Alternative åbninger...
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-08-01 00:19

.... so to speak:

Den måde hvorpå en web og/eller dens undersider åbnes, dvs.
kommer til syne, på. For eksempel ved at en lille cirkel viser
sig midt i billedet og breder sig ud som var det en centrallukker
i et kamera. Og modsat når man forlader billedet snævrer sig
sammen.

Jeg ved ikke hvad fænomenet hedder på dansk eller netsk(!) - men
er det noget man i givet fald kan lave i FP2000? Og det er altså
ikke HTML-koderne jeg ber om, please...

--
Mvh.: Jørgen; tag den!
www.grandt-aarhus.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-08-01 03:54

Sun, 5 Aug 2001 01:18:48 +0200, skrev "Jørgen Grandt"
<Grandt@OnCable.dk>:

>Jeg ved ikke hvad fænomenet hedder på dansk eller netsk(!) - men
>er det noget man i givet fald kan lave i FP2000? Og det er altså
>ikke HTML-koderne jeg ber om, please.

Du kan godt lave det, men pas på med at bruge det.
Dine besøgende bliver hurtigt irriteret over det.

Det kan være meget sjovt føste gang, men hvis det bruges, hver
gang man skal på en ny side, bliver det meget irriterende, bl.a.
fordi det tager lænere tid inden den nye side loader.

I FP XP ligger det i Format => Page Transition.
Page Options skal være sat til kun at være IE-kompatibel for at
du får muligheden.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-08-01 08:40

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Du kan godt lave det, men pas på med at bruge det. Dine
besøgende bliver hurtigt irriteret over det.

Du har sikkert ret. Alligevel tak.

--
Hej: JG
~~~~~