Sænket Peugeot 206 CC
Fra : /Peter

Dato : 23-04-10 11:49

Hvor kan det være at løfte en sænket Peugeot 206 CC fra 2001.

Den er sænket med "nogle skruer" der er altså ike tale om egentlige
sænknings-dele.

Fra : Klaus G.

Dato : 23-04-10 12:07

> Hvor kan det være at løfte en sænket Peugeot 206 CC fra 2001.
Eh?

> Den er sænket med "nogle skruer" der er altså ike tale om egentlige
> sænknings-dele.
"Torsions stænger" hedder de vist. Hvordan de ser ud i praksis ved jeg
faktisk ikke, men det er noget der kan justeres så man kan sænke bilens
bagerste aksel. Om der skal justere på bremsere i samme omgang ved jeg
heller ikke, men det var da nærliggende. Det største problem er vel
egentligt at de stænger kan være rustet rigtig meget fast og nærmest umulige
at skille ad igen.

Hvad det det du søgte oplysninger omkring?

--
Klaus G.

Fra : /Peter

Dato : 23-04-10 18:32

"Klaus G." <webmaster@seth-enoch.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nærmest umulige at skille ad igen.
>
> Hvad det det du søgte oplysninger omkring?

Ja, det rtor jeg det lyder ldit derhenad, Mange tak Klaus.

Fra : /Peter

Dato : 23-04-10 18:34

> [...]
> nærmest umulige at skille ad igen.
>
> Hvad det det du søgte oplysninger omkring?

Jeg fandt denne ved søgnng p Torsions-stænger:
Gevindundervogn, MAXX, Peugeot 206
http://webshop.nordicturbo.dk/products/productinfo.aspx?ProductID=2037&MenuItemID=72

så det er muligt det er det bilen er udstyret med.

Fra : oz3bto

Dato : 24-04-10 00:06

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://webshop.nordicturbo.dk/products/productinfo.aspx?ProductID=2037&MenuItemID=72
>
> så det er muligt det er det bilen er udstyret med.

Nu kender jeg ikke lige så meget til 206eren men ...

Med torsions stænger så behøver man ikke div sænkningssæt for at hæve/sænke
bilen på den aksel der har det.. Der er "bare at skrue lidt på en bolt for
at hæve eller sænke bilen

Har selv hævet min terrano henad 15cm i fronten på den måde