!

> Begrundelsen finder jeg i dine indlæg.

Og du har nu (i det jeg har læst ovenfor) fremført den bedre, således at man
kan forholde sig til den. Og tak for det ...

> Ja, nu har jeg læst din hadeside om mig. ...

Det har vi drøftet før, og bør måske nok ikke *gentage* det
her, apropos trædemølle.

Jeg har sagt, og står ved det, at der IKKE er tale om en hadeside,
men blot en *indsamling* at oplysninger, således at man hurtigt
kan danne sig et indtryk af, hvem du er, og hvad du har sagt i
forbindelse med kristendom osv.

Mere skal du ikke lægge i denne min hjemmeside.

Hvad vi her taler om vil måske også indgå i en opfølgning, da jeg
jo ikke bryder mig om at blive kaldt for en *hykler* (af dig, som
dog trods alt er min kristne broder; idet du jo fortsat bekender dig
som værende kristen), bare fordi jeg ikke er enig med dig mht.
spytslikkeri osv.

Det er - med andre ord - sådan set ikke mig, der hader dig, men
snarrere omvendt!

EOD herfra desangående (i denne tråd), idet det blot skaber al for
megen forvirring, så man ikke længere kan hitte rede i, hvad der er
kritik af Liv-2 hypotesen, og hvad der er af anden art.
Opret evt. en ny tråd, hvis du absolut insisrerer på at tale mere om
dette emne.

> ... Alle dine
> tanker om det stammer fra din misforståelse af et
> af mine indlæg, der peger på, det er "gratis" at angribe
> kristendommen. ...

Se ovenfor. Emnet ér allerede blevet drøftet i andre tråde!

> [...]
> menneske, en af kristendommens angriber.

Se ovenfor. Emnet ér allerede blevet drøftet i andre tråde!

Tak for dit indlæg. Jeg fornemmer, at du mener det seriøst, denne din kritik.
Og det vil jeg aldrig bebrejde nogen for; idet alle sådanne ting bør vurderes,
apropos 1.John 4,1-...

Du har sidenhen skrevet 2 andre indlæg, som jeg endnu ikke har fået læst.

Disse vil jeg også besvare; bare ikke lige nu pga. tidsmangel. Håben du
forstår (mig i dette) ...

With kind regards,
Info-web https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11195

Fra : Vidal

Dato : 01-05-10 15:06

Den 30-04-2010 19:40, Kall, Mogens skrev:
> "Vidal" skrev ...

> *Kristen* konstruktiv kritik (af Liv-2 hypotesen) har ellers været efterlyst
> i mange år. Så tak for det, Villy ...

Derfor ikke, jeg leverer med glæde kritik af fejltro.
Jeg er jo så heldig at sidde inde med den eneste rette
tro.

> [...]
> ligger et klart budskab om, at guddommen alene tilhører Faderen,
> apropos Jesu ord til djævelen, da Han blev fristet i ørkenen. Se evt.

Det mener *du* vel ikke, altså at guddommen alene tilhører
Faderen? Er du ikke tilhænger af treenighedstanken, at
guddommen til Jesus og helligånden tillige?

> [...]
>

> Det er IKKE fair at kalde en kristen broden for scientolog - eller
> noget derhenaf - bare for Scientologi måske på nogle punkter har

Det er jeg til gengæld helt sikker på Scientology ikke
har.

> Du tror, at Gud er én; deri gør du
> ret; det tror de onde ånder også -
> og skælver.
>
> (James, Jak. 2,19)

Er det derfor du tror på tre?

> [...]
> siger blot, at der måske er noget om snakken mht. et besøg fra Rummet,
> og at de muligvis har medvirket til bl.a. Jødernes befrielse fra slaveri i

Det tror jeg så ikke, jeg finder intet i teksterne,
der tyder i den retning.

> hvorfor vi, Menneskeheden, måske nok bør undersøge sagen nærmere!

Men efter min tro, det er der ingen grund til.

> Mere skal du ikke lægge i disse mine ord!

Ok

> Enhver *personlig* kristen vil nok sige, at vedkommende har mødt Jesus
> i kraft af Gud Helligånd; idet Gud Helligånd ér lig med Jesu Ånd.

Nå på den måde, ok.

> Og hvorledes kan denne Gud Helligånd tage bolig i et menneskes indre,
> hvis ikke på en-eller-anden måde sker personligt ?

Ok.

> Så jo. Jeg vil til enhver tid vedstå, at jeg har personlig mødt Jesus (i kraft
> af Hans ånd).

Ok, nogen udtrykker det på den måde.

> Men selve Jesu *fysiske* tilstedeværelse må vi vente med til Jesu 2. komme
> (den såkaldte Genkomst).

Ok.

> Korset ér en dårskab for verden!

Ja, det bliver mere og mere synligt.

> [...]
> (og kun måske) også kan være et-eller-andet ang. et besøg fra
> Rummet; at dette væsen måske er en art ufonaut ?

Jeg tror det ikke. Gud har ikke behov for den slags.

> [...]
>
> Sandheden *frigør* jo (John 8,32).
>
> Og i Sanheden ser jeg et lille glimt af Jesus (Ham, som jeg elsker), apropos

Hvad er det for en sandhed, du søger.

> Fordi svaret på spørgsmålet jo giver en hel del indsigt i vores *eksistentielle*
> forståelse af os selv, og det strejfer jo meget tanken ang. selve meningen med
> menneskelivet!

Mener du ikke, vi kan finde den sandhed i troen?

> Det er jo en fuldstændig vild tanke, at ufonauter måske har *medvirket*
> til jødernes befrielse fra slaveri i Egypen, ikke sandt ?

Det er vi fuldstændigt enige om. For vild endda.

> EOD herfra

Også herfra.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kall, Mogens

Dato : 10-05-10 04:32

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse news:4bdc353f$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

[ ... file 11196 ... ]

> Derfor ikke, jeg leverer med glæde kritik af fejltro.
> Jeg er jo så heldig at sidde inde med den eneste rette
> tro.

Ja, oven-i-købet med ret til at kalde nogle af sine medtjenere for 'hyklere'
osv.! ...

> Det mener *du* vel ikke, altså at guddommen alene tilhører
> Faderen? Er du ikke tilhænger af treenighedstanken, at
> guddommen til Jesus og helligånden tillige?

1 + 1 + 1 = 1

Vi kristne tror på Gud Fader,
Ligeledes tror vi også på, at Jesus faktisk ér Gud.

Og Gud Helligånd tror vi også på, ligesom Jøderne ...

For dem lyder "regnskabet" således:

1 + 1 = 1

Apropos "Toenighedslæren" ...

Dét, som jøderne dengang for 2000 år siden desværre ikke helt forstod,
og ligeledes for Muhammed og hans tilhængere, muslimerne, var, at
Jesus gav *afkald* på at være Gud Hamselv.

Og det er bl.a. også dét, sekten Jehovas Vidner har *misforstået*.

Jesus gav afkald på guddomsretten, og dermed kunne Han fremstå som en
*selvstændig* enhed; adskilt fra Faderen.

Hvis Han havde insisteret på fortsat at besidde selve Guddommen, også
som adskilt enhed, da ville det have været et brudt på hele den mono-
teistiske guddom.

Men Han gav, som sagt *afkald*, jævnfør Fil. 2,7

Og hvordan kan man give afkald på noget, hvis man ikke i forvejen besidder
det ?

Det er navnlig heri Jehovas Vidners *vranglære* består: Man har *degraderet*
Jesu guddommelighed ...

Begå ikke samme fadære, I muslimer, når I omvender Jer, fordi I efterhånden
også har fattet med Jeres menneskeforstand, hvad al dette kommer til at betyde
for hele Menneskeheden, og fordi I (ligesom vi) også gerne vil med til FESTEN,
apropos Esajas 2,2b

Hold Jer laaaaaaangt borte fra denne sekt (Jehovas Vidner) !!!

ADVARSEL ... lovtrældom
ADVARSEL ...
ADVARSEL

> Det er jeg til gengæld helt sikker på Scientology ikke
> har.

Lad os glemme dem. De har jo - reelt set - INTET at byde på, bortset
fra en anden variant af lovtrældom, som jo blot gør folk ulykkelige.

Jesus, derimod, har lovet os et liv i overflod ...

> Er det derfor du tror på tre?

1 + 1 + 1 = 1

> Det tror jeg så ikke, jeg finder intet i teksterne,
> der tyder i den retning.

Nej! Det *hele* er camoufleret, som en skat, man finder på en mark!

Og den videnskabelige forklaring herpå kunne være, at ... (den lille pige
skal ha' mulighed for *selv* at vælge sin fremtid) ... Det er - i så fald - en
Gentleman, vi her har at gøre med ...

> Men efter min tro, det er der ingen grund til.

Nej, for du har muligvis mistet den vidunderlige dejlige ting, som Gud ellers har
udrustet os med, nemlig *nysgerighed*.

Eller i hvert fald en lille, bitte smule

Og det er dét, der givetvis er hele pointen, når Jesus taler om - i forbindelse med
Genkomsten Hans - at gribbene vil flokkes om byttet.

De første kristne kunne heller ej holde bøtte, ApG 4,20

Og den, som har opdaget en UFO kan heller ej holde bøtte.

INGEN efterretningstjeneste kan skjule det, uanset hvor megen
tavshedspligt de bliver pålagt ...

Hvorfor ?

Fordi Menneskeheden har fattet, hvad konsekvensen (af et sådant besøg)
kommer til at betyde for os.

Og mon Villy forbliver ikke-nysgerig, NÅR tegnene på himlen tager til
i styrke:

Og da skal menneskesønnens tegn
vise sig på himmelen ...

Og Han skal sende Sine engle ud
med mægtig basunklang ...

(Matt. 24,30a.31.)

La grande "invasion" ...

Et Udsagn:

(Opråb til de onde)

Ve de onde, den dag, som ikke nåede at omvende sig (fra ondt)!

Bryd med djævelens gerninger, uslinger !

Quit the deal !

Do it now !

Today !

> Ok

Fint ...

> Nå på den måde, ok.

1 + 1 + 1 = 1 ...

> Ok.

> Ok, nogen udtrykker det på den måde.

> Ok.

> Ja, det bliver mere og mere synligt.

> Jeg tror det ikke. Gud har ikke behov for den slags.

Pave Villy har netop lige kommet med sin første udtalelse ...

Jeg tror ikke => Gud er enig med mig i dette.

Gud har ikke behov for katte. Ergo findes katte ikke! ...

Er det lidt om snakken ?

> Hvad er det for en sandhed, du søger.

Hmm ...

Hvis du elsker en person, da nyder du jo at være sammen med vedkommende.

Og det er jo altid spændende at lære nye siden af denne person at kende.

Det ku' være din ægtefælle, eller dit barn.

Men det ku' ligeså vel være en kat, en ufonaut, eller ... Husets Herre°, Jesus.

Jeg har nok valgt at nyde fællesskabet med Ham, vel vidende at mig langtfra
fatter alting, apropos Salme 131.

Der er ting, som Han gerne vil vise mig (og Jer andre).

Han står ligesom bare og venter på, at vi giver Ham *tilladelse*, for Han er en
Gentleman, der ikke med vold og magt presser sig på og gennemtvinger Sin
vilje.

Han vil gerne ha', at vi også af hjertet siger 'ja tak'.

Sådan er Kærlighed°.

Og dette være væsen er altid spændende at udforske, hvis man altså er
nysgerig (og tør leve livet) ...

> Mener du ikke, vi kan finde den sandhed i troen?

Jeg er både en kristen *og* en videnskabsmand.

Jeg vil også gerne forstå det med min forstand!

Ja, jeg tror på Jesus. Jeg tror på, at Han døde for mig og at jeg skal leve med
Ham i al evighed, også når dette Univers er gået til grunde.

Jesus siger i hvert fald:

Jeg er opstandelsen og livet;
den, som tror på Mig, skal leve,
om han end dør.

Og enhver, som lever og tror på
mig, skal i al *evighed* ikke dø.
Tror du det ?

(John 11,25-26)

Og jeg finder det *umådelig* sjovt, når dette, jeg tror på OGSÅ har en
udfoldelse allerede her-og-nu i vort fysiske Univers.

Hvis jeg havde været med, da Jesus mættede 5000 med 2 fisk og 5 brød,
da tror jeg nok, at jeg havde skreget af grin ...

Det kan være ret sjovt at følges med Jesus ...

Og Jesus har mange venner, også engle ...

Og kanske vi har det ret sjovt sammen ! ...

Enok *vandrede* med Gud, og han var ikke mere [på Jorden],
thi Gud tog ham (Genesis 1.Mos. 5,21-24)

Så Enok døde slet ikke (så vidt vi ved).

Jo! Jeg er ret sikker på, at der er sjovt i Himlen ...

Og jeg er også ret sikker på, at det en dag vil træde *synligt* frem
i dette vor Univers og genoprette Riget for Israel (ApG 1,6-)

> Det er vi fuldstændigt enige om. For vild endda.

Men vi kan heller ej udelukke det på forhånd!

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11222