Pop-rock undergruppe
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 21:51

Da en hel del pop og rockinteresserede er meget utilfredse med den megen
slagermsuik der diskuteres, vil jeg foreslå at de utilfredse måske laver en
undergruppe indenfor musik. Den kunne hedde dk.kultur.poprock.
Vi må jo erkende at en del, ikke lige er så interesseret i den musik der
vinder frem, hvis den ikke lige passer til ens egen smag. Derfor vil jeg da
foreslå denne nye musikgruppe. det vil jo også være en stor fordel for disse
folk. De vil ikke længere føle sig provokret. Ville det ikke være en god
ide?
Så kunne man have
1: dk.kultur.musik (til den folkelige musik "dansktop, svensktop, norsktop,
tysk og hollandsk slager, USA country, rock´n´roll o.s.v.)
2: dk.kultur.poprock (Til pop og rock)

Hilsen Åge

Fra : Bo Armand

Dato : 23-04-10 22:08

meddelelse news:4bd20856$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> 1: dk.kultur.musik (til den folkelige musik "dansktop, svensktop,
> norsktop, tysk og hollandsk slager, USA country, rock´n´roll o.s.v.)

Hvad er forskellen på 1, hvor du skriver rock´n´roll o.s.v.
Og 2, pop og rock ??

http://da.wikipedia.org/wiki/Popmusik

Hilsen Bo Armand

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-04-10 22:11

meddelelsen news:4bd20856$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> 1: dk.kultur.musik (til den folkelige musik "dansktop, svensktop,
> norsktop, tysk og hollandsk slager, USA country, rock´n´roll o.s.v.)

Åge, dit vrøvlehoved - har du nu igen siddet og sniffet til frituregryderne
nede på grillen?

Eller har du røget fjolletobak/drukket for mange fadbamser?

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-04-10 22:17

On 23-04-2010 23:11, Eva Schmidt wrote:

> Åge, dit vrøvlehoved - har du nu igen siddet og sniffet til
> frituregryderne nede på grillen?
>
> Eller har du røget fjolletobak/drukket for mange fadbamser?

Ikke noget eller. Åge har gjort det hele.
Han er høj oppe. Det er hansirusen. Men den fortager sig, og svinder
hjem igen til Hansistæderne.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-04-10 22:21

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Ikke noget eller. Åge har gjort det hele.
> Han er høj oppe. Det er hansirusen. Men den fortager sig, og svinder hjem
> igen til Hansistæderne.
>
> Henning.

Nu har den gode Åge jo hele tiden lidt af slagerfeber - så mon han bliver
anderledes når Hansi-feberen er forbi?

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-04-10 22:24

On 23-04-2010 23:21, Eva Schmidt wrote:

> Nu har den gode Åge jo hele tiden lidt af slagerfeber - så mon han
> bliver anderledes når Hansi-feberen er forbi?

Nej det gør han ikke.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 08:25

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Nu har den gode Åge jo hele tiden lidt af slagerfeber - så mon han bliver
> anderledes når Hansi-feberen er forbi?
>
> mvh Eva

Det kunne jo efterfølgende gå over i VIKINGARNA-feber og derefter over i
FEDE FINN OG FUNNY BOYZ-feber.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-04-10 08:34

meddelelsen news:4bd29cb4$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Det kunne jo efterfølgende gå over i VIKINGARNA-feber og derefter over i
> FEDE FINN OG FUNNY BOYZ-feber.
>
> Hilsen Åge

De sidste optræder ellers en spytklat fra hvor jeg bor for tiden - meeen de
er ikke lige mit store nummer.

Vikingarna derimod - jeg har næsten samtlige deres "Kramgoa låter", så hvis
jeg ønsker at høre dem, kan jeg bare smide en af dem i spillen

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 11:54

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Nu har den gode Åge jo hele tiden lidt af slagerfeber - så mon han bliver
> anderledes når Hansi-feberen er forbi?
>
> mvh Eva

Det er nok bare abstinenserne der begynder at melde sig...

Åge snup en pibe mere, så forsvinder de igen )))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 11:58

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Åge snup en pibe mere, så forsvinder de igen )))
>
> M.V.H....Benny..

Forsvinder de? - Forsvinder Krutte, Jensen og Grinå så ? , hmmm...?, nå!

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 12:00

meddelelse news:4bd4202a$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Forsvinder de? - Forsvinder Krutte, Jensen og Grinå så ? , hmmm...?, nå!
>

> Hilsen Åge

Nej Nej.... De løber ingen steder...

Kun abstinenserne )

Træerne vokser ikke ind i himlen...

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 12:04

> Nej Nej.... De løber ingen steder...

Arhh shitt!

> Kun abstinenserne )

Nårhhh, det er da altid noget. Disse personer giver meget store abstinenser.
Findes der piller der er stærke nok til at kunne klare problemet - er de
opfundet endnu?

> Træerne vokser ikke ind i himlen...

Nej, det er så rigtigt, det gør disse individers fornuft heller ikke. hæhæ

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 13:47

meddelelse news:4bd421a9$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> problemet - er de opfundet endnu?

> Nej, det er så rigtigt, det gør disse individers fornuft heller ikke. hæhæ

Ellers vil jeg sgu vide hvor de står... For jeg har jo lige fået ny
motorsav...
Som en brækket arm har forhindret mig i at få afprøvet

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 13:19

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Nej Nej.... De løber ingen steder...
>
> Kun abstinenserne )
>
> Træerne vokser ikke ind i himlen...

Næeh vi skal nok blive her. Det er så morsomt at følge schlagermusikken
fortsatte dødskamp

Fra : Hauge

Dato : 25-04-10 13:23

Allan Krautwald skrev:
> Næeh vi skal nok blive her. Det er så morsomt at følge schlagermusikken
> fortsatte dødskamp

Jeg har et gæt på hvem eller hvad der lever længst...

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 13:27

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har et gæt på hvem eller hvad der lever længst...
>
> /Hauge

............. men hvis musikerne i Rolling Oldefars bliver 165 år gamle om
få år, så lever Kruttes rock længst. hehe

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 13:23

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Næeh vi skal nok blive her. Det er så morsomt at følge schlagermusikken
> fortsatte dødskamp

Hehe. Er der panik ved lukketid

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 13:50

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Næeh vi skal nok blive her. Det er så morsomt at følge schlagermusikken
> fortsatte dødskamp

Den dør ikke, det vil være tidsspilde at vente på.

Den har aldrig været inde i en dødskamp....
Uden Tyskerne, var selv Beatles jo blevet opløst
længe før de overhovedet blev kendt....
Så set i det lys, var det jo schlagerfolket der holdt
rocken i live. Så Længe Leve Schlager Musikken.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 13:54

> Den dør ikke, det vil være tidsspilde at vente på.

Selv ikke Krutte vil opleve det, selv om han er Gud og vil leve evigt.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 14:20

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Den dør ikke, det vil være tidsspilde at vente på.

Selvfølgelig gør den ikke det. Der vil altid være et mindre marked for det
og fred med det da.
Men eftersom Åge jo altid skarpvinkler, må man jo følge med for at blive
hørt
Han vælger ikke at fatte, at rockmusikken er den mest fremherskende musik og
hans evige påstande om, at schlagermusikken har den bredeste tilslutning,
har så fået mig til at bruge Rolling Stones som eksempel på det modsatte.
Ikke fordi de er det eneste saliggørende, der findes da mange spændende
nutidige rockbands. Men her er virkelig tale om et band, der samler på tværs
af generationerne, har set folk fra 15 til 60+ ved deres koncerter. Og så
længe de udgiver habile plader og kan samle 6-7 millioner tilskuere til
deres turnéer har de vel en berettigelse stadigvæk.

Men det korte af det lange er...schlagermusikken vil selvfølgelig fortsat
eksistere (navnlig i Tyskland og et par lande mere, fordi de har en
tradition for det), men rock- og popmusik vil så langt øjet rækker være den
mest fremherskende musikform. Sådan har det været i mere end 40 år og sådan
bliver det ved med at være, så længe der kommer nye talenter til.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 15:26

> [...]
> den mest fremherskende musikform. Sådan har det været i mere end 40 år og
> sådan bliver det ved med at være, så længe der kommer nye talenter til.

Jamen du bliver ved at at skrive, at de samler... Jeg ved ikke, hvordan du
får det til at passe. Åge skrev om Dansktop, og fik på puklen for det... Så
Tysk Schlager, og får på puklen for det... Til gengæld kan jeg da huske...
At den noget lidt ældre Pop, klinger fedt i Åge's ører... Sweet & Slade, er
Guf for øregangene, ifølge Åge selv.... Det fortæller mig da, at mindst
halvdelen af The Rolling Stones numre, også vil glide ned, uden at Åge får
brandsår i øregangene, da både Sweet & Slade var mere højtråbende og som Åge
ville kalde det " Næsering " end Rolling Stones er.... Det forekommer mig,
at dette helt har forbigået din opmærksomhed.... Faktisk tror jeg, at Åge er
mindst lige så meget til Rock som du er... han er bare ikke særligt stærk i
navnene.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 15:30

> [...]
> tror jeg, at Åge er mindst lige så meget til Rock som du er... han er bare

Der er ikke noget, der har forbigået mig....og hatten af for det. Jeg har
sgu da heller ingen problemer med, at Åge kan lide schlager....fint nok med
det.
Men du forholder dig ikke til årsagerne til, at debatterne har udviklet sig
sådan og det var egentlig mit budskab med dette indlæg. Men så lad det
hvile...eller forhold dig til det...hvis du altså liiiige tænker tilbage og
er ærlig omkring det.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 16:17

> [...]
> hvile...eller forhold dig til det...hvis du altså liiiige tænker tilbage

Er der noget jeg har misforstået, må du jo forklare mig, hvad det er.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 17:45

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Er der noget jeg har misforstået, må du jo forklare mig, hvad det er.
>
> M.V.H....Benny..

Du har misforstået det meste.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 17:50

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Du har misforstået det meste.

Ohhhhhhh.... Krutte er GUD - Folket har taget fejl

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 19:06

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Du har misforstået det meste.

Det var jeg klar over du ville skrive....

Men er det et svar ????

M.V.H....Benny..

Fra : Hauge

Dato : 25-04-10 19:16

Benny Mortensen skrev:
> Men er det et svar ????

Det er svaret fra en som heller ikke har fattet noget som helst, så er
det nemmest bare at svare sådan.

/Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 19:25

> Det er svaret fra en som heller ikke har fattet noget som helst, så er det
> nemmest bare at svare sådan.
>
> /Hauge

Du har jo nok ret

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 19:36

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Du har jo nok ret
>
> M.V.H....Benny..

Lyder i hvert fald sansynligt

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 20:37

> Det er svaret fra en som heller ikke har fattet noget som helst, så er det
> nemmest bare at svare sådan.
>
> /Hauge

Hauge dog gamle dreng...hvad mener du "heller ikke"

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 20:42

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Hauge dog gamle dreng...hvad mener du "heller ikke"

Måske Jensen og Linå, hvem ved. Simpelthen hele familien.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 15:45

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Til gengæld kan jeg da huske... At den noget lidt ældre Pop, klinger fedt
> i Åge's ører... Sweet & Slade, er Guf for øregangene, ifølge Åge selv....

Men det er værd at huske at det er IKKE fordi det er gammelt at jeg kan lide
det. Det er fordi jeg synes det er kræs og guf. Det kunne ligeså godt være
fra i går.

Sweet lavede meget godt, synes jeg. her er et par eksempler:
Blockbuster: http://www.youtube.com/watch?v=BgrYf7VWASE
Ballrum Blitz: http://www.youtube.com/watch?v=VzpWJx3I2DY&feature=related
Men jeg kunne bedst lide når de lavede slagermusik:
Funny Funny: http://www.youtube.com/watch?v=dd8JHqjHJ5U
Coco http://www.youtube.com/watch?v=ofHWG-5Ol5U&feature=related
- men det var jo ikke ligefrem det de gjorde mest i. De har vel kun lavet
disse par stykker

Beatles lave også meget godt, men bedst var deres to sange som var i
slagergenren:
ObladiOblada: http://www.youtube.com/watch?v=LedUjMuTR7Q
Yellow submarine: http://www.youtube.com/watch?v=bM5NIi8m_kQ&feature=related

Pudsigt hvor, især Sweet, kunne springe let og elefant mellem 2 vidst
forskellige genrer. Et spring fra Blockbuster til FunnyFunny. Det ligner jo
ikke engang hinanden.
Noget sådant sker ikke idag. Jo, i Prøjserland kan de godt springe sådan.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 16:19

meddelelse news:4bd45553$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> jo ikke engang hinanden.
> Noget sådant sker ikke idag. Jo, i Prøjserland kan de godt springe sådan.

Yaerh.... It's funny how sweet Coco can be

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 08:23

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
>Men den fortager sig, og svinder hjem igen til Hansistæderne.
>
> Henning.

HanSEstederne.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-04-10 22:39

> Åge, dit vrøvlehoved - har du nu igen siddet og sniffet til
> frituregryderne nede på grillen?
>
> Eller har du røget fjolletobak/drukket for mange fadbamser?

Grillmutter har sgu nok taget trykket...derfor er han helt ustyrlig

Fra : Hauge

Dato : 23-04-10 23:08

Allan Krautwald skrev:
> Grillmutter har sgu nok taget trykket...

Plejer det ikke være dig?

/Hauge

Fra : P.Petersen

Dato : 24-04-10 00:01

> Plejer det ikke være dig?
>
> /Hauge

Styr nu din Tourette.
Sig til hvis du har brug for yderligere hjælp.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Hauge

Dato : 24-04-10 08:12

P.Petersen skrev:
> Styr nu din Tourette.
> Sig til hvis du har brug for yderligere hjælp.

Det var nu Allan der skulle have hjælp.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 08:34

> Det var nu Allan der skulle have hjælp.
>
> /Hauge

Jeg synes det er pænt af ham at tilbyde sin hjælp. Det er altid
beundringsværdigt når folk de selv lider af et problem, har overskud til at
fortælle om det og hjælpe andre.
Han kunne da lave en studiekreds sammen med Krutte-børgen. Han er jo
lige ude på kanten. Måske det kan nåes, selv om jeg tvivler. Hjælpen kunne
starte med at
han knækker sine Rolling Bedstefar-lper. hæhæ

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-04-10 09:59

> Det var nu Allan der skulle have hjælp.
>
> /Hauge

Næeh klarer mig fint uden

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 10:07

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Næeh klarer mig fint uden

Krutte behøver ingen hjælp. Det er håbløst.

tihi

Han kan selv trække sin håndsvings-pladespiller op.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 08:31

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Styr nu din Tourette.
> Sig til hvis du har brug for yderligere hjælp.
> Med venlig hilsen
> Pelle

Det er altid beundringsværdigt når folk der selv lider af et syndrom, har
overskud til at fortælle andre om problemet.
Hvorfor ikke rejse rundt med foredragsvirksomhed på skoler o.lign.

Hi Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 08:26

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Plejer det ikke være dig?
>
> /Hauge

Han er i hvert fald helt euforisk og i en anden verden, over at
håndsvingspladespilleren vinder stærkt frem hjemme i hans stue og køkken. Og
så selvfølgelig Rolling Bedstefar

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-04-10 08:39

meddelelsen news:4bd29d21$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Han er i hvert fald helt euforisk og i en anden verden, over at
> håndsvingspladespilleren vinder stærkt frem hjemme i hans stue og køkken.

Plejer det ikke at være Rolling Oldefar?

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 08:45

> Plejer det ikke at være Rolling Oldefar?
>
> mvh Eva

Jo, men hjemme hos Krutte er de meget fremme og der er de ikke så gamle. De
vinder nemlig stærkt frem hjemme i Kruttes stue og køkken. Der heddder de
kun Rolling Bedstefar.
Men herude i samfundet skulle de nok nærmere til at skifte navn til
Rolling Tip-Oldefar. Nu har de begge ben i graven og stikker kun hovedet op
for at trække vejret.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-04-10 08:48

meddelelsen news:4bd2a161$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Men herude i samfundet skulle de nok nærmere til at skifte navn til
> Rolling Tip-Oldefar. Nu har de begge ben i graven og stikker kun hovedet

Jeg ved ikke - efter sigende kan de stadig det med damer
Læste et sted, at én af dem (ikke Mickse), har en veninde, der er ung nok
til at være hans barnebarn, addr!

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-04-10 10:04

> Jeg ved ikke - efter sigende kan de stadig det med damer
> Læste et sted, at én af dem (ikke Mickse), har en veninde, der er ung nok
> til at være hans barnebarn, addr!

Hvem ved hvad Hansi laver, når han ikke er hjemme
Glemte da vist helt at fortælle Åge, at deres seneste album gik direkte ind
på 1. pladsen i Danmark, noget selv ikke Hinterhüler kunne klare

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-04-10 10:03

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Plejer det ikke at være Rolling Oldefar?
>
> mvh Eva

Næeh Åge har indset, at han har taget fejl efter at have set dette klip fra
Rio, hvor de spiller for 1.200.000 tilskuere...noget andet end de 14 der
fylkes om Havnegrillen, når der indbydes til træskodans

http://www.youtube.com/watch?v=8QKhOkTB8bM

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 11:56

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Grillmutter har sgu nok taget trykket...derfor er han helt ustyrlig

Hvad pokker Allan....

Har hun været dig utro....

Så må du have krav på mindst 3 Grill-(M)åger

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 12:01

> Så må du have krav på mindst 3 Grill-(M)åger
>
> M.V.H....Benny..

Og han sidder trods alt med sin lille mås oppe i frituregryden og kan
overskue grillmutter og det hele. Han har vist tankerne omkring
håndsvingspladespillerens
større og større udbredelse hjemme i hans reolsystem.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 13:45

meddelelse news:4bd420ed$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> håndsvingspladespillerens
> større og større udbredelse hjemme i hans reolsystem.

Nah... Jeg tror den med håndsvinget er vist forbi sin tid...

En æske nye nåle, var i hvert fald ikke så lidt billigere, end en ny Pick up
i dag...

Jamen du smider da heller ikke noget gammelt musik ud, bare fordi du har
købt noget nyt. Vel ?.

Sådan går det vel med alle samlinger.... De vokser sig store med tiden... Og
kun meget slemme økonomiske kriser, kan få en til at overveje at sælge ud af
dem.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 13:21

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Hvad pokker Allan....
>
> Har hun været dig utro....

Jeg foretrækker det på den måde....har jo set madammen, da jeg var på Fur

Lad bare (m)Åge hygge sig der

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 13:54

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Jeg foretrækker det på den måde....har jo set madammen, da jeg var på Fur
>
> Lad bare (m)Åge hygge sig der

Ja det har jeg jo stadig tilgode

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 08:23

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Åge, dit vrøvlehoved - har du nu igen siddet og sniffet til
> frituregryderne nede på grillen?

Ikke så længe krutte-sen sidder med sin lille mås oppe i frituregryden,
yrdhkkk...

> Eller har du røget fjolletobak/drukket for mange fadbamser?

Nøhhhh......, men man varmer vel lidt op til MUSIKKANTENSTADL i aften.
det gør du og dit livs Henning vel også, eller hwa?.

Gnæk-gnæk

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-04-10 08:30

meddelelsen news:4bd29c3e$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Nøhhhh......, men man varmer vel lidt op til MUSIKKANTENSTADL i aften.
> det gør du og dit livs Henning vel også, eller hwa?.

Arrhhh ved du hvad, vi finder nok på noget andet

Nå pjank til side - jeg kan slet ingen tyske kanaler tage - men der er da
noget slagerhalløj på en af de danske kanaler, så det må jeg jo lade mig
nøje med.
Og ellers smide en af mine slager-CD´er i spillen, det er jo også en
mulighed.

mvh Eva

Fra : J

Dato : 24-04-10 08:31

meddelelse news:4bd29c3e$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Nøhhhh......, men man varmer vel lidt op til MUSIKKANTENSTADL i aften.
> det gør du og dit livs Henning vel også, eller hwa?.

Vi er mange, der varmer op til MUSIKANTENSTADL i aften.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 08:36

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> Vi er mange, der varmer op til MUSIKANTENSTADL i aften.

Det tænkte jeg sgu nok. Hvor mange sån cirka?

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-04-10 08:38

Åge Halldorsson skrev:

>Det tænkte jeg sgu nok. Hvor mange sån cirka?

J og de to andre i J's corpus

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-04-10 10:05

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> Vi er mange, der varmer op til MUSIKANTENSTADL i aften.

Dig Åge og vennerne inde i spejlet?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 11:58

> [...]
>
> Nøhhhh......, men man varmer vel lidt op til MUSIKKANTENSTADL i aften.
> det gør du og dit livs Henning vel også, eller hwa?.

Nej da.... Jeg skal bare se Neighbours....

Jeg ved ikke hvorfor, men dem har jeg altid været helt glad ved.

M.V.H....Benny..