P4 hånede Hansi i morgenradioen
Fra : J

Dato : 21-04-10 17:46

Fra : Ralph

Dato : 21-04-10 18:16

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse
news:4bcf2bcc$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> http://ekstrabladet.dk/nationen/article1333570.ece
>
> Vi er mange, der er forargede.

Et kvalificeret gæt, er at vi er flere der IKKE er - come on, tænk på hvis
TOTO var blevet hånet, jeg siger bare: "miltbrandbreve"......

--
Ralph

Fra : Kert Rats

Dato : 21-04-10 23:49

> "J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> Et kvalificeret gæt, er at vi er flere der IKKE er - come on, tænk på hvis
> TOTO var blevet hånet, jeg siger bare: "miltbrandbreve"......

TOTO - var det ikke ham, der var et næsehårn?

Nuvel, Hansi Hinterhyler er ikke lige min kop kaffe, og jeg undres stadig
over, at sådan en flødebolle kan få vind i sejlene.
Når jeg en dag indtager dansktoppen, så skal det jo nok være med et
Hansi-hit - for der er penge i lortet

Venligst

Kert Hot Rats

Fra : Jensen

Dato : 22-04-10 09:54

On Thu, 22 Apr 2010 00:49:27 +0200, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu> wrote:

>TOTO - var det ikke ham, der var et næsehårn?

Nej, det var ham med "To lus på et bord"...
Toto Brandenburg hed han vist.

--
Thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 14:39

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen

> Nuvel, Hansi Hinterhyler er ikke lige min kop kaffe, og jeg undres stadig
> over, at sådan en flødebolle kan få vind i sejlene.

Jeg kan godt fortælle dig hvorfor. Han stormer frem, fordi han kan en
speciel ting. Han kan synge.
Det er jo ikke ligefrem noget vi er vant til at sangere og grupper kan.

> Når jeg en dag indtager dansktoppen, så skal det jo nok være med et
> Hansi-hit - for der er penge i lortet

En dansk Hansi tror jeg vil få kolo- enorm succes. Når du nu engang bliver
kendt som den danskle Hansi, vil jeg foreslå dig at slå igennem med
nedenståednde sang.
Og så vil jeg ønske dig held og Hansi, med din sangkarriere.
http://www.youtube.com/watch?v=BYLR0ymwh8Y

Hilsen Åge

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 20:06

meddelelse news:4bd0517c$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> speciel ting. Han kan synge.
> Det er jo ikke ligefrem noget vi er vant til at sangere og grupper

Nu har min radio (p4) langt om længe spillet Hansi. 2 gange endda. Det var
dog det argeste lort. Jeg troede virkelig at sådan noget forsvandt for evigt
en gang i 70'erne. Jeg er målløs. Og det var radioværterne, og de lyttere
der sendte kommentarer ind også, foruden de mennesker omkring mig, som også
måbende hørte udgydelserne. Det må vist betegnes som et kitch-fænomen, at
han sælger plader i øjeblikket.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 20:18

Martin Bak skrev:
> Nu har min radio (p4) langt om længe spillet Hansi. 2 gange endda. Det var
> dog det argeste lort. Jeg troede virkelig at sådan noget forsvandt for evigt
> en gang i 70'erne. Jeg er målløs.

Nu burde jeg nok ikke genere en person her i grupperne, men gør det
alligevel. Når jeg hører det musik som du f.eks. har på din hjemmeside,
så hører det for mig ind under samme kategori som det du skriver her
ovenover.

Så mon ikke bare man skulle stikke piben ind hvor den kom fra og
acceptere at musiksmag heldigvis ikke er ens?

Jeg er ved at være træt af at få sexuallære af en flok kastrerede
hankatte, men sådan er denne gruppe efterhånden blevet.

Men uanset hvad, så har jeg stadig ikke hørt noget af ham der Hansi
Hinterhyler, men så at der var udsolgt i Kvickly i går..

Mvh Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 20:35

> [...]
>
> Men uanset hvad, så har jeg stadig ikke hørt noget af ham der Hansi
> Hinterhyler, men så at der var udsolgt i Kvickly i går..

Du er da velkommen. Så længe du ikke selv har hørt gulddrengen, så kan du jo
ikke rigtig tale med. Jeg føler intet behov for at genere dem der eventuelt
kan lide hans sang, hvis de altså findes. Men jeg har nu hørt det selv, og
troede virkelig ikke at sådan noget fandtes mere, sådan for alvor. Jeg
bliver i min overbevisning om, at det må være et kitch-fænomen.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-04-10 20:40

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> alvor. Jeg bliver i min overbevisning om, at det må være et kitch-fænomen.

Mon folk ville købe hans plader, hvis de ikke brød sig om dem?

mvh Eva

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 20:42

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Mon folk ville købe hans plader, hvis de ikke brød sig om dem?

Det er jo min pointe. Ja, hvis det er kitch.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-04-10 20:47

> Det er jo min pointe. Ja, hvis det er kitch.
>
> --
> Martin
> www.martinbak.dk/

Hvorfor har nogen så svært ved at acceptere, at andre har anden musiksmag
end de selv?

Jeg fatter da heller ikke, at så mange f.eks. har købt Rasmus Seebach, men
tror dog alligevel ikke, at det er fordi det er kitch.

Det må vel være fordi, de kan lide den - og det samme er tilfældet med
Hansi.
Jeg har ikke selv erhvervet CD`en, men vil til enhver tid hellere høre den i
timevis end Tommys afkom i bare et kvarter.

mvh Eva

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 20:51

> [...]
> Jeg har ikke selv erhvervet CD`en, men vil til enhver tid hellere høre den
> i timevis end Tommys afkom i bare et kvarter.

Jeg undværer gerne begge dele. Men med Hansi-drengen MÅ det være den eneste
forklaring. Ligesom når en fuldstændig kikset hjemmeside bliver hypet, og
derfor får uhørt mange besøgende. Det er hot, simpelthen fordi det er så
outreret.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 20:53

Martin Bak skrev:
> [...]
> derfor får uhørt mange besøgende. Det er hot, simpelthen fordi det er så

Sporer man en lille misundelse, fra en der ikke selv kan lave noget der
sælger så godt?

Mvh Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 21:00

> Sporer man en lille misundelse, fra en der ikke selv kan lave noget der
> sælger så godt?

Haha.. nej. Jeg er godt tilfreds med bare at have lavet det jeg har lavet.
Det eneste nummer jeg har udgivet var faktisk på dansktoppen, så jeg har
ingen berøringsangst med den genre.
Men Hansi er vildt outreret. Jeg tror at der ligger en sandhed i: "folk vil
gerne ha´ .-nåed at grine a´"

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 21:02

Martin Bak skrev:
> Haha.. nej. Jeg er godt tilfreds med bare at have lavet det jeg har lavet.

Nåja, mon ikke også Hansi er det?

> Det eneste nummer jeg har udgivet var faktisk på dansktoppen, så jeg har
> ingen berøringsangst med den genre.

Aha..

> Men Hansi er vildt outreret. Jeg tror at der ligger en sandhed i: "folk vil
> gerne ha´ .-nåed at grine a´"

Nåja, jeg griner da også af det jeg hørte på føromtalte hjemmeside, så
jeg takker af hele mit hjerte.. Dog kastede jeg op efter 35 sekunder, så
mere blev det ikke til.

Mvh Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 21:04

Dog kastede jeg op efter 35 sekunder, så
> mere blev det ikke til.

Det var ikke godt. Har du overvejet din køkkenhygiejne?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 21:05

Martin Bak skrev:
> Det var ikke godt. Har du overvejet din køkkenhygiejne?

Jeg skal bare lade være med at trykke på uhygiejniske links i folks
signaturer.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 21:18

> Det var ikke godt. Har du overvejet din køkkenhygiejne?
>
> --
> Martin

Det kunne jo være det skyldes at han ikke havde taget høreværn på, inden han
lyttede.'
hehe

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 21:16

> Men Hansi er vildt outreret. Jeg tror at der ligger en sandhed i: "folk
> vil gerne ha´ .-nåed at grine a´"

Klart nok ! - der er sgu ikke megt at grine af i popmusik - det meste er
til at græde over

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 21:17

Åge Halldorsson skrev:
> Klart nok ! - der er sgu ikke megt at grine af i popmusik - det meste
> er til at græde over

Kaslam Godt Åghe..

Mvh Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-04-10 08:04

> Sporer man en lille misundelse, fra en der ikke selv kan lave noget der
> sælger så godt?
>
> Mvh Hauge

Sig mig lige, jeg forstår dig sådan, at Martin Bak laver musik.
Det passer vel forhåbentligt ikke... ??

M.V.H....Benny..

Fra : Hauge

Dato : 23-04-10 08:59

Benny Mortensen skrev:
> Sig mig lige, jeg forstår dig sådan, at Martin Bak laver musik.
> Det passer vel forhåbentligt ikke... ??

Joeh..

Mvh Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-04-10 09:03

> Joeh..
>
> Mvh Hauge

Huh...

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-04-10 10:11

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Huh...
>
> M.V.H....Benny..

Så længe du afholder dig fra det, går det nok

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 13:49

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Sig mig lige, jeg forstår dig sådan, at Martin Bak laver musik.
> Det passer vel forhåbentligt ikke... ??
>
> M.V.H....Benny..

Arhhh musik og musik, det er så meget sagt. Hvios du sammenligner med sådan
noget billigt dansktop eller pop som laves i soveværelset,
sunget af en mand som er totalt uden sangstemme, nermest sådan noget
ølstemme-værk, så er det sådan noget. Det er gyseligt. Hvis det
er hans kriterie for god musik, så kan jeg godt forstå han ikke synes om
sangere som kan synge.

Hans hjemmeside er sån lidt skoleelevs-agtigt udført og musikken virker
ikke, når man klikker "musik"

Men prøv at få et gys her: http://www.martinbak.dk/?p=6

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 15:50

meddelelse news:4bd19752$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> sangere som kan synge.
>
> Hans hjemmeside er sån lidt skoleelevs-agtigt udført og musikken virker

Hej Åge

Så er vi der igen... Hvad er billigt Dansk top ... Det er helt OK, at du
giver en beskrivelse, sådan som du opfatter musikken... Det har intet at
gøre med, at hans hjemmeside er skole elev agtig... Hvis nu manden er skole
elev, er det så et kompliment, eller skal jeg opfatte det modsat ?.... Nu
har alle skældt ham ud, så lige nu, vil jeg ikke høre hans musik, eller hvad
det så end måtte være... For som med Hansi, vil jeg ikke have fordomme,
inden jeg lytter. Det er jo lige som Allan, ikke sandt... Grethe Sønck
havde ikke haft en tone i livet i 20 år, Annette Klingenberg & Flemming
Antony kunne heller ikke synge.... Alle nogen, jeg godt kan lide at høre
på.... Altså ud over Rolling Stones

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 20:57

> Men med Hansi-drengen MÅ det være den eneste forklaring.

Men det er det ikke. Kitch-musik er mest sådan noget som er i X-factor og al
det der. navne der er fremme få uger - og så er de væk. de var bare kitch.

> Ligesom når en fuldstændig kikset hjemmeside bliver hypet, og derfor får
> uhørt mange besøgende. Det er hot, simpelthen fordi det er så outreret.

Det er så forkert hvad du skriver der. Hansis hjemmeside har altid været ret
avanceret og den er ikke ændret p.g.a. slagerfremgangen i Danmark.
Han har været blandt de store i sit hjemland i mange år.

Hilsen Åge

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 21:02

meddelelse news:4bd0aa07$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> ret avanceret og den er ikke ændret p.g.a. slagerfremgangen i Danmark.
> Han har været blandt de store i sit hjemland i mange år.

Jeg var slet ikke klar over, at Hansi har en hjemmeside. Det var ikke det
jeg refererede til. Det var bare en sammenligning med et andet eksempel på,
at noget fuldstændig håbløst, pludselig kan få stor fremgang.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 21:05

Martin Bak skrev:
> Det var bare en sammenligning med et andet eksempel på,
> at noget fuldstændig håbløst, pludselig kan få stor fremgang.

Hvordan er det at være så forbandet snæversynet *hele tiden*? Er det
ø-kuller?

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 21:07

> Hvordan er det at være så forbandet snæversynet *hele tiden*? Er det
> ø-kuller?

Hauge, vent nu, til du selv har hørt vidunderdrengen, og vurdér så ærligt,
om du tror hele Danmark pludselig i ramme alvor ligger på maven for det,
uden at det er kitch eller noget andet.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 21:36

Martin Bak skrev:
> Hauge, vent nu, til du selv har hørt vidunderdrengen, og vurdér så ærligt,
> om du tror hele Danmark pludselig i ramme alvor ligger på maven for det,
> uden at det er kitch eller noget andet.

Nu hørte jeg så et enkelt nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=FIiP2wsqGM8

Og jeg må indrømme at det ikke er min stil, det er for langsomt, men det
er langt overlegen det musik du har på din hjemmeside.. Beklager, det
mener jeg.

Måske det er godt at du har et byggefirma og ikke lever af at lave musik.

Mvh Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 21:39

> [...]
>
> Og jeg må indrømme at det ikke er min stil, det er for langsomt, men det
> er langt overlegen det musik du har på din hjemmeside.. Beklager, det

Fint med mig. Men helt ærligt. Tror du at Hansi hitter fordi familen Danmark
pludselig er blevet angrebet af en tyrolerbuks? Det tror jeg ikke. De vil
bare gerne have noget at grine ad.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 21:45

Martin Bak skrev:
> Fint med mig.

Fino.

> Men helt ærligt. Tror du at Hansi hitter fordi familen Danmark
> pludselig er blevet angrebet af en tyrolerbuks? Det tror jeg ikke. De vil
> bare gerne have noget at grine ad.

Tjaeh, betyder det noget? Mig gør det ikke noget. Bruce Springsteen blev
da også populær på at lave noget elendigt musik med en elendig tekst
gentaget i det overuendelige, så hvorfor ikke Hansi?

Hvis du selv havde evnerne og muligheden, så ville du selv lave noget
sådan, hvis du kunne score kassen. Ok, du vil sikkert ikke indrømme her,
men penge kan få folk til alt.. Men du vil sikkert hellere lave træarbejde.

"Jeg laver musikken for kunstens skyld"... <- Uuuulrik..

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 17:23

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Fino.
>
> Det tror jeg ikke. De vil
>
> Tjaeh, betyder det noget?

Noget t grine af"? - Jeg synes det betyder meget. Vi har været i gennem en
hulans masse år hvor vi nærmest kun har haft noget at græde over. Hvorfor så
ikke en del år med det modsatte? - det ville da være helt befriende.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 17:21

> Fint med mig. Men helt ærligt. Tror du at Hansi hitter fordi familen
> Danmark pludselig er blevet angrebet af en tyrolerbuks? Det tror jeg ikke.
> De vil bare gerne have noget at grine ad.

Efter en Hælvedes masse år med en masse at græde af.

Hilsen Åge

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 21:47

> [...]
>
> Og jeg må indrømme at det ikke er min stil, det er for langsomt, men det
> er langt overlegen det musik du har på din hjemmeside.. Beklager, det

Jeg skal huske, at for fremtiden skal jeg overveje at programmere musikken,
i stedet for at bruge musikere når jeg indspiller. (Jeg hørte lige dit link)
LOL

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 21:48

Martin Bak skrev:
> Jeg skal huske, at for fremtiden skal jeg overveje at programmere musikken,
> i stedet for at bruge musikere når jeg indspiller. (Jeg hørte lige dit link)

Helt seriøst, så tror jeg det ville være en god idé, så kunne selv dit
musik blive hørbart.

Men ok, det aner jeg jo intet om, jeg er ikke til røvkedelig musik.

Mvh Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 22:14

> Helt seriøst, så tror jeg det ville være en god idé, så kunne selv dit
> musik blive hørbart.

Fortæl det til mine musikere

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 22:18

Martin Bak skrev:
> Fortæl det til mine musikere

Er vel egentligt din opgave, som den store kunstner.. Jeg er bare en dum
lytter, der er så dum, at jeg ikke gider høre på noget jeg ikke kan li'.

Bare fordi man er musiker, betyder det jo ikke det er godt det man
laver, vel? Bare se din egen kommentar til Hansi, han laver laver musik,
men er tydeligvis for lavt for en musisk superkunstner som lever af at
være tømrer...

Gudfader, selvom jeg ikke er hellig.

Mvh Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 22:22

> [...]
> vel? Bare se din egen kommentar til Hansi, han laver laver musik, men er
> tydeligvis for lavt for en musisk superkunstner som lever af at være

Jeg debatterer her som musikbruger, ikke som musiker eller kunstner. Jeg
bryder mig, som forbruger, ikke om programmeret musik. Jeg kan godt lide at
høre instrumenterne, og de folk der spiller på dem.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 22:29

Martin Bak skrev:
> Jeg debatterer her som musikbruger, ikke som musiker eller kunstner.

Tjaeh.. Det er bare svært at forholde sig til, når man ved at det du
selv laver, er noget bræk, efter min mening.

> Jeg
> bryder mig, som forbruger, ikke om programmeret musik.

Nej, og det var også vigtigt at få frem i tråden om synth-musik:
__
Denne tråd springer jeg høfligt over.
__

Magen til snæversynede holdning skal man sgu rode længe efter, eller
rettere, det skal man ikke, man skal bare følge flertallet i denne gruppe.

> Jeg kan godt lide at
> høre instrumenterne, og de folk der spiller på dem.

Kan jeg da også, når de kan finde ud af det. For mig er det vigtigste at
der er idé i den musik der laves og at det lyder godt. Ikke at der
sidder et gammel vrag og spiller på en syg guitar og synger som en død
måge.. Jeg behøver ikke høre på en tekst der handler om en død kat eller
deres dødsyge liv, hvis musikken er uudholdelig.

Jeg omtaler ikke Hansi som det jeg kan holde ud, men jeg sammenlignede
det med det på din hjemmeside og der er Hansi nået en del mere frem..

Mvh Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 22:42

> Jeg omtaler ikke Hansi som det jeg kan holde ud, men jeg sammenlignede det
> med det på din hjemmeside og der er Hansi nået en del mere frem..

Jamen der er noget du slet ikke har forstået. Hansi har lavet sit stunt,
sikkert ikke fordi han selv synes det er top-dollar, men fordi har har
fundet en niche og et publikum, der med en yderst begrænset indsats fra ham,
kan give ham en fornuftig indtjening. At det så ydermere bliver kitch i dk,
gør det det bare ekstra sjovt og indbringende for ham.
Jeg har ikke indspillet mine numre i forretningsøjemed. I så fald ville jeg
være en meget dårlig forretningsmand. Jeg har bare indspillet dem fordi jeg
kunne, og fordi jeg har lavet dem, og det foreløbig ene nummer der er
udgivet lever sit eget stille liv og bliver spillet lidt hvert år. Retsen af
numrene kommer også ud, og jeg forventer det går dem ligesådan. Stille og
roligt og de bliver nok spillet lidt en gang imellem.
De fleste musikere vil jo gerne, at folk godt kan lide hvad de laver, men de
færreste drives af en drøm om stjernestatus og "komme frem". Det hører
ungdomsårene og X-factor til.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 17:33

> At det så ydermere bliver kitch i dk, gør det det bare ekstra sjovt og
> indbringende for ham.

Det folkelige musik der sælger er altså "kitch" ? ? ?

og Martin Bak der højst sansynligt intet sælger, er "ikke" kitch - I GUDER

> men de færreste drives af en drøm om stjernestatus og "komme frem".

Jeg tror nu at enhver seriøs musiker vil blive glad ved at blive meget kendt
og spillet. Hvis man laver noget man synes er godt, vil det da være meget
naturligt at man gerne vil have det ud til så mange som muligt. Det må da
være en glæde for en, at se at ens arbvejde bliver værdsat af mange.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 17:27

> [...]
> vel? Bare se din egen kommentar til Hansi, han laver laver musik, men er
> tydeligvis for lavt for en musisk superkunstner som lever af at være

Og Hansi har til forskel en sangstemme. Det er ligesom en betingelse for at
kunne synge.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 17:25

> [...]
> musik blive hørbart.
>
> Men ok, det aner jeg jo intet om, jeg er ikke til røvkedelig musik.

Og jeg er slet ikke til den slags ru ølstemme-musik.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 13:51

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Og jeg må indrømme at det ikke er min stil, det er for langsomt,

Ja, liiiige en tand for langsom. Men ret god alligevel.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 21:20

> Det var bare en sammenligning med et andet eksempel på, at noget
> fuldstændig håbløst, pludselig kan få stor fremgang.

Det sker ugentlig i popmusik, (x-factor og se mig show). Større håbløsheder
findes ikke

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-04-10 21:30

Det er hot, simpelthen fordi det er så
> outreret.
>
> --
> Martin

Ja ligesom dengang nogle gjorde Ole Erling til kitch og han spillede på
diskuteker og vi har også eksemplet med Sussi og Leo, Jodle Keld og andre

Fra : Martin Bak

Dato : 22-04-10 21:36

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ja ligesom dengang nogle gjorde Ole Erling til kitch og han spillede på
> diskuteker og vi har også eksemplet med Sussi og Leo, Jodle Keld og andre

Ja, ligesom Poul en overgang var gud, osv. Der er masser af eksempler.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 17:37

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, ligesom Poul en overgang var gud, osv. Der er masser af eksempler.
>
> --
> Martin

Så en omgang vås af en anden verden. Det der med Ole Erling og Poul Kjøller
har overhovedet ikke sit ståsted blandt slagerfans. Det var kult blandt
pop-folk og ikke andre.
Hansi er til forskel en ganske almindelig slagersanger, som har sine fans
blandt slager-folket.
Ole Erling og Poul Kjøller er i den forbindelse røv og nøgler - slagerfolket
har aldrig taget dem til sig. Højst med en ildtang.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 17:34

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> og andre

......... som eksempelvis samtlige deltagende sangere i DRs og TV2s endeløse
"talent-show.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-04-10 08:02

> [...]
> eneste forklaring. Ligesom når en fuldstændig kikset hjemmeside bliver
> hypet, og derfor får uhørt mange besøgende. Det er hot, simpelthen fordi

Eller at i måske bliver nødt til at give Åge ret....

At Schlager musikken har et meget større publikum herhjemme,
end i troede... De råber bare ikke så højt som jer...

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-04-10 10:12

> Eller at i måske bliver nødt til at give Åge ret....

Det kommer aldrig til at ske

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 17:39

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Det kommer aldrig til at ske

Glem det - der er nye tider på vej.
Kun hos Krutte vil Rolling Oldefar fra 1960 være ny musik
hehe - mens verden går videre

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 15:41

meddelelse news:4bd1cd28$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Glem det - der er nye tider på vej.
> Kun hos Krutte vil Rolling Oldefar fra 1960 være ny musik

Huh ja, men ikke for at sige det, men meget af RS musikken, er jeg helt
overbevist om, du vil finde ganske fedt... Så OLLE eller ikke... RS er bare
fede, det kommer man ikke uden om... Men derfor ikke sagt, at de kun har
lavet godt musik... De har også lavet noget skrammel.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 15:57

> Huh ja, men ikke for at sige det, men meget af RS musikken, er jeg helt
> overbevist om, du vil finde ganske fedt...

Der er enkelte af deres numre jeg kan lide.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 16:00

meddelelse news:4bd4585a$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Der er enkelte af deres numre jeg kan lide.
>
> Hilsen Åge

Jeg er nu sikker på, jeg kan finde mange.... For med de andre grupper du kan
li', så er der masser af Stones, som også nok skal glide ubesværet ned.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-04-10 17:48

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

De har også lavet noget skrammel.

> M.V.H....Benny..

Ja det har de...navnlig i 70'erne.
It's only rock'n'roll
Black and Blue
Emotional Rescue
+
Dirty Works fra 1986.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 18:01

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> [...]

Der er vist noget jeg lige må lytte til her. Det lyder til at være noget god
musik.
Øjeblik - tjekker lige youtube

hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 18:11

meddelelsen news:4bd47554$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Der er vist noget jeg lige må lytte til her. Det lyder til at være noget
> god musik.
> Øjeblik - tjekker lige youtube

Så er tjekningen slut. Der var een af de der "dårlige" plader der var helt
exceptionel god. Det var "It's only rock'n'roll". Hold da ferie hvor den
kører. Den gynger
og swinger og der er "godaw" for begge ørerne.
Der er meget glamrock over den, sånm T-Rex-agtigt, men det er jo også en
af mine favorit-genrer. Jeg mener helt klar at denne sang er ROLLING STONES
bedste sang nogensinde.
Men nok også den eneste jeg kan lide med Rolling Stones.
Den bliver vi altså nødt til at have:
http://www.youtube.com/watch?v=BhHODhTIvgo

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 19:13

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Ja det vil vi jo nok betragte som deres absolut svageste periode..

Andre betragter den så, som deres stærkeste.... Hvad selv jeg
har svært ved at forstå

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-10 19:26

> Ja det vil vi jo nok betragte som deres absolut svageste periode..
>
> Andre betragter den så, som deres stærkeste.... Hvad selv jeg
> har svært ved at forstå
>
> M.V.H....Benny..

Jeg måtte lige høre "It's only rock'n'roll". Den er da fantastisk god og
helt klart gruppens bedste sang nogensinde - og det er lang tid

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-10 15:38

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Det kommer aldrig til at ske

Nej, jeg får jer i hvert fald aldrig til at gøre det ))

M.V.H....Benny..

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 20:51

Eva Schmidt skrev:
> Jeg har ikke selv erhvervet CD`en, men vil til enhver tid hellere høre
> den i timevis end Tommys afkom i bare et kvarter.

Helt enig, intet kan være lige så ringe som det afkom, ærgeligt det ikke
blev til en abort... Men jeg accepterer at andre køber det, jeg slukker
bare radioen når de spiller skramlet. Det er der ikke meget musik jeg
gør det ved, men det og Sade er et par af dem.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 20:46

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg bliver i min overbevisning om, at det må være et kitch-fænomen.
> Martin

Men det er bare den rene og skære virkelighed - og har været det uafbrudt i
60 år

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-04-10 20:48

meddelelsen news:4bd0a773$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Men det er bare den rene og skære virkelighed - og har været det uafbrudt
> i 60 år
>
> Hilsen Åge

Åge altså, når Martin (og andre) ikke bryder sig om slagermusik, så er det
IKKE populært på nogen måde.

Har du fattet det

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-04-10 20:49

On 22-04-2010 21:47, Eva Schmidt wrote:

> Åge altså,

Det er fandens så gode venner I er blevet.

Henning

--
Take time to laugh.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-04-10 20:56

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det er fandens så gode venner I er blevet.
>
> Henning

Venner kan man jo aldrig få for mange af, vel?

mvh Eva

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 20:59

Eva Schmidt skrev:
> Venner kan man jo aldrig få for mange af, vel?

Og det er jo rart man selv har en ret til selv at vælge dem

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 20:59

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det er fandens så gode venner I er blevet.
>
> Henning

Køl ned. Din Eva har jo ikke udtalt, at hun vil svigte dig. Måske hvis du
begynder at lytte til en skærebrænder (P3 og sån), men det gør du vel ikke?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-04-10 08:14

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er fandens så gode venner I er blevet.
>
> Henning
>

> --
> Take time to laugh.

Ahaaaa, Nu føler Henning sig truet ))

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-04-10 08:17

On 23-04-2010 09:14, Benny Mortensen wrote:

> Ahaaaa, Nu føler Henning sig truet ))

Ja, jeg er ikke tryg ved situationen.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-04-10 08:23

> Ja, jeg er ikke tryg ved situationen.
>
> Henning.
>

> --
> Take time to laugh.

M.V.H....Benny..

Fra : Jensen

Dato : 23-04-10 12:57

On Thu, 22 Apr 2010 21:49:21 +0200, Henning Jensen <h_b_j@yahoo.com> wrote:

>Det er fandens så gode venner I er blevet.

De har en trekant kørende sammen med grillmutter...

--
Thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 20:23

> Det må vist betegnes som et kitch-fænomen, at han sælger plader i
> øjeblikket.

Det er sån set bare den slags musik som uafbrudt har været populær siden
50-erne. Heri er der intet nyt.
Man har lavet den slags folkelige musik uden ophold. i over 60 år - Nogle
alternativt musikinteresserede
har bare først opdaget det nu.
Det er som bare det man kalder "ganske almindelig folkelig musik".

Hilsen Åge

Fra : TL

Dato : 23-04-10 06:21

On Thu, 22 Apr 2010 21:06:22 +0200, in dk.kultur.musik "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>Det må vist betegnes som et kitch-fænomen, at
>han sælger plader i øjeblikket.

Eksisterer "hadegaver" stadig?

TomL, TW

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 17:41

"TL" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen

> Eksisterer "hadegaver" stadig?
>
> TomL, TW

Jeps. For de alternetivt indstillede folk er det helt sikkert et
kitch-fænomen.
.................men husk lige at der også er den almindelige verden.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-04-10 07:58

> [...]
> som også måbende hørte udgydelserne. Det må vist betegnes som et
> kitch-fænomen, at han sælger plader i øjeblikket.

Jamen det forstår jeg da godt....

Hvad jeg så bare ikke forstår, hvorfor er der så, så mange orkestre
som kun spiller 50 & 60 rock....

Disse stenaldermennesker burde jo reelt ikke eksistere mere....

Men jeg er helt sikker på, at de kræver også deres ret til at
være her....

M.V.H....Benny..

Fra : Michel

Dato : 21-04-10 19:17

> Vi er mange, der er forargede.

Med fare for at gentage mig selv: Sådan er P4/Kbh. Selvfede studieværter,
der skal gasse sig over sig selv og medstudieværtens tåbelige kommentarer og
oplæsninger af stupiditeter fra formiddagsaviserne. Og der skal naturligvis
trods DR skal spare her og der naturligvis være to af slagsen. Tilsat en
playliste på 30 sange. Men jeg hører det som sagt heller ikke længere, så
Hansi-hånen er forbigået min opmærksomhed . Men niveauet er åbenbart
ikke blevet højere, siden jeg valgte cd-afspilleren om morgenen.

/Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-04-10 19:33

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> længere, så Hansi-hånen er forbigået min opmærksomhed . Men niveauet
> er åbenbart ikke blevet højere, siden jeg valgte cd-afspilleren om

Jeg har også lagt mærke til at P4 har fået et platheds-niveau nede på linie
med P3`s plathedsniveau. Det der med stupidt ping-pong-snak mellem to lige
tåbelige narhoveder som studieværter.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-04-10 21:26

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/nationen/article1333570.ece
>
> Vi er mange, der er forargede.

Dig og Åge inde i spejlet?

Fra : J

Dato : 21-04-10 21:38

> "J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> Dig og Åge inde i spejlet?

Jeg gentager: Vi er mange, der er forargede.

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-04-10 12:50

On 21-04-2010 22:37, J wrote:

> Jeg gentager: Vi er mange, der er forargede.

Tal! Hvor mange?

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : J

Dato : 22-04-10 12:52

> Tal! Hvor mange?
>
> Henning.

Jeg gentager igen til benefice for herren Henning: Vi er mange, der er
forargede.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-04-10 13:09

> Jeg gentager igen til benefice for herren Henning: Vi er mange, der er
> forargede.

Åge og vennerne inde i fløjspejlet?

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-04-10 13:15

On 22-04-2010 14:08, Allan Krautwald wrote:

> Åge og vennerne inde i fløjspejlet?

Et par af jer er så 'kontante'.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 14:41

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> Jeg gentager: Vi er mange, der er forargede.

Vi er mange der er forargede over Krutte, heheheeee.
Op i frituregryden mad ham igen. Vupti.

Hilsen Åge

Fra : J

Dato : 22-04-10 14:46

meddelelse news:4bd051e3$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> Vi er mange der er forargede over Krutte, heheheeee.
> Op i frituregryden mad ham igen. Vupti.
>

> Hilsen Åge

Vi er mange, der er enige med Åge.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-04-10 15:21

> Vi er mange, der er enige med Åge.

Det er godt Åge er enig med Åge.

Fra : Jensen

Dato : 22-04-10 16:46

On Thu, 22 Apr 2010 16:21:15 +0200, "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk>
wrote:

>"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

>Det er godt Åge er enig med Åge.

Hjemme hos Åge er 3 ud af 1 skizofrene...

--
Thomas

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 16:48

Jensen skrev:
> Hjemme hos Åge er 3 ud af 1 skizofrene...

Noget I har erfaring i?

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-04-10 18:39

> Noget I har erfaring i?
>
> /Hauge

Næeh men du er jo nærmest konsekvent depressiv

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 18:58

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Næeh men du er jo nærmest konsekvent depressiv

Hopsa. Krutte sprang vist ned fra frituregryden og bøvsede lidt

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 22-04-10 19:32

Allan Krautwald skrev:
> Næeh men du er jo nærmest konsekvent depressiv

Aldrig været det, beklager. Forskellen på depressiv og at sige sin
mening, er måske ikke så stor, men det kan du sikkert forklare udfra din
store erfaring

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 19:36

> Aldrig været det, beklager. Forskellen på depressiv og at sige sin mening,
> er måske ikke så stor, men det kan du sikkert forklare udfra din store
> erfaring
>
> Mvh Hauge

Man er depressiv hvis man ikke mener som krutte fra Omvendstslev.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-04-10 21:28

> Aldrig været det, beklager. Forskellen på depressiv og at sige sin mening,
> er måske ikke så stor, men det kan du sikkert forklare udfra din store
> erfaring

Sikkert

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 16:51

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hjemme hos Åge er 3 ud af 1 skizofrene...
>
> --
> Thomas

Hjemme hos Jensen er der kun een psykopat.

Hilsen Åge

Fra : Vidal

Dato : 22-04-10 06:45

Den 21-04-2010 18:45, J skrev:
> http://ekstrabladet.dk/nationen/article1333570.ece
>
> Vi er mange, der er forargede.

Jo, men nu bliver Hansi Hinterseher alligevel tilgodeset.

http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1333646.ece

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-04-10 08:22

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, men nu bliver Hansi Hinterseher alligevel tilgodeset.
>
> http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1333646.ece
>
> --

Ja det er præcis også på P5 musikken hører til, da den langt henad vejen vil
klinge sammen med den øvrige musik på kanalen.
Ole Mølgaard har fuldkommen ret i, at den ikke ville passe hverken på P3
eller P4.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-04-10 08:32

> [...]
> vil klinge sammen med den øvrige musik på kanalen.
> Ole Mølgaard har fuldkommen ret i, at den ikke ville passe hverken på P3

Hvad der en DAB-radio for en starut?

Og er det ikke landsdækkende mediers opgave at tilgodese ALLE deres
lyttere - og ikke kun dem, der vil høre støj?

Jeg er personligt ligeglad, da jeg forlængst har opgivet at høre radio (læs
støj), men ganske mange hører jo dog radio.

mvh Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-04-10 08:48

<http://da.wikipedia.org/wiki/Digital_Audio_Broadcasting>

> Og er det ikke landsdækkende mediers opgave at tilgodese ALLE deres
> lyttere - og ikke kun dem, der vil høre støj?

det er jo også det de gør ?

/thomas

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-04-10 09:02

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> <http://da.wikipedia.org/wiki/Digital_Audio_Broadcasting>

> det er jo også det de gør ?
>
> /thomas

Da ikke hvis man skal købe en speciel radio for at høre en bestemt slags
musik?

Når en CD liger på toppen må det vel betyde, at ganske mange kan lide den
slags musik - og så skal nogle studieværter vel ikke sidde og gøre sig til
dommere over, hvad folk må høre på landsdækkende radio?

mvh Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-04-10 09:09

> [...]

> slags musik - og så skal nogle studieværter vel ikke sidde og gøre sig til
> dommere over, hvad folk må høre på landsdækkende radio?

HANSI er det vi kalder en "anomaly" .. han er den eneste på listen i
hans genre .. hvis 25 eller 50% på listen var slager kunstere så ja, men
det er det ikke ...

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 14:49

> HANSI er det vi kalder en "anomaly" .. han er den eneste på listen i
> hans genre ..

Ja, han er stort set den eneste der kan synge.

> hvis 25 eller 50% på listen var slager kunstere så ja, men det er det ikke

De er da ikke noget der skal bestemmes ud fra de øvrige på listen.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-04-10 09:31

> [...]
> slags musik - og så skal nogle studieværter vel ikke sidde og gøre sig til
> dommere over, hvad folk må høre på landsdækkende radio?

Kunne ikke være mere enig....

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 14:48

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> det er jo også det de gør ?
>
> /thomas

De gør "røv og nøgler" gør de. De tilgodeser deres egen interessanthed, gør
de.
De kan tilgodese P3 og p4 over på DAB, når de er så glade ved at sende
andre derover.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-04-10 09:48

> Hvad der en DAB-radio for en starut?
>
> Og er det ikke landsdækkende mediers opgave at tilgodese ALLE deres
> lyttere - og ikke kun dem, der vil høre støj?

DAB radio er landsdækkende, hvis man går ud og køber en modtager, der kan
modtage det.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 14:52

> DAB radio er landsdækkende, hvis man går ud og køber en modtager, der kan
> modtage det.

Vås og visse vasse. Så gå ud og køb en. Så kan vi flytte P3 og P4 derover.
Det er jo JER der er så begejstrede ved DAB. Så må i jo blive ovenud
lykkelige.
Og vi andre kommer pludselig til at høre sange hvor sangerne kan synge på
FM.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 14:46

> [...]

> vil klinge sammen med den øvrige musik på kanalen.
> Ole Mølgaard har fuldkommen ret i, at den ikke ville passe hverken på P3

Selvfølgelig passer msukikken bedst på P5, da de spiller musik hvor udøverne
kan synge.
........men P3 og P4 passer ikke på FM. Over på DAB med dem.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 14:43

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Jo, men nu bliver Hansi Hinterseher alligevel tilgodeset.
>
> http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1333646.ece

Røv og nøgler.
Dew kan sgu sende popmusikken ind i varmen. Over på DAB

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-04-10 07:23

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/nationen/article1333570.ece
>
> Vi er mange, der er forargede.

Det er da synd for sådanne stakkels radioværter. Har de virkeligt ikke andet
at få tiden til at gå med.

Hvis de nu spiller musikken, sådan som de er ansat til, så er jeg helt
sikker på, dem der er interesseret i pladen nok selv skal finde ned og købe
den....

Åge må jo trods alt, have lidt ret.... Den første Schlager plade i ÅREVIS,
der er nået ud i butikkerne, ramte førstepladsen... Så der må jo være et par
stykker, der kan lide det...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-04-10 14:56

>Den første Schlager plade i ÅREVIS, der er nået ud i butikkerne, ramte
>førstepladsen... Så der må jo være et par stykker, der kan lide det...
>
> M.V.H....Benny..

......og der var jo ikke engang bare en schlager-plade. Det var exceptionelt
en "tysk" slager-plade. Stormen er faktisk kraftigere end man umidelbart
fornemmer, for tysk slager har altid haft
det svært hvad angår dansk hitliste.
Nu brager det bare ind, foran "dansk" slager. Det fejer alting til side
ved sit stormløb på den danske hitliste.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-04-10 08:13

meddelelse news:4bd0555a$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Nu brager det bare ind, foran "dansk" slager. Det fejer alting til side
> ved sit stormløb på den danske hitliste.

Skal jeg ikke kunne sige, har ikke hørt den endnu...
Bare tankevækkende, at den første der rammer butikkerne i årevis også bliver
nummer 1...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-10 17:44

> Bare tankevækkende, at den første der rammer butikkerne i årevis også
> bliver nummer 1...

og at det tilmed er en TYSK plade gør det endnu mere tankevækkende.

Hilsen Åge

PS: Hvorfor har du ikke hørt den? - Der har været masser af links, bragt af
et utal af forskellige debattører i de sidste uger

Hilsen Åge