Helene Fischer goes english!
Fra : V

Dato : 22-04-10 10:54

Hej!

Når Helene Fischer udgiver "Best Of Helene Fischer" 4. juni 2010, kommer der
for første gang en CD på engelsk! Albummet vil indeholde 2 CD'er, hvoraf den
ene "The English Ones" vil indeholde 14 af hendes største hits på engelsk!

CD'en med de tyske numre vil, udover en række af de bedste sang, også
indeholde 3 hele nye numre.

Ved ikke helt hvad jeg skal synes om hun nu også vil synge på engelsk. Bare
hun fortsat vil synge på tysk som det primære. Men det vil helt sikkert
betyde at hendes fanskare vil vokse betydeligt!

Mange har jo en vis modvilje overfor det tyske sprog!

Men lad os håbe at der vil blive reklameret for den her i Danmark også!

En radio-single fra det nye album er udsendt:
http://www.youtube.com/watch?v=xMrALH6wt5U. Hvad synes I om den? Jeg synes
den er rigtig god!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 15:05

"V" <videovideo@mail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> sikkert betyde at hendes fanskare vil vokse betydeligt!

> Mange har jo en vis modvilje overfor det tyske sprog!

Arhhh... det er nu nok mest herinde i NG. ude blandt almindlige folk synes
jeg da tysk musik er i høj kurs.
Og så er de begyndt at spille det ustandseligt i radioen, meget mere end for
få uger siden, nu efter at Hansi har sat slagermuskikken i front.
Men lad os håbe at der vil blive reklameret for den her i Danmark også!

Det lyder interessant at hun kyler en engelsk- og tysk-sproget cd på
markedet. Mon det har at gøre med at man vil prøve at genetablere
engelsk-sproget slager. Den var jo meget
fremtrædende i 60-erne. Mon vi er ved tærskelen til en engelsk-sproget
slagerperiode, løbet i gang med hjælp fra Tyskland?

Hilsen Åge