Finsk ..
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-04-10 21:04

<http://www.youtube.com/watch?v=8qjiWb1O_L4&feature=channel>

men er der nogen der kan forklare mig hvorfor musik vidoer for metal
bands altid skal stinke så gudshjammerligt ?

Husk også at Amorphis spiller i pumpehuset i efteråret :)

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 21:14

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bands altid skal stinke så gudshjammerligt ?
>
> Husk også at Amorphis spiller i pumpehuset i efteråret :)

Det er selve konceptet

Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-04-10 21:15

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Det er selve konceptet

du er klar over at det kun billedsiden jeg klager over ikke ?

/thomas

Fra : Steen

Dato : 23-04-10 22:21

In article <1jhf90m.1pm9h4c18qek24N%thomas@elements.dk>,
thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> <http://www.youtube.com/watch?v=8qjiWb1O_L4&feature=channel>
>
> men er der nogen der kan forklare mig hvorfor musik vidoer for metal
> bands altid skal stinke så gudshjammerligt ?

Jamen her er et andet finsk band, med en endnu kedeligere tube - men
Stone var et rigtigt godt band...de var bare ikke så gode til engelsk

Fra : Steen

Dato : 24-04-10 09:09

In article <isteen-DA598C.23210623042010@news.eternal-september.org>,
Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Jamen her er et andet finsk band, med en endnu kedeligere tube - men
> Stone var et rigtigt godt band...de var bare ikke så gode til engelsk

Og så glemte jeg lige et link
http://www.youtube.com/watch?v=NfVooN7A648&feature=related

Fra : Kate

Dato : 22-08-10 20:47

thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in

> [...]
> bands altid skal stinke så gudshjammerligt ?
>
> Husk også at Amorphis spiller i pumpehuset i efteråret :)

Tajeh, videoen er åndet, men jeg kan da takke denne gruppe for at
opdage Amorphis. Havde ikke hørt om dem før en sendte et link til "Sky
is mine" og nu står albummet "Skyforger" i min cd-reol og selv min mor
på 69 sagde i dag i bilen at det lød da faktisk ret godt (og hun er
ikke bange for at slukke for min musik hvis hun synes det er noget
lort)
Okay, ved godt tråden er gammel, men jeg måtte kommentere den alligevel

--
Kate

gerne ældre.