Politiken: Hansi rider videre på slager-bø~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 18:11

http://politiken.dk/kultur/musik/article955089.ece

Hitlisten stadig besat af slager

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 13:58

meddelelse news:4bd1d4c1$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> http://politiken.dk/kultur/musik/article955089.ece
>
> Hitlisten stadig besat af slager
>
> Hilsen Åge

Tja, jeg må indrømme, at intet af det jeg læste forbavser mig.
Det understøtter faktisk mange af mine påstande gennem flere år.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-04-10 13:47

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Tja, jeg må indrømme, at intet af det jeg læste forbavser mig.
> Det understøtter faktisk mange af mine påstande gennem flere år.

Men det er da for dårligt at Hansi skal jagtes rundt i manegen på den måde.
Prøv at læse det her:

Elskovssyge tøser jagter Hansi:
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1335911.ece

DR er nogle kulturpinger som ikke forstår, at der skal spilles Hansi og
dansktop
http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/article1335748.ece

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-04-10 16:17

meddelelse news:4bd82e4b$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1335911.ece
>
> DR er nogle kulturpinger som ikke forstår, at der skal spilles Hansi og

Bare rolig, jeg får ikke spor ondt af Hansi....
Men at tøserne løber efter ham, det er ikke noget nyt...
Det gjorde de også, før han begyndte at synge....

Hvad DR angår... Tja, de bestemmer jo selv, hvor små de vil være.
Jo mere de går mod lytternes ønsker, jo bedre plads bliver der til
andre løsninger... For Hansi betyder det jo sikkert større pladesalg.

Men det er egentligt underligt, det er kun herinde, der tales mindre
pænt om han plade... Jeg syntes nu heller ikke, den forekommer
mig spor mislykket.

M.V.H....Benny..