Måske Christoff
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-10 23:40

Angående hvem SONY MUSIK vil satse på som en af de nye Hansi`er, som de
fortæller at de vil smække på reklame-karrussellen, som den næste
hitliste-basker, så kunne det jo også være
CHRISTOFF. Han har i hvert fald mega-hit med "Deine blauen Augen"

Den bliver vist ikke spillet på DK4, så man skal i hvert fald lade ham
synge, uden at bryde alt for meget ind, når der skal laver reklamer i Tv2,
lige før Tv-nyhederne. Man skal virkelig høre hans sang.

Her er "Deine blauen Augen" førøvrigt som velproduceret musikvideo:
http://www.youtube.com/watch?v=rMgjVaXcPgw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ueTEymwL17s&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-04-10 00:41

On 18-04-2010 00:39, Åge Halldorsson wrote:

Tommy Kenter var engang god som Fru Kristof. Men desværre er der ikke et
"portræt" af fruen på YouTube.

Lad os trøste os med dette:

http://www.youtube.com/watch?v=3ATb2cT_CXY

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 18-04-10 07:41

Henning Jensen skrev:
> Tommy Kenter var engang god som Fru Kristof.

Hvor giver du gruppen en masse positive oplevelser..

> Men desværre er der ikke et
> "portræt" af fruen på YouTube.

Det er nemt at finde på nettet, men du aner jo ikke hvad programmet hed,
da det var på DR.

/Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-04-10 07:44

On 18-04-2010 08:41, Hauge wrote:

> Det er nemt at finde på nettet, men du aner jo ikke hvad programmet hed,
> da det var på DR.

Link og forslag Hauge, i stedet for din sædvanlige surhed.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 18-04-10 08:02

Henning Jensen skrev:
> Link og forslag Hauge, i stedet for din sædvanlige surhed.

Hvis du nu ville forholde dig til trådens emne, så ville du virke langt
mere seriøs når du omtaler andres surhed og lign. useriøsitet.

Men ok, for lille Henning: "Dansk Naturgas" hed programmet på DR, det er
også på Bonanza på DRs hjemmeside.

/Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-04-10 08:16

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Link og forslag Hauge, i stedet for din sædvanlige surhed.
>
> Henning.
>
> --
> Take time to laugh.

Tja, det skulle ikke undre mig, hvis vi mødte ham....

At han viser sig at være grøn

M.V.H....Benny..