Melodi Grand Prix - din favorit?
Fra : Michel

Dato : 17-04-10 09:37

Hej,

Nu har samtlige 39 lande fundet deres sang til det internationale Melodi
Grand Prix 2010. Og det bliver balladernes år, for der er mange af dem. De
kan - langt de fleste helt lovligt - findes på nettet for at de skal
promoveres. Resten kan snuses op. Men jeg vil understrege, at jeg på dagen,
hvor 2cd'en med samtlige sange er til at købe, suser ned og køber den, så
intet pirateri her.

Jeg er godt klar over, at mange synes, at Melodi Grand Prix er noget kitsch,
men dem om det. Jeg synes, det er vidunderligt at så mange lande én gang om
året konkurrerer om noget så skønt som musik. Og det kan man lide eller lade
være, men det åbner nogle "vinduer" til andre lande på en anden måde, end
man måske er vant til.

Hvad er jeres MGP-favoritter inden for dem, der har vundet i tidernes løb?

Her er mine tre bud:

1. Norge 1995: Secret Garden - Nocturne
En ret kontroversiel vinder, da den ikke har mange ord (vist 24). Reglerne
var også tæt på at blive ændret af samme grund, men den er skøn ... synes
jeg. Og lidt dunkel på den skønne måde.
http://www.youtube.com/watch?v=b0K_zBV8IHc

2. Tyskland 1992: Nicole - Ein bisschen Frieden
Man kan ikke stå for den ... eller kan man? Ich finde es fabelhaft!
http://www.youtube.com/watch?v=4q8JYr0Vz0Q

3. ABBA: Waterloo
Den behøver vist ikke mange kommentarer. Bortset fra at kommentatoren flere
gange kalder Agnetha for Anna
http://www.youtube.com/watch?v=wGs7dTjUsXw

Mange hilsner
Michel

Fra : Holst

Dato : 17-04-10 11:21

Michel wrote:

> [...]
> var også tæt på at blive ændret af samme grund, men den er skøn ... synes

Ja, Secret Garden er nok også min favorit. Et meget anderledes nummer,
som ganske uventet vandt. Jeg har et par glimrende cd'er med Secret Garden.

> 2. Tyskland 1992: Nicole - Ein bisschen Frieden
> Man kan ikke stå for den ... eller kan man? Ich finde es fabelhaft!
> http://www.youtube.com/watch?v=4q8JYr0Vz0Q

Tjah ...

> 3. ABBA: Waterloo
> Den behøver vist ikke mange kommentarer. Bortset fra at kommentatoren flere
> gange kalder Agnetha for Anna
> http://www.youtube.com/watch?v=wGs7dTjUsXw

ABBA er næsten altid godt.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-04-10 11:43

Min favorit nummer 1:

"Why me" fra Irland 1992 sunget af Linda Martin og skrevet af Johnny Logan.

http://www.youtube.com/watch?v=yGzaHP4LucM&feature=related

Johnny L har jo selv sunget sejren hjem til Irland to gange og da jeg synes
begge sange er lige gode, må de dele 2.pladsen.

"Whats another year" 1980

http://www.youtube.com/watch?v=-b3XTj5G_SA&feature=related

"Hold me now" 1987

http://www.youtube.com/watch?v=9lJCpKDRVII

og endelig på 3.pladsen endnu en irsk vinder

"All kinds of everything" m. Dana 1970

mvh Eva

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-04-10 11:47

Smider lige et link til Dana og "All kind of everything"

-- http://www.youtube.com/watch?v=yOnvZt1ktZw

mvh Eva Schmidt

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-04-10 14:44

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 3. ABBA: Waterloo
> Den behøver vist ikke mange kommentarer. Bortset fra at kommentatoren

Har det nogenlunde de samme følelser omkring MGP....

Og sagt på Dansk, der har ikke været mange melodier, som skal vi sige, jeg
ikke kunne lide... Sjovt nok var en af dem, en Int. Vinner... A ba ni be,
var det ikke Izar Cohen, han hed.... Den må jeg indrømme, var jeg ikke meget
for... Men det var der så andre der var... Den vandt i hvert fald.

Tre favoritter... Tja, Grethe & Jørgen Ingman's Solstrejf i vandpytten, Brdr
Olsen's, Smuk som et stjerneskud... Uanset sproget... Og så noget af en
outsider, et lidt ældre Hollandsk nummer... Het is en wonder, med Linda
Williams... Var lige de tre jeg kunne komme i tanker om....

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-10 14:55

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er jeres MGP-favoritter inden for dem, der har vundet i tidernes løb?

Der er kun én enkelt MGP-vinder der rammer noget som helst i min musiksmag,
og det er vinderen fra 2007, Lordi:

http://www.youtube.com/watch?v=Q6AQiihYrkI

/Alex

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 17-04-10 18:19

Jeg elsker også MGP. Syntes det bedste årti var 1980'erne.

Dem der vandt:
Brotherhood of Man - Save your kisses
http://www.youtube.com/watch?v=7bKAPVpA46o

Lilianne Saint-Pierre - Soldiers of Love
http://www.youtube.com/watch?v=TLcHl15qNGw

TOTO CUTUGNO - INSIEME
http://www.youtube.com/watch?v=G8256ETqf1E

Jeg vil dog også nævne nogen af dem der ikke vandt:

Datner & Kushnir - Shir Habatianim
http://www.youtube.com/watch?v=NxxaHlQuYeQ

Ketil Stokkan - Romeo
http://www.youtube.com/watch?v=L0Hl1PKThys

Mouth & MacNeal - I See A Star
http://www.youtube.com/watch?v=TycZVRpJBKY

Luv Bug - You can count on me
http://www.youtube.com/watch?v=8F2QR9U7SB0

Kirsten & Søren - Farvel og Tak
http://www.youtube.com/watch?v=r5o_vpm7WKE

Belle and the Devotions - Love Games
http://www.youtube.com/watch?v=d2AyP-GN1tQ

Frizzle Sizzle - Alles heeft ritme
http://www.youtube.com/watch?v=Q62k9Q6sr3o

VH Pernille

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-04-10 20:16

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> Brotherhood of Man - Save your kisses
> http://www.youtube.com/watch?v=7bKAPVpA46o
>
> Lilianne Saint-Pierre - Soldiers of Love

"Soldiers of love" vandt nu ikke det europæiske MGP - den deltog i 1987 - og
da vandt Johnny Logan

mvh Eva

Fra : Max

Dato : 17-04-10 20:28

Hej Michel

> Hvad er jeres MGP-favoritter inden for dem, der har vundet i tidernes
> løb?

Sjovt nok er det eneste nummer fra Grand Prix jeg husker nogensinde
at have købt, et nummer der vidst blev nr. 7 i 1968, jeg var jo kun en
dreng dengang, og efterhånden som jeg voksede mistede jeg også
interessen for den slags musik.

Dubrovacki Trubaduri - Jedan dan
http://www.youtube.com/watch?v=AjBLXBBuGcg

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-10 21:10

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad er jeres MGP-favoritter inden for dem, der har vundet i tidernes løb?

Det er et svært spørgsmål - Der er mange gode indtil 1980-erne, da der gik
næsering i MGP og det blev blev ødelagt '

Måske denne: http://www.youtube.com/watch?v=chWaLZ1PA4U

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-04-10 21:29

meddelelsen news:4bca15b9$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Det er et svært spørgsmål - Der er mange gode indtil 1980-erne, da der gik
> næsering i MGP og det blev blev ødelagt '

Ahhhr Åge, skal vi nu ikke lige....

Prøv at hør vinderen fra 1992, som jeg har som den bedste vinder - den er
der sgutte meget næsering over. *SS*

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 17-04-10 21:43

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ahhhr Åge, skal vi nu ikke lige....
>
> Prøv at hør vinderen fra 1992, som jeg har som den bedste vinder - den er
> der sgutte meget næsering over. *SS*
>
> mvh Eva

Så så...du må huske på, at Åge er tonedøv

Fra : Hauge

Dato : 17-04-10 21:48

Allan Krautwald skrev:
> Så så...du må huske på, at Åge er tonedøv

Så følger han da trods alt flertallet i gruppen.. På *det* punkt.

Mvh Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-04-10 21:59

On 17-04-2010 22:48, Hauge wrote:

> Så følger han da trods alt flertallet i gruppen.. På *det* punkt.

Så er du her igen, Hauge. Har du ikke større succes i madgruppen?

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 17-04-10 22:08

Henning Jensen skrev:
> Så er du her igen, Hauge. Har du ikke større succes i madgruppen?

Hvis du nu bare passer din afføring her i gruppen, så passer jeg mit.

/Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-04-10 22:13

On 17-04-2010 23:07, Hauge wrote:

Den sidste månedstid har du haft ca. 26 indlæg her i gruppen.
De 25 har været ligegyldige og sure og tvære. Men du har utroligt nok,
været uheldig een gang og forslået noget musik!!!

Hvorfor ikke vende billedet og fremover skrive 25 positive indlæg og kun
et surt og tvært.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 17-04-10 22:20

Henning Jensen skrev:
> Hvorfor ikke vende billedet og fremover skrive 25 positive indlæg og kun
> et surt og tvært.

Hvis du mener dine indlæg er specielt positive for gruppen, så vil jeg
hellere gøre som jeg plejer.

/Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-04-10 22:25

On 17-04-2010 23:20, Hauge wrote:

Et indlæg mere.
Brug hellere din tid på dit "Texturas MiniKit Sferificaión".

Jeg skal lave en pæn statistik ved månedens udgang, med alle dine
indlæg, som så kan printes ud som en pdf-fil.

Henning

--
Take time to laugh.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 17-04-10 22:40

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> On 17-04-2010 23:20, Hauge wrote:
>
> Et indlæg mere.
> Brug hellere din tid på dit "Texturas MiniKit Sferificaión".

Hvad i helvede er det?

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-04-10 22:43

On 17-04-2010 23:40, Allan Krautwald wrote:

> [...]

Aner det ikke. Det er fin mad som Hauge skal til at lave, og som han med
stor succes drøfter i madgruppen.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-10 22:48

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Aner det ikke. Det er fin mad som Hauge skal til at lave, og som han med
> stor succes drøfter i madgruppen.
>
> Henning.

Fin mad!- Hvor ved du det fra ? -Nårrhhhh, Lille Henning er vist selv i
madgruppen og laver fin mad, til Eva hwa? - Nåhhhhh.....
Men det skal jeg nu ikke blande mig i. Selv laver jeg fin is af piskefløde,
æggeblommer, sukker og tro det eller ej, med svesker og hasselnødder som
fyld. SLUBRE MUMS

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-04-10 22:51

meddelelsen news:4bca2ca0$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Men det skal jeg nu ikke blande mig i. Selv laver jeg fin is af
> piskefløde, æggeblommer, sukker og tro det eller ej, med svesker og

Du fisker, gør du - men du får IKKE noget at vide

I øvrigt - is med svesker, er det er Fur specialitet??

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-10 22:56

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> I øvrigt - is med svesker, er det er Fur specialitet??
>
> mvh Eva

Nej, det er MIN private opskrift, som er dybt hemmelig.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-04-10 23:25

meddelelsen news:4bca2e7d$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Nej, det er MIN private opskrift, som er dybt hemmelig.
>
> Hilsen Åge

Lad det endelig forblive sådan - det lyder fælt.

Men nu bryder jeg mig heller ikke om svesker

mvh Eva

Fra : Hauge

Dato : 18-04-10 08:10

Åge Halldorsson skrev:
> Nej, det er MIN private opskrift, som er dybt hemmelig.

Aeehhh kom nu din gamle klaphat..

/Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-04-10 08:22

meddelelse news:4bca2e7d$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Nej, det er MIN private opskrift, som er dybt hemmelig.
>
> Hilsen Åge

En altså rigtigt dyb offentlig hemmelighed

M.V.H....Benny..

Fra : Jensen

Dato : 18-04-10 09:29

On Sat, 17 Apr 2010 23:50:30 +0200, "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> wrote:

>Du fisker, gør du - men du får IKKE noget at vide
>
>I øvrigt - is med svesker, er det er Fur specialitet??

Ja, det giver en lind og stabil afføring, så Åge skider hver morgen klokken
7...problemet er så bare, at han først vågner klokken 8.

--
Thomas

Fra : Hauge

Dato : 18-04-10 09:31

Jensen skrev:
> Ja, det giver en lind og stabil afføring, så Åge skider hver morgen klokken
> 7...problemet er så bare, at han først vågner klokken 8.

Er det så der du smutter forbi Åge for at skifte hans ble?

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-10 09:42

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Er det så der du smutter forbi Åge for at skifte hans ble?
>
> /Hauge

Nej, han spiser afføring i al almindelighed. Han har lort i hovedet.

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-04-10 22:52

On 17-04-2010 23:48, Åge Halldorsson wrote:

> Men det skal jeg nu ikke blande mig i. Selv laver jeg fin is af
> piskefløde, æggeblommer, sukker og tro det eller ej, med svesker og
> hasselnødder som fyld. SLUBRE MUMS

Den is må du servere ved lejlighed. Det kan da være at vi render ind i
hinanden ved et Hansi-møde.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-10 23:23

> Den is må du servere ved lejlighed. Det kan da være at vi render ind i
> hinanden ved et Hansi-møde.
>
> Henning.

Det er da overvejende sansynligt, da du jo er ved at være ramt af
Hansi-feberen. Lad os nu se om han dukker op ved oktoberfesten ved Fur
Bryghus.
Der var i hvert fald tysk slager sidste år - og det var populært - og en
masse store ølkrus med Fur-øl

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-04-10 00:31

On 18-04-2010 00:23, Åge Halldorsson wrote:
> Lad os nu se om han dukker op ved oktoberfesten ved Fur
> Bryghus.

Hvis Hansi kommer, så har jeg svært ved at holde mig væk.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 18-04-10 08:09

Åge Halldorsson skrev:
> Selv laver jeg fin is af
> piskefløde, æggeblommer, sukker og tro det eller ej, med svesker og
> hasselnødder som fyld. SLUBRE MUMS

Hvorfor har du så aldrig været forbi madgruppen for at diske op med den
opskrift? Svesker er godt, men for mange af dem giver en dejlig lind
afføring.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-10 09:43

> Hvorfor har du så aldrig været forbi madgruppen for at diske op med den
> opskrift? Svesker er godt, men for mange af dem giver en dejlig lind
> afføring.
>
> /Hauge

Det var pokkers. Løber det så ud i sofaen hos dig?

Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-04-10 08:21

meddelelse news:4bca2ca0$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Men det skal jeg nu ikke blande mig i. Selv laver jeg fin is af
> piskefløde, æggeblommer, sukker og tro det eller ej, med svesker og

Fin mad.... Øh fin mad....

Henning må jeg komme med... Men lav lige en slat mere end de plejer,
når det skal være fint... Plejer det kun at være en lille plet midt på
tallerkenen

M.V.H....Benny..

Fra : Hauge

Dato : 18-04-10 08:07

Henning Jensen skrev:
> Brug hellere din tid på dit "Texturas MiniKit Sferificaión".

Er du misundlig på at vi trods alt er nogen der har lidt rotation på
øverste etage, som vi endda kan bruge til noget fornuftigt?

> Jeg skal lave en pæn statistik ved månedens udgang, med alle dine
> indlæg, som så kan printes ud som en pdf-fil.

Jamen du er simpelthen så dygtig, din mor må være stolt af dig.
(klap-på-skulderen-smiley)

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-10 22:45

> Hvorfor ikke vende billedet og fremover skrive 25 positive indlæg og kun
> et surt og tvært.

25 positive indlæg om næseringsMusik-kværulanter. Det var da lidt voldsom at
kræve. Det kan da ikke lade sig gøre. 25 positive indlæg om
skrærebrænderlydens fortræffeligheder som musik. Milde Moster

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-04-10 08:19

> [...]
> været uheldig een gang og forslået noget musik!!!
>
> Hvorfor ikke vende billedet og fremover skrive 25 positive indlæg og kun

Jeg valgte nu at se det, fra den humoristiske side, og så var det da en helt
fed kommentar

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-10 22:41

> Så følger han da trods alt flertallet i gruppen.. På *det* punkt.

Du Godeste. Er jeg smittet af Krutte-Linå-Jensen-ligaen

Det er fan`me u´hygligt, du.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-04-10 22:45

On 17-04-2010 23:41, Åge Halldorsson wrote:

> Du Godeste. Er jeg smittet af Krutte-Linå-Jensen-ligaen

Jeg har et par gange tænkt på, om jeg er den Jensen du hentyder til?

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-10 22:50

> Jeg har et par gange tænkt på, om jeg er den Jensen du hentyder til?

Nej, det er ham der klaphatten, der står som "Jensen" i sine indlæg. Du er
trods alt på rette vej.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 17-04-10 23:07

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har et par gange tænkt på, om jeg er den Jensen du hentyder til?
>
> Henning.

Er der flere der hedder Jensen?

Fra : Jensen

Dato : 18-04-10 09:27

On Sun, 18 Apr 2010 00:07:25 +0200, "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk>
wrote:

>"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Er der flere der hedder Jensen?

En enkelt mere...

--
Thomas

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-04-10 08:17

> Så følger han da trods alt flertallet i gruppen.. På *det* punkt.
>
> Mvh Hauge

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-10 09:46

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> M.V.H....Benny..

Jeg ved ikke lige hvordan hans kommentar skal drejes. Flertallet her i NG er
vel så småt ved at vende,
så der nu er flere der kan lige folkelig musik, end den mere støjende musik.

HHilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-04-10 13:04

meddelelse news:4bcac6da$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> er vel så småt ved at vende,
> så der nu er flere der kan lige folkelig musik, end den mere støjende

Åge, du lader til at glemme, at det ene, ikke nødvendigvis udelukker det
andet. Så man behøver ikke svigte sine gamle venner, bare fordi man får
nogle nye...
Jeg prøver på at se det positive i indslagene, så jeg ikke falder helt ned i
det samme klamme lag, som jeg syntes tråden begynder at bevæge sig ned i.
Men selvfølgelig, det må jo alligevel glæde dig en smule, for så bliver der
brug for noget mere kattegrus Og det er vel fast arbejde for dig, og
fast arbejde er ikke at foragte

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-10 13:13

> Men selvfølgelig, det må jo alligevel glæde dig en smule, for så bliver
> der brug for noget mere kattegrus Og det er vel fast arbejde for dig,
> og fast arbejde er ikke at foragte
>
> M.V.H....Benny..

Jo, men der er bare lige den lille ting, at vi ikke bruger kattegrus henne
på bogtrykkeriet. Der er i hvert fald ingen der har kat med på arbejdet.

Hilsen Åghe

Fra : Hauge

Dato : 18-04-10 13:18

Åge Halldorsson skrev:
> Jo, men der er bare lige den lille ting, at vi ikke bruger kattegrus
> henne på bogtrykkeriet. Der er i hvert fald ingen der har kat med på
> arbejdet.

I går vel og strinter i hjørnerne..

> Hilsen Åghe

Hm hm.. God stavemåde, lyder endda godt når man udtaler det.

Mvh Hauge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-04-10 14:54

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> Flertallet her i NG er
> vel så småt ved at vende,
> så der nu er flere der kan lige folkelig musik, end den mere støjende musik.

er det vigtigt ?

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-10 22:40

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Så så...du må huske på, at Åge er tonedøv

Sagt af manden som elsker lyden af skærebrændere. hehe

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-04-10 22:53

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Så så...du må huske på, at Åge er tonedøv

Jeg er lige ved at give dig ret, når han kan udråbe Sandra Kim med
skringrestemmen som de bedste grand-prix vinder.

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 17-04-10 23:07

> Jeg er lige ved at give dig ret, når han kan udråbe Sandra Kim med
> skringrestemmen som de bedste grand-prix vinder.

Ja ik?
Nå men nu er Åge jo glad for unge piger

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-10 23:10

> Ja ik?
> Nå men nu er Åge jo glad for unge piger

Sagt af manden som kalder de unge tyske piger for pensionister.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-10 23:18

meddelelsen news:4bca31c7$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Sagt af manden som kalder de unge tyske piger for pensionister.

Et lille klip, her ses dem Krutte kalde gamle koner, alt for gamle koner som
skal på plejehjem http://www.youtube.com/watch?v=TyaiGyMxPiw&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 18-04-10 19:07

Damn! Jeg fik åbnet Pandoras æske. Hvorfor så jeg ikke den komme?

Men underholdningsværdien er da ... nogenlunde...