Hansi forlader slager-genren
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-10 14:57

Det må jeg nok sige. Nu forlader Hansi Hinterseer, Helene Fischer og Semino
Rossi tilsyneladende slager-genren.

De starter alle en helt nu karriere som pop-musikere. Spændende at de nu
erat sammenligfne med Ramstein og Krafverk.

Læs her:
Horsens klar med mere TYSK POP.

http://horsensfolkeblad.dk/?artikel=10185

Øv - nu var Horsens lige ved at skabe sig et ry som slagermusikkens Mekka

Hilsen Åge

PS: eller også er det en båt-nakke som har skrevet artiklen - en som ikke
aner en hylende fis om musik.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 20-04-10 15:06

Åge Halldorsson skrev:
> PS: eller også er det en båt-nakke som har skrevet artiklen - en som
> ikke aner en hylende fis om musik.

Dem er der mindst én af i denne gruppe ;)

/Hauge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 20-04-10 16:39

Åge, pop står vel for "populær-musik", så det passer da godt nok?

--
mvh Eva Schmidt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-04-10 18:31

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> Åge, pop står vel for "populær-musik", så det passer da godt nok?

er rammstein "pop" ? .. pop er en samlebetegnelse for let fordøjeligt
musik som ikke fornærmer nogen ...

/thomas

Fra : Eva Schmidt

Dato : 20-04-10 18:41

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> er rammstein "pop" ? .. pop er en samlebetegnelse for let fordøjeligt
> musik som ikke fornærmer nogen ...
>
> /thomas

Kender ikke nævnte gruppe/sanger, så jeg skal ikke kunne sige det.

mvh Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-04-10 18:54

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Kender ikke nævnte gruppe/sanger, så jeg skal ikke kunne sige det.

<http://www.youtube.com/watch?v=WNcQ5VE1vWI&feature=related>

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-10 18:39

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Åge, pop står vel for "populær-musik", så det passer da godt nok?

Nårhh ok. Så synes jeg popmusik er en rigtig god musikgenre. Min foretrukne
musikgenre-

Hilsen Åge

Fra : J

Dato : 20-04-10 18:47

meddelelse news:4bcde6ab$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Nårhh ok. Så synes jeg popmusik er en rigtig god musikgenre. Min
> foretrukne musikgenre-
>
> Hilsen Åge

Vi er mange, der har netop den musikgenre som den foretrukne.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-10 19:20

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> Vi er mange, der har netop den musikgenre som den foretrukne.

Ja, popmusik er så glad musik. Der er ikke al det der hylen og hvinen og
skrigen i popmusik og så kan man melodien i løbet af 10 sekunder.
Derfor er det dybt "godnat" at den flok båtnakker i DRs musikafdeling lægger
popmusikken over på P5.

Hmmmm.... det lyder altså lidt forkert.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-04-10 19:58

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> Vi er mange, der har netop den musikgenre som den foretrukne.

Nu snakker Åge igen med sig selv.