Hansi: Guldpladen er hjemme - tæt på plati~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 19:46

Så blev der udløst en guldplade til HANSI HINTERSEER,
kendt for øjeblikket mest populære danske hit "Hände zum himmel"

Der skal 15.000 solgte plader til en guldplade. Han er allerede oppe på
25.000 solgte plader. Når han runder de 30.000 er Platinpladen i hus.
http://kpn.dk/popmusik/article2047587.ece

GULDPLADEN ER UDLØST - PLATINPLADEN i sigte.

Her er det hit som hele Danmark synger med på i disse dage, Danmarks største
hit: http://www.youtube.com/watch?v=BYLR0ymwh8Y

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 19:47

meddelelsen news:4bd1ead9$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Så blev der udløst en guldplade til HANSI HINTERSEER,

SONY MUSIK fortæller at det indtil videre er den plade som har solgt flest
eksemplarer i 2010 - Tillykke til Hansi

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 13:56

meddelelse news:4bd1ead9$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> GULDPLADEN ER UDLØST - PLATINPLADEN i sigte.
>
> Her er det hit som hele Danmark synger med på i disse dage, Danmarks

Jamen jeg er jo nok snart nødt til at høre den....

Har hørt meget godt om den, så den er sikkert ganske udmærket.
Det er nok bare herinde, den skal latterliggøres

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 13:59

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jamen jeg er jo nok snart nødt til at høre den....

Tør man spørge hvorfor du ikke bare har klikket på linket for længe siden
for at lytte ???

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 14:08

meddelelse news:4bd43c96$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Tør man spørge hvorfor du ikke bare har klikket på linket for længe siden
> for at lytte ???
>

> Hilsen Åge

Ja det ved jeg jo ikke om du tør

Men der er nu intet farligt ved det... Den første forklaring er, at jeg som
jeg vist har omtalt, var ved at tørre LP'er af.... Er nået gennem de første
600... Og da de står nedenunder, og denne computer står på første sal.... Så
vandt en ny triple cd med gammelt pigtråd, samt Laban's box... Så det er den
der bliver lyttet igennem lige nu... Om en små 400 LP'er mere, rykker jeg
ovenpå, så får jeg nok tid til at aflytte den.

Så enkel var forklaringen

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 25-04-10 14:11

> [...]
> Så det er den der bliver lyttet igennem lige nu... Om en små 400 LP'er
> mere, rykker jeg ovenpå, så får jeg nok tid til at aflytte den.

Hører du nogensinde de LP´er Benny - eller er de bare samlerobjekter?

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 15:36

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Hører du nogensinde de LP´er Benny - eller er de bare samlerobjekter?
>
> mvh Eva

Hej Eva

Ja, men den samme plade, kan jo godt stå urørt i årevis.... For det tager
unægteligt et lille stykke tid, at komme hele rækken igennem. Det er ved at
være nogle pladers tid siden, jeg regnede mig løseligt frem til, at spillede
jeg uafbrudt 24/7/365 ville det tage ca 3 år, før jeg kom tilbage til samme
plade igen ... Der er selvfølgelig også en del imellem, som bare er
samler objekter.... F.eks Simon & Garfunkels 5 LP'er, kun afspillet 1 gang.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 15:41

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

Der er selvfølgelig også en del imellem, som bare er
> samler objekter.... F.eks Simon & Garfunkels 5 LP'er, kun afspillet 1
> gang.
>
> M.V.H....Benny..

Så er det på tide du spiller dem igen...det er glimrende plader

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 16:03

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>>
> Der er selvfølgelig også en del imellem, som bare er

> Så er det på tide du spiller dem igen...det er glimrende plader

Jamen det betød jo ikke, at jeg ikke hørte Simon & Garfunkel.
Bare at det var nogle andre skiver, der blev slidt

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 25-04-10 17:12

Hej Benny

> Det er ved at være nogle pladers tid siden, jeg regnede mig løseligt
> frem til, at spillede jeg uafbrudt 24/7/365 ville det tage ca 3 år,
> før jeg kom tilbage til samme plade igen ... Der er selvfølgelig

Det vil sige at du har over 50.000 LP'er i samlingen, respekt.

Max

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 25-04-10 16:46

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> Det er nok bare herinde, den skal latterliggøres

Når det *er* latterligt, så fortjener det også at blive latterliggjort.

Søren

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 17:44

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i
meddelelsen news:4bd463cd$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Når det *er* latterligt, så fortjener det også at blive latterliggjort.

Jo, men husk lige, at hvis den bliver latterliggjort af latterlige personer,
så kan det kun betragtes som en hædersbevisning til pladen.
Så fortsæt.....

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 19:07

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4bd463cd$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>>

> Når det *er* latterligt, så fortjener det også at blive latterliggjort.
>
> Søren

Jamen hvad er det, der er så latterligt ?

M.V.H....Benny..

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 01-05-10 19:47

> Jamen hvad er det, der er så latterligt ?
>
> M.V.H....Benny..

Musikken, hypen, tøjet, teksten, lyden. Hvor mange svar vil du have?

Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-05-10 06:37

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4bdc7717$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Musikken, hypen, tøjet, teksten, lyden. Hvor mange svar vil du have?
>
> Søren

Bare et, det er nok.... Og jeg venter stadig.

M.V.H....Benny..

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 03-05-10 17:39

> Bare et, det er nok.... Og jeg venter stadig.

Har du meget svært ved at læse?

Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-05-10 17:48

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4bdefc36$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>
> Har du meget svært ved at læse?
>
> Søren

Ikke jeg ved af

M.V.H....Benny..

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 03-05-10 17:51

> Ikke jeg ved af

Det ser også mere ud til, at det er læse *og* forstå du falder af på.

Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-05-10 17:53

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4bdefef3$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>
> Det ser også mere ud til, at det er læse *og* forstå du falder af på.
>
> Søren

Ja men sådan en gang pladder, som du lukkede ud, er da ikke et svar.

M.V.H....Benny..

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 03-05-10 17:58

> Ja men sådan en gang pladder, som du lukkede ud, er da ikke et svar.

At du ikke evner at *forstå* det, siger nok mest om dig. Du bad om svar, og
det fik du.

Søren

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-05-10 18:00

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i
meddelelsen news:4bdf00a0$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> At du ikke evner at *forstå* det, siger nok mest om dig. Du bad om svar,
> og det fik du.
>
> Søren

Hwa snakker i om ?

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-05-10 19:18

meddelelsen news:4bdf0129$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i
> meddelelsen news:4bdf00a0$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hwa snakker i om ?
>
> Hilsen Åge

Rolling oldefar

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-05-10 19:30

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Rolling oldefar
>

> mvh Eva

Nårhhhh... så er der nok fest hjemme med Allan Kruttesen. Måske hele
ældrecenteret er mødt op til stort næseringsparty.
Han siger at alle plejehjemmene er helt towlige med sån noget.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-05-10 19:34

meddelelsen news:4bdf1624$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> ældrecenteret er mødt op til stort næseringsparty.
> Han siger at alle plejehjemmene er helt towlige med sån noget.

Sikkert nok - men det handlede nu om, at nogen er nedladende over for dem,
der har købt CD´en med Hansi Hinterseer.
Du ved "Jeg alene vide, hvad der er god musik"

Og det taler Benny så imod - klog fyr, ham Benny

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-05-10 20:00

> Og det taler Benny så imod - klog fyr, ham Benny
>
> mvh Eva

Benny styrer vildt. Han er faktisk "kult", som man siuger på moderne`sk.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-05-10 20:54

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

klog fyr, ham Benny

> mvh Eva

Landsbytosse ligesom (m)Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-05-10 21:19

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
>>
> klog fyr, ham Benny

> Landsbytosse ligesom (m)Åge

Hvad er det man siger "It takes one to know one"

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-05-10 22:35

> Hvad er det man siger "It takes one to know one"
>
> mvh Eva

Jeg bor skam ikke i en landsby

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-05-10 06:03

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bor skam ikke i en landsby

Så er du altså bare en almindelig tosse?

(Undskyld, kunne ikke nære mig)

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-05-10 08:02

> Så er du altså bare en almindelig tosse?
>
> (Undskyld, kunne ikke nære mig)

Hæ hæ ja det er jeg nok

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-05-10 16:19

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hæ hæ ja det er jeg nok

Det har jeg også altid sagt.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-05-10 16:18

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Så er du altså bare en almindelig tosse?
>
> (Undskyld, kunne ikke nære mig)
>
> mvh Eva

HAHAHAHA
Totalt ukontrolleret mega-grineanfald

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-05-10 16:17

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bor skam ikke i en landsby

Nej, han bor på Svendborg havne-gripp

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-05-10 12:00

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad er det man siger "It takes one to know one"
>
> mvh Eva

Sætter du ham i forbindelse med mig, så får du sgu røven i smækhøjde )

Så hellere Åge... Han har sgu da i det mindste mandsmod.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-05-10 11:59

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
>>
> klog fyr, ham Benny

> Landsbytosse ligesom (m)Åge

Altså hvis det modsatte, er som dig....

Så er jeg sgu glad for at være landsbytosse...

Jeg tør da i det mindste have min egen vilje...

Og jeg tør både sige og skrive den.

Så om det er mmig, der er tosse, det må andre afgøre.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-05-10 11:57

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4bdf00a0$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>
> At du ikke evner at *forstå* det, siger nok mest om dig. Du bad om svar,
> og det fik du.
>
> Søren

Næ jeg fik sådan ca udleveret et leksikon.... Jeg skulle bare selv skrive
det.

Det er da ikke et svar.... Er det ?????

Det er vel ikke mig, der skal skrive din kritik... Det må du da gøre selv.

M.V.H...Benny..

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 04-05-10 16:58

> [...]
>
> Det er da ikke et svar.... Er det ?????
>
> Det er vel ikke mig, der skal skrive din kritik... Det må du da gøre selv.

Find en anden til dit tåbelige navlepilleri. Jeg skrev et svar. Du
forstod/forstår det ikke. End of story.

Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-05-10 17:56

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4be043f3$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Find en anden til dit tåbelige navlepilleri. Jeg skrev et svar. Du
> forstod/forstår det ikke. End of story.
>
> Søren

Jo jeg forstod det udmærket. Hvilket jeg ikke tror du gjorde.

Men okay da, dit ønske respekteret.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-10 20:36

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Har hørt meget godt om den, så den er sikkert ganske udmærket.

Helt klart ja

> Det er nok bare herinde, den skal latterliggøres

Ja, ude i samfundet er den vældig populær. Hände zum himmel hitter".
Nu bliver den jo ikke downloadet meget, men den er download-topscorer hos
TDC Play - eller også er det den som flest har været inde at lytte til. det
kan jeg ikke rigtigt gennemskue. Den er i hvert fald både nr. 1 og 4. Den
er i en slags partymix-version og i en slager-version.
Jeg foretrækker partymix-udgaven. Men de er begge meget meget gode.
Det er i hvert fald under alle omstændigheder "Hände zum himmel" som
tager posten som Danmarks største hit i øjeblikket. Så kan man foretrække
den ene eller den anden udgave.

http://yousee.musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/34/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewalbum&albumid=82399192

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 27-04-10 20:49

meddelelsen news:4bd73cb5$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Det er i hvert fald under alle omstændigheder "Hände zum himmel" som
> tager posten som Danmarks største hit i øjeblikket. Så kan man foretrække

Jeg kan da fortælle, at da jeg forleden var i Føtex, da var CD´en udsolgt -
så en vis succes må den jo have.

Trods slagermodstandernes desperate forklaringer på, hvorfor den bliver
revet væk *GG*

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-10 21:09

> Jeg kan da fortælle, at da jeg forleden var i Føtex, da var CD´en
> udsolgt - så en vis succes må den jo have.
>
> Trods slagermodstandernes desperate forklaringer på, hvorfor den bliver
> revet væk *GG*

Haha. Det er ret utroligt det der foregår i landet i øjeblikket.
Jeg tror den er udsolgt de fleste steder. Ingen butikker kan følge med.
I fredags var jeg inde i Løvbjerg og SuperBrugsen i Nykøbing. Jeg smuttede
hen i cd-afdelingen og i begge butikker var der udsolgt af Hansi Hinterseers
Danish Collection. Begge steder var der bare et skilt der bekendtgjorde at
her skulle de have stået. Men den kommer tilbage når de kan skaffe flere.
Ingen af butikkerne kunne følge med til den enorme efterspørgsel.
Som de en dag sagde til mig inde i Løvbjerg, da jeg spøjts spugte. "Nå,
får i solgt nogle hansi-cd-er i den her biks?".
Ekspedienten svarede. "Ja tak, det skulle jeg mene". Og så så hun ud til at
puste ud. hehe
Jeg havde aldrig i mit livs skabte dage forestillet mig at den nupsede 1.
pladsen 2 gange. Jeg troede den efterfølgende ville ligge og vugge som nr. 2
eller 3 i nogle uger. Nu tror jeg at den er nummer 1 i næste uge igen. Så
er det 3. gang.
Efter at slagermusikken er begyndt at blive så populær er Kandis også
godt nok gået frem til at kunne besætte 1. pladser op til 2 uger. Men hvis
Hansi klarer 3 uger, så er han åbenbart mere populær end Kandis. Danmarks er
blevet et rigtigt slagerland.
Næste mål for Hansi må være at klare 3 uger på 1. pladsen, så ligger han
på linie med VIKINGARNA, som klarede 3 uger som nr. 1 i 2004. Herefter må
målet være at slå FEDE FINN OG FUNNY BOYZ, som nåede 7 uger som nr. 1 i
2007.
Så på fredag bliver det spændende at se hvad der sker. Kommer han på
niveau med VIKINGARNA ?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-04-10 21:21

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan da fortælle, at da jeg forleden var i Føtex, da var CD´en
> udsolgt - så en vis succes må den jo have.

Hvor mange havde de fået hjem....2 stk.?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-10 21:24

> Hvor mange havde de fået hjem....2 stk.?

Sagde manden med næseringen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-04-10 11:31

meddelelse news:4bd747cd$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Sagde manden med næseringen

Han forvekslede den nok bare med Rolling Stones pladen....
Som trods sin alder, stadig ikke er nået herud )
Det er nok stokken der er knækket :)

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-04-10 12:43

> Han forvekslede den nok bare med Rolling Stones pladen....
> Som trods sin alder, stadig ikke er nået herud )
> Det er nok stokken der er knækket :)

Sidder de ikke i rullestol ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-04-10 16:09

meddelelse news:4bd81f4e$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Sidder de ikke i rullestol ?
>
> Hilsen Åge

Nej nej, den ene rakte efter månen, men han faldt ned...
Og det var vist kun armen det gik ud over....
Måske ledte han efter De Gyldne Palmer ))

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 27-04-10 21:26

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mange havde de fået hjem....2 stk.?

Allan - opfør dig ordentligt

Jeg vil tror de har haft et par tusinde hjemme og de er blevet flået ned af
hylderne.

Mon ikke lillemor hjemme hos dig også har været på jagt efter den *GG*

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-10 21:28

> Mon ikke lillemor hjemme hos dig også har været på jagt efter den *GG*

Hehe.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-04-10 21:48

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Allan - opfør dig ordentligt
>
> Jeg vil tror de har haft et par tusinde hjemme og de er blevet flået ned
> af hylderne.

Narh nok ikke et par tusinde i een butik
Opfører mig altid ordentligt

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-04-10 21:49

Allan Krautwald skrev:

>Hvor mange havde de fået hjem....2 stk.?

Hvad der er mere spændende er, hvor mange de får retur uden plomberingen
er brudt

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-04-10 22:06

> Hvad der er mere spændende er, hvor mange de får retur uden plomberingen
> er brudt
>
> --

Hæ hæ

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-10 11:05

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Trods slagermodstandernes desperate forklaringer på, hvorfor den bliver
> revet væk *GG*

Hvilke schlagermodstandere?
Så vidt jeg kan se er der ingen der decideret er modstandere, eller som ikke
under Hanzi lidt medgang. Men jeg ser en masse modstand mod Åges evindelige
intolerante bræk, der flooder nyhedsgruppen. (Eller rettere så, for der er
blevet så dejligt seriøst herinde, efter Åge og hans aliaser er kommet i
filteret :)

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-04-10 11:35

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for der er blevet så dejligt seriøst herinde, efter Åge og hans aliaser er

Ja sikke da et held, for ellers havde gruppen da været død...

For i andre skriver jo ikke noget interessant....

Gjorde i det, kunne det jo være, jeres tråde ville hente lidt
af opmærksomheden.

Så behøvede i heller ikke bruge så lang tid, på at finde
noget fra Åge, at brokke jer over....

Skriv bare løs, kapaciteten er langtfra opbrugt.. )

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-04-10 13:28

kapaciteten er langtfra opbrugt.. )

> M.V.H....Benny..

Jo for dig og Åge er den forlængst

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-04-10 13:33

> Jo for dig og Åge er den forlængst

Vi må have en næsering, lige som teenager-Krutte

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-04-10 16:13

meddelelse news:4bd82ae6$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Vi må have en næsering, lige som teenager-Krutte
>
> Hilsen Åge

Nej han skal da bare flytte op og bo ved siden af dig ))

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-04-10 16:11

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
>>
> kapaciteten er langtfra opbrugt.. )

> Jo for dig og Åge er den forlængst

Ja for en tid siden, slap pladsen godt nok op....
Men 500 Kvm ekstra under tag, løste problemet...
Så mon ikke det holder et lille stykke tid

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-04-10 12:44

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i meddelelsen

> eller som ikke under Hanzi lidt medgang.

Lidt medgang, hehe - en lille lille bitte bitte bitte smule

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 18:58

meddelelsen news:4bd1ead9$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Så blev der udløst en guldplade til HANSI HINTERSEER,
> kendt for øjeblikket mest populære danske hit "Hände zum himmel"

Her takker Hansi danskerne.
Læs på hans hjemmeside, under news:
http://www.hansi-hinterseer.net/neues.htm

Hilsen Åge