Så har far købt dyt
Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-04-10 15:56

Til hvem det måtte interessere. Jeg har trods alt plaget dette forum i
et par uger nu, så her er resultat:

Det får jeg:
Mitsubishi Colt Trust 1,3
ABS med EBD, ESP, antispin og seks airbags
Ratbetjent fartpilot og radio/cd (6 højttalere)
Sædevarme
Coolpack (semi-klimaanlæg)
Regnsensor
Fjernbetjent centrallås
El-sidespejle med varme
2 termokrus til kopholderne foran!

P-Watch flyttes fra gammel bil
Den store undervognsbehandling, 12 års garanti
Anhængertræk
Metallak

Vejhjælp:
Mitsubishi assistanceordning, kaldet MAP (Mitsubishi Assistance
Package), er en ordning som sikrer dig hjælp, hvis du skulle få
problemer med din Mitsubishi. Du får assistance ved elektronisk eller
mekanisk driftsstop i både ind- og udland, der medfører, at din bil
ikke kan fortsætte ved egen hjælp.

MAP hjælper også, hvis du har tabt nøglen, låst dig ude, hvis du er
løbet tør for brændstof, har brug for hjælp til hjulskift ved
punktering og starthjælp, hvis batteriet er løbet tør for strøm.

Hjælpen kan være reparation på stedet, og i tilfælde hvor dette ikke
kan lade sig gøre, bugseres bilen til det nærmeste autoriserede
Mitsubishi værksted.

Udover hjælp på stedet eller bugsering (også af evt. campingvogn eller
trailer) til værksted, omfatter MAP også hjemtransport, hotelophold,
billeje mv. ved længerevarende stilstand af køretøjet.

Det skal jeg af med:
164.000,00 kr
Golf II 1986 med defekte hjullejer og kosmetiske karosseriskader,
255.000 km.

6 års serviceaftale: 483 kr./md., som dækker:
* Mitsubishis obligatoriske serviceeftersyn inklusive væsker samt
reservedele.
* Reparation eller udskiftning af reservedele, som forbruges gennem
normal brug og slitage (f.eks. bremsedele, kobling, udstødning, pærer,
olie, sprinklervæske og frostvæske mellem service).
* Reparation eller udskiftning af defekte mekaniske, elektriske og
hydrauliske dele (f.eks. motor, gearkasse, styretøj, motorcomputer,
ledningsnet m.m.).
* Reparation eller udskiftning af dele i udland refunderes såfremt der
benyttes et autoriseret Mitsubishi værksted.

Konen var med på prøveturen, men holdt sig diskret i baggrunden i
øvrigt
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Per

Dato : 18-04-10 16:55

Kurt Hansen wrote:
> Til hvem det måtte interessere. Jeg har trods alt plaget dette forum i
> et par uger nu, så her er resultat:
>
> Det får jeg:
> Mitsubishi Colt Trust 1,3

Tillykke med den nye bil.

Håber du bliver rigtig glad og tilfreds med den

mvh. Per

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-04-10 18:51

Sun, 18 Apr 2010 19:01:50 +0200 skrev TDN:

>Tilykke med den! Den bliver du glad for.

Mitsubishi'en er - efter min mening - en overset bil. Der går ikke så
mange af dem og det kan jo egentlig undre, når man ser på hvad man får
for pengene.

Jeg faldt nærmest over den ved et tilfælde, da jeg lige ville checke
Kia, fordi de giver 7 års garanti. Samme forhandler har også
Mitsubishi og han spottede straks hvad min behov var. Han var en
dygtig, men ikke oversmart, sælger og det var faktisk lidt af en
befrielse, efter at have besøgt Peugeot, Citroen og Renault
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : TDN

Dato : 18-04-10 18:02

"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen

Tilykke med den! Den bliver du glad for.

Mvh
Thomas