Inaktivitetsgebyr
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-04-10 11:18

M1 har indført et inaktivitetsgebyr for telefoner som ikke bliver brugt (ret
meget).

For mange år siden husker jeg 3 lavede en ændringer i deres abonnement,
hvilket bevirkede at jeg kunne opsige mit abonnement, hvor jeg skulle betale
4-500 kr. om måneden som en del af en telefon. Jeg husker ikke hvilke
ændringer der blev indført dengang.

Kan man opsige hos M1 på tilsvarende vis?

--
Per

Fra : Ole C

Dato : 18-04-10 11:50

Per Henneberg Kristensen skrev blandt andet:

> [...]
> Jeg husker ikke hvilke ændringer der blev indført dengang.
>
> Kan man opsige hos M1 på tilsvarende vis?

Du kan vel altid opsige dit abonnement, hvis du ikke er tilfreds med
vilkårene.
Læs abonnementsbetingelserne....

--
vh
Ole C

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-04-10 13:07

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan vel altid opsige dit abonnement, hvis du ikke er tilfreds med
> vilkårene.
> Læs abonnementsbetingelserne....

Også når man er bundet i 6 måneder. Det skriver de næppe noget om i
abo-betingelserne ;)

--
Per

Fra : Ole C

Dato : 18-04-10 15:15

Per Henneberg Kristensen skrev blandt andet:

> Også når man er bundet i 6 måneder. Det skriver de næppe noget om i
> abo-betingelserne ;)

Se, det skrev du jo ikke noget om....
Men umiddelbart ville jeg da mene, at du står frit, når abonnementsforholdet
ensidigt ændres.

--
vh
Ole C

Fra : Hauge

Dato : 18-04-10 15:25

Ole C skrev:
> Se, det skrev du jo ikke noget om....

Måske ikke direkte, men meget tydeligt alligevel:
citat
__
hvor jeg skulle betale 4-500 kr. om måneden som en del af en telefon.
__

Mvh Hauge

Fra : Jørn Linddal

Dato : 18-04-10 15:29

Per Henneberg Kristensen skrev:
> "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> Også når man er bundet i 6 måneder. Det skriver de næppe noget om i
> abo-betingelserne ;)

Se, det skrev de netop i deres mail til dig.
Hvis indførelsen af inaktivitetsgebyret ramte i din bindingsperiode var
fritstillet til at opsige.
Mvh
JLI

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-04-10 09:10

"Jørn Linddal" <j@linddal.dk> skrev i meddelelsen

> Se, det skrev de netop i deres mail til dig.
> Hvis indførelsen af inaktivitetsgebyret ramte i din bindingsperiode var
> fritstillet til at opsige.

Der er så ingen der har skrevet en mail til mig desangående. Mit spørgsmål
var rent teoretisk - så jeg kunne ærgre mig over ikke at have et abonnement
ved dem :)

--
Per