Kæmpe Slager-festival i Danmark for første~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-04-10 15:57

Horsens er som bekendt blevet Danmarks slagerby for tysk slager, som får
besøg af Hansi og andre store slagernavne - men slagerstormen bliver stadig
kraftigere - nu er det ikke nok

Den stadig kraftigere og kraftigere slager-feber har for alvor bidt sig fast
i Danmark. I takt med at den bider sig mere og mere fast og mere og mere
sætter dagsordenen, kommer der selvfølgelig også mere og mere slager. Ikke
nok med at musikken nu er så fremstormende, at den kan storme den danske
hitliste flere uger i træk - selv med tysk slager, nej nu får Danmark,
nemlig for første gang en SLAGER FESTIVAL.

Der er tale om at musikfestivalen får de aller største, populæreste og mest
kendte grupper på programmet. Der er tale om et kanon-program uden
sidestykke, med navne der blæser folk omkuld.
Medvírkende bliver bl.a. de to grupper som nok konkurrerer om at være
Danmarks populæreste orkester, nemlig: KANDIS + FEDE FINN OG FUNNY
BOYZ

Men programmet er enormt og festivalen varer en hel dag - med musik fra 2
scener. VILDSUND har fået konkurrence - Navnene bliver

KANDIS
FEDE FINN OG FUNNY BOYZ
BIRTHE KJÆR
FENDERS
RICHARD RAGNVALD
LIS & PER
DRÆSINEBANDEN
SCHMIDT
PETMIC
ANNETTE KLINGENBERG
KELD OG HILDA HEICK

Slagerfestivalen finder sted i Løsning - Billetter hos BilletNet.dk:
http://www.billetnet.dk/html/evinfo.htmI?CNTX=6093108&l=DK&C=

Dansktopfestivalens hjemmeside: http://www.dansktopfestivalen.dk/
http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1332892.ece

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-04-10 17:33

meddelelsen news:4bcf1256$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

en lille artikkel om sagen:http:
www.politiken.dk/kultur/musik/article953018.ece

Hilsen Åge

Fra : J

Dato : 21-04-10 17:46

meddelelse news:4bcf28db$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> [...]

Vi er mange, der først vil læse Politiken, når Seidenfaden er væk derfra.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-04-10 18:16

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> Vi er mange, der først vil læse Politiken, når Seidenfaden er væk derfra.

Er det ham muhamedaneren ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-04-10 20:15

J skrev:

>Vi

Når du er så smælderfed så du altid skal omtale dig selv i flertal, så gå
dog på slankekur.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : J

Dato : 21-04-10 20:16

> Når du er så smælderfed så du altid skal omtale dig selv i flertal, så gå
> dog på slankekur.
>
> --

Hvor sjovt. Tihi.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 22-04-10 08:57

On 21 Apr., 16:57, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:

nej nu får Danmark, nemlig for første gang en SLAGER FESTIVAL.

Pudsigt..

Jeg mindes nu, at hvergang nogle har stillet en pølsevogn op ved siden
af en 2-3 heste, og en har siddet og bræget imens en har spillet sav,
så har du udnævnt dette arrangement til danmarks største slager eller
dansktop festival.

// Kim