alexbo skrev:
> Det ved jeg ikke, jeg ville lige som dig tage stilling når problemet opstår.
> Jeg ville så nok ikke bebrejde andre den helt usædvanlige situation vi lige
> har været i.
>
> Dine indlæg er så fuldstændig renset for reel information om hvilken
> flyvning, og hvilke tidmæssige forhold der gør sig gældende, så reel
> stillingtagen til lige din situation er ikke mulig.
> Easyjet, kunne være en flyning til England og der har der været andre vilkår
> for flyvning end i Danmark.
>
> Hvornår bestilte du første gang billetter?
> Hvornår skulle du flyve?
> Hvornår blev det aflyst?
> Hvornår blev aflysningen aflyst?
> Hvilke restriktioner gjaldt i Danmark og på destinationen i dette
> tidsinterval?
> Hvilke varsel fik Easyjet om restriktioner og deres ophævelse?
> Når man kender svarene på det kan man måske bedømme om Easyjet har handlet
> fornuftigt, men selv om man i bagklogskaben lys kan se at det kunne have
> været gjort anderledes behøver det jo ikke at være at ond vilje.
>
> Jeg synes man skal have noget bedre grundlag for at beskylde andre for plat,
> navnlig når man slet ikke har henvendt sig til den omtalte.
> Nu er nyhedsgrupper ganske vist velegnede til mudderkastning, der er ingen
> risiko for at den ramte svarer igen, han ved jo ikke engang han bliver
> svinet til.
>
For at være helt ærlig, så synes jeg egentlig mest af alt du optræder
som kværulant, da du intet har at sige til det, som jeg spørger om, men
hellere vil udsprede grundlæggende mistillid til, hvad jeg siger. Det
kan du tage til dig eller lad være.
Men her kort svar på nogle af dine spørgsmål, og hvis du på den baggrund
har råd til, hvad jeg bør gøre, så er de velkomne, og det er andre også
For det første skriver jeg aldrig på internettet, hvornår jeg ikke er
hjemme, derfor får du ikke flynummer og dato. Jeg har ikke behov for, at
du kan kontrollere mine oplysninger, men vil gerne have nogle råd om,
hvad jeg kan gøre samt høre om evt. andre, der er i samme situation.
Billetten er bestilt længe før vulkanudbruddet.
Naturligvis kan flyselskabet blive nødt til at aflyse fly i en
genopretningssituation, men mig bekendt har de normalt ikke lov at
annullere allerede bookede billetter, hvorefter de udbyder billetter til
samme flyafgang til mangedobbelt pris.
Det er ikke muligt at komme i kontakt med flyselskabet. Det koster 1,50
kr per minut og efter ca. 1½ minut afbrydes forbindelsen
Bjarne