Vinyl salget boomer stadig
Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-04-10 21:34

Her er en video fra ABC News i USA, som endnu engang beviser, at vinylpladen
er på vej tilbage for fuld styrke. Åge behøver ikke kommentere det, også på
dette område plejer han at benægte fakta

http://abcnews.go.com/video/playerIndex?id=7011708

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 21:40

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
> også på dette område plejer han at benægte fakta

Nej nej slap nu af oppe i frituregryden.
Det er rigtigt hvad Krutte skriver. Vinylpladen vionder mere og mere frem
hos Krutte
og også håndsvingspladespilleren vinder mere og mere frem i Kruttes fremtid

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-04-10 21:54

Allan Krautwald <allan@kanelbolle.dk> wrote:

> [...]
> er på vej tilbage for fuld styrke. Åge behøver ikke kommentere det, også på
> dette område plejer han at benægte fakta

rigtig mange albums i de kategorier jeg følger bliver faktisk stadig
udgivet på vinyl ... måske i "limited runs" eller som "special edition"
.... men nogen må jo købe skidtet ;)

/thomas

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-04-10 21:57

Thomas von Hassel skrev:

>men nogen må jo købe skidtet

skidt bliver solgt i stor stil, bare kig øverst på top 40.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-04-10 22:02

> skidt bliver solgt i stor stil, bare kig øverst på top 40.
>
> --

Ja det er satame uhyggeligt

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 22:05

> Ja det er satame uhyggeligt

Ja, vi må have noget mere hvor sangerinder skriger som om de blev voldtaget
eller gisper efter vejret.
Det er der for lidt af på hitlisten

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 22:03

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> skidt bliver solgt i stor stil, bare kig øverst på top 40.

Sådan! - Skidt i kategorien "musik hvor sangeren synger"

Og så er der alt de gode kvalitetsmusik derunder, nemlig "musik hvor
sangeren har åndedrætsbesvær - og kvinder hyler som om de blev voldtaget"

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-04-10 22:01

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> rigtig mange albums i de kategorier jeg følger bliver faktisk stadig
> udgivet på vinyl ... måske i "limited runs" eller som "special edition"
> ... men nogen må jo købe skidtet ;)
>
> /thomas

Selvfølgelig...ellers ville de jo ikke blive lavet. Der har hele tiden været
produceret vinyl, men nye er så, at salget er mere end fordoblet på 2 år,
samtidig med at CD-salget er styrtdykket (ikke af den årsag ganske vist).
Men som du kan se er Åge allerede igang med at starte nye og ligegyldige
tråde om emnet og hans tåbelige svar er blot endnu et bevis på, at der ikke
kan snakkes seriøst med den mand i disse debatter.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-04-10 22:06

> [...]

> samtidig med at CD-salget er styrtdykket (ikke af den årsag ganske vist).

nej .. det er da meget nemmere at downloade og have sangen spillende
inden for 15 sekunder ... men det mangler den "fysiske" forbindelse til
musikken ...

/thomas*

* der stadig køber det meste på cd pga. den højere lydkvalitet ...

Fra : Max

Dato : 23-04-10 22:10

Hej Thomas

> * der stadig køber det meste på cd pga. den højere lydkvalitet ...

Det gør jeg også, selv om jeg føler at LP'en lyder bedre, men jeg
gider ikke rigtig besværet mere :)

Max

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-04-10 22:13

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Thomas

> Det gør jeg også, selv om jeg føler at LP'en lyder bedre, men jeg
> gider ikke rigtig besværet mere :)

jeg har ikke råd til det LP udstyr jeg vil have hvis det skal være
rigtig godt .. :)

/thomas

Fra : Max

Dato : 23-04-10 22:15

Hej Thomas

> jeg har ikke råd til det LP udstyr jeg vil have hvis det skal være
> rigtig godt .. :)

Ok, min vinylfræser er vel over 30 år gammel, ja så den
er afskrevet :)

Max

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-04-10 22:36

> Ok, min vinylfræser er vel over 30 år gammel, ja så den
> er afskrevet :)
>
> --
Man kan faktisk købe dem mange steder...så det er ingen undskyldning. Selv
min søn på 21 har da en glimrende pladespiller

Fra : Max

Dato : 23-04-10 22:47

Hej Allan

> Man kan faktisk købe dem mange steder...så det er ingen undskyldning.
> Selv min søn på 21 har da en glimrende pladespiller

Jeg talte om økonomisk afskrivning.

Max

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-04-10 23:01

> Jeg talte om økonomisk afskrivning.
>
> --
> Mvh
> Max

Ja forlængst

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-04-10 22:35

> * der stadig køber det meste på cd pga. den højere lydkvalitet ...

Ja det kan jo diskuteres, det afhænger nok af afviklingsmediet
Men bare rolig...jeg køber skam både CDer og vinyler, som jeg har gjort hele
tiden...men det er da interessant med den udvikling.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 08:16

> Ja det kan jo diskuteres, det afhænger nok af afviklingsmediet
> Men bare rolig...jeg køber skam både CDer og vinyler, som jeg har gjort
> hele tiden...

> men det er da interessant med den udvikling.

Helt klart. Hornhøjttaleren, håndsvingspladespilleren og Rolling Oldefar
længe leve. Her er Kruttes virkelig, hehehh......
http://stari.dk/stort.asp?selbinr=71335

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-04-10 22:10

> [...]
> ligegyldige tråde om emnet og hans tåbelige svar er blot endnu et bevis
> på, at der ikke kan snakkes seriøst med den mand i disse debatter.

Gad vide om Åge har et eller andet traume med hensyn til vinylplader?

Er han blevet banket med dem som lille, siden han nærmest dementerer, at de
findes?

Slagermusik kan vel også udgives på vinyl, så det.....

mvh Eva

Fra : Max

Dato : 23-04-10 22:13

Hej Eva

> Er han blevet banket med dem som lille, siden han nærmest dementerer,
> at de findes?

Bare vent til Hansi kommer på vinyl.

Max

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-04-10 22:37

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Er han blevet banket med dem som lille, siden han nærmest dementerer, at
> de findes?

Sikkert. Det er nok derfor han føler sig tiltrukket af grillmutter...hun har
hemmelige talenter

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 12:27

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Sikkert. Det er nok derfor han føler sig tiltrukket af grillmutter...hun
> har hemmelige talenter

Nej da, hun har en pladespiller, og en LP med Gitte Hænning

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 12:33

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Nej da, hun har en pladespiller,

AHAAAA..... der kom det frem. Det er altså derfor Krutte-manden sidder oppe
i frituregryden. Vinylpladerne vinder så stærkt frem hjemme i hans
reolsystem, at han bliver nødt til at tage nogle af dem med op i
frituregryden - og så har grillmutter en pladespiller - javel jo. ser man
det - ja det gør man jo.
Mon de spiller Rolling Oldefar. Det er i hvert fald en gruppe som er i
stærk fremgang hos Krutte

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 13:10

meddelelse news:4bd42873$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> det - ja det gør man jo.
> Mon de spiller Rolling Oldefar. Det er i hvert fald en gruppe som er i

Jeg vil ikke håbe de vinder frem her hos mig....

Ikke fordi, jeg så det gerne... Men Skrubtudsen ville blive stiktosset..
Hun syntes allerede, der er alt for mange... Hvad jeg selvfølgeligt
ikke forstår en lyd af...

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 13:15

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ikke fordi, jeg så det gerne... Men Skrubtudsen ville blive stiktosset..
> Hun syntes allerede, der er alt for mange... Hvad jeg selvfølgeligt

Der er altid folk, der ikke kan forstå det væsentlige her i livet. CDer
fylder mere end LP'er, da ryggene er bredere. Men det kan kvinder vel ikke
forholde sig til. Det er lidt ligesom de tumper, der samler på fyldte
ølflasker...totalt idioti

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 13:32

> [...]
> fylder mere end LP'er, da ryggene er bredere. Men det kan kvinder vel ikke
> forholde sig til. Det er lidt ligesom de tumper, der samler på fyldte

Ja jeg syntes også det er uretfærdigt... At man skal betale så meget,
for at få fat i flasken, men vi får kun en Krone, når den kommer
tilbage

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 13:13

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Nej da, hun har en pladespiller, og en LP med Gitte Hænning
>
> M.V.H....Benny..

Nåeh der kom sandheden frem...troede ellers Åge havde hemmelige talenter
også

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 13:31

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Nåeh der kom sandheden frem...troede ellers Åge havde hemmelige talenter
> også

Nej Nej da, han har bare en forkærlighed for Sladder...

Derfor kalder de ham Fur Folkeblad

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 13:36

http://www.furnyt.dk/2/index.php

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 08:10

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Gad vide om Åge har et eller andet traume med hensyn til vinylplader?

Overhovbedet ikke. Åge bruger sine vinylplader som frisbee
http://www.youtube.com/watch?v=9j6QzWGzeuw&feature=player_embedded

> Er han blevet banket med dem som lille, siden han nærmest dementerer, at
> de findes?
Åge har jo lige fortalt at han bruger dem som frisbee.

> Slagermusik kan vel også udgives på vinyl, så det.....
Men det har jeg ikke hørt om at det bliver. Det er mest beregnet på
gammeldags rockfolk og sån. Altså for dem som synes at ny musik er sån noget
som er indspillet i 1960.
Krutte f.eks.
Vinylplader kan overhovet ikke købes i de gængse dagligvarerbutikker over
det ganske danske land. Det er kun for fanatikere og fortidsuhyrer. Jeg har
aldrig set dem i:
FØTEX , - KVICKLY eller LØVBJERG og det er store varehuse som er ganske
almindeligt udbredt blandt den almindelige dansker i kongeriet.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-04-10 08:13

Åge Halldorsson skrev:

> Jeg har aldrig set dem i:
>FØTEX

Jeg har tit set vinylplader til salg i Føtex

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 08:19

> Jeg har tit set vinylplader til salg i Føtex
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk'

Det er muligt der ligge en vinylplade til salg, ovenover, til venstre for
højre lidt nede i hjørnet. Det kalder jeg ikke at vinylplader vinder frem.
Fortiden er forbi. Den vender ikke tilbage. Det eneste sted vinylplader
vinder stærkt frem er hjemme i Kruttes stue. Det er de reelle
kendsgerninger. .

Hilsen Åge

Fra : Jensen

Dato : 24-04-10 14:26

On Fri, 23 Apr 2010 23:09:30 +0200, "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> wrote:

>Gad vide om Åge har et eller andet traume med hensyn til vinylplader?
>
>Er han blevet banket med dem som lille, siden han nærmest dementerer, at de
>findes?

Mjah, ikke helt.

Ifølge den furske nyhedstjeneste, Rygters Bureau, skete der det, at Åge
havde været til ét af grillmutters utallige drukorgier (hun er jo nødt til
at bedøve sine sagesløse ofre, for at...).

Anyways, Åge var slingret hjem til Ladegårsvej med en ordentlig bøhmand på,
og vågnede næste morgen med en skrækkelig mavepine og en sær drøm om, at
manden i Åges spejl vist nok havde spist lakrids-pizzaer.

Og da Åge kommer ind i stuen, opdager han, at hele pladesamlingen er væk.
Kun pladecoverne og "Keld & Æslerne - Ved Landsbyens Gadekær" med tandmærker
i var tilbage.

Så blev Åge klar over at LP'er og den slags nymodens pjat, som hans mor i
årevis havde advaret ham imod, vitterlig var djævlens værk.

--
Thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 14:54

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Thomas

Hej Thomat.

Hvad er det for noget sjov tobak ?

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-04-10 16:28

> [...]
>
> Så blev Åge klar over at LP'er og den slags nymodens pjat, som hans mor i
> årevis havde advaret ham imod, vitterlig var djævlens værk.

Der har vi altså forklaringen på Åges aversion mod vinylplader *GG*

Mon rejsegrammofonen også var væk?

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 16:40

> Der har vi altså forklaringen på Åges aversion mod vinylplader *GG*
>
> Mon rejsegrammofonen også var væk?

Den er for moderne. Måske håndsvingspladespilleren popularitet breder sig
fra Kruttes stue. Der er den i fremgang. Måske man skulle investere i sådan
en, for at være trendy.

Hilsen Åge.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-04-10 16:44

Åge Halldorsson skrev:

>Den er for moderne.

Der er problemet jo så, grunden til at du bliver ved med at snakke om
håndsvingspladespillere er at der slet ikke er kommet nyere teknologi på
dette område til Fur.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 16:50

> Der er problemet jo så, grunden til at du bliver ved med at snakke om
> håndsvingspladespillere er at der slet ikke er kommet nyere teknologi på
> dette område til Fur.

Drop det. Vinylpladerne og håndsvingspladespilleren er i stærk fremgang inde
i Kruttes stue. Læs selv hans tråd om vinylpladerne. Deres popularitet
breder sig inde i hans stue

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-04-10 23:44

> Der er problemet jo så, grunden til at du bliver ved med at snakke om
> håndsvingspladespillere er at der slet ikke er kommet nyere teknologi på
> dette område til Fur.

Ork du overvurderer dem på Fur, de kører på valser endnu

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 13:06

> [...]
>

> "Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Der har vi altså forklaringen på Åges aversion mod vinylplader *GG*

Ja den åd han også.... Det er jo derfor han er så sur på LP'erne...
For håndtaget stikker ud af siden på ham, med det resultat, at hver gang
Åge går lidt i stå, vil alle folk trække ham op, og det kilder som bare
F.....

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 12:27

> [...]
> de findes?
>
> Slagermusik kan vel også udgives på vinyl, så det.....

Jeg har da i hvert fald en del af slagsen.... Så selv medens Åge var en
lille sød gul kylling, fandtes de ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 12:29

> Jeg har da i hvert fald en del af slagsen....

> M.V.H....Benny..

Men i Kruttes bogreol boomer de stærkt, den dag idag. De er på vej frem i
hans bogreol

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 13:29

meddelelse news:4bd42785$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Men i Kruttes bogreol boomer de stærkt, den dag idag. De er på vej frem i
> hans bogreol
>
> Hilsen Åge

Jamen indrømmet, der bliver næppe heller, færre her....
Men nyanskaffelserne bliver nok købt som brugt....

Det er vist for længe siden, du har haft med LP'er at gøre.
For en bogreol holder ikke længe, til sådanne....

For et stykke tid siden, regnede jeg mig frem til at den ene reol
som indeholder ca 600 LP'er... Bærer en vægt på 160 Kg.

Da jeg flyttede, var mine LP'er, det første der blev pakket ned,
og stillet i sikkerhed. Og det sidste der igen blev pakket ud.
Ja de sidste er faktisk ikke pakket ud endnu...

Og altså, det er ikke for at tage Allan i forsvar på nogen som
helst måde.... Men mine LP'er er nok mine kæreste ejendele.
Og dækker et område fra Grethe Klitgaard til Iron Maiden.

Så nej, her boomer de bestemt ikke, her vælter de ud af
selv knaphullerne.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 14:01

> Da jeg flyttede, var mine LP'er, det første der blev pakket ned,
> og stillet i sikkerhed. Og det sidste der igen blev pakket ud.

Og da jeg flyttede for 16 år siden var LPerne de sidste der blev pakket ned
og de første, der blev pakket ud Og siden er samlingen nok forøget med
400 LPer og samlingen af CDer er sikkert forøget cirka ligeså meget.
Derudover er der sikkert kommet 30.000 numre til i PCen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 14:06

> [...]
> med 400 LPer og samlingen af CDer er sikkert forøget cirka ligeså meget.
> Derudover er der sikkert kommet 30.000 numre til i PCen

.............og 30.000 til skraldespanden

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 14:22

> [...]
> med 400 LPer og samlingen af CDer er sikkert forøget cirka ligeså meget.
> Derudover er der sikkert kommet 30.000 numre til i PCen

Jeg har ingen føling med, hvad der ligger på computere... Singler &
MC'er.... Kun på LP & CD... Og selv der, halter jeg noget en slat bagefter.
Der står et par anstændig rækker og venter på at blive ført ind i systemet.
Men 30.000 numre er der nok ikke på computeren da den kun har en 40 GB
HD....

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 14:27

> [...]
> i systemet. Men 30.000 numre er der nok ikke på computeren da den kun har

Du må have dig en større HD. Man kan få en ekstern på 1.000 GB for godt 500
kr.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 15:10

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Du må have dig en større HD. Man kan få en ekstern på 1.000 GB for godt
> 500 kr.

Har købt et sådan bæst, samt 4 stk 500 gb... Men de ender jo nok ikke i
denne

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 15:26

> Har købt et sådan bæst, samt 4 stk 500 gb... Men de ender jo nok ikke i
> denne
>
> M.V.H....Benny..

Ja men så har vi da begge udvidet kapaciteten. Men glæd dig din næste PC, så
vil der sikkert være mindst 3.000 GB eller mere....3 TB som det hedder på
nutidsdansk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 15:46

> Ja men så har vi da begge udvidet kapaciteten.

Så er der da sket fremskridt for Krutte. hehe

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 16:33

> [...]
> så vil der sikkert være mindst 3.000 GB eller mere....3 TB som det hedder

Tja, lad os nu se, det kan være denne får yderligere en 80 GB. Den var
egentligt sat i en anden maskine, men voldte lidt problemer der... Så det
skal jeg lige se om jeg kan finde ud af.... Tror jeg er blevet lidt rusten
på det område

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 17:40

> [...]
> skal jeg lige se om jeg kan finde ud af.... Tror jeg er blevet lidt rusten

Den slags har man da folk til

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 19:02

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Den slags har man da folk til

Jamen de kan jo ikke finde helt herud....

M.V.H.....Benny..

Fra : Carl Drud

Dato : 24-04-10 10:11

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> writes:

> Vinylplader kan overhovet ikke købes i de gængse dagligvarerbutikker
> over det ganske danske land. Det er kun for fanatikere og
> fortidsuhyrer.

Ganske som VHS...

--
Carl

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-04-10 10:32

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i en meddelelse

> Ganske som VHS...
>
> --

Ja det er da vist kun den lokale kiosk på Fur, der har et restoplag.

Fra : Hauge

Dato : 24-04-10 10:36

Allan Krautwald skrev:
> Ja det er da vist kun den lokale kiosk på Fur, der har et restoplag.

*Igen* snakker du som du har forstand til. Kunne være rart hvis du
prøvede at udtale dig om ting du trods alt vidste lidt om..

/Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-04-10 10:38

On 24-04-2010 11:35, Hauge wrote:

> *Igen* snakker du som du har forstand til. Kunne være rart hvis du
> prøvede at udtale dig om ting du trods alt vidste lidt om..

Du er også skarp-seende og klog, Hauge.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 24-04-10 10:42

Henning Jensen skrev:
> Du er også skarp-seende og klog, Hauge.

Ja du virker som dummere end snot, snot kan trods alt finde en udvej.

/Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-04-10 10:44

On 24-04-2010 11:41, Hauge wrote:

> Ja du virker som dummere end snot, snot kan trods alt finde en udvej.

Jeg fornemmer, at han har givet dig nogle stærkere piller.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-04-10 12:16

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg fornemmer, at han har givet dig nogle stærkere piller.
>
> Henning.

Nu bor Hauge jo også et sted i Østjylland, hvor de har et sted i nærheden af
skov og strand, hvor den slags kan fåes

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 13:50

> Nu bor Hauge jo også et sted i Østjylland, hvor de har et sted i nærheden
> af skov og strand, hvor den slags kan fåes

.....men Krutten bor et sted hvor håndsvings-pladespilleren er i stor
fremgang. Det er meget specielt.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-04-10 13:52

Åge Halldorsson skrev:

>....men Krutten bor et sted hvor håndsvings-pladespilleren er i stor
>fremgang.

er han da bosiddende i det mørke Jylland.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-04-10 13:58

> er han da bosiddende i det mørke Jylland.

Nej, men muligvis i et mørkt hus. Han bor på Svendborg Grill.

Hilsen Åge